#1
Ik niet.
Flameon zei:Triest dat zoiets moet gebeuren. Zes jaar cel vind ik heel weinig, ook al krijgt de dader nog een paar jaartjes TBS erbij
Angramar Temenos zei:Flameon zei:Triest dat zoiets moet gebeuren. Zes jaar cel vind ik heel weinig, ook al krijgt de dader nog een paar jaartjes TBS erbij
Alle celstraf is altijd te veel.. Laat die mensen snoeihard werken voor de maatschapij, of sluit ze op in tbs als ze gevaarlijk zijn. Met celstraf los je niks op.
Flameon zei:Angramar Temenos zei:Flameon zei:Triest dat zoiets moet gebeuren. Zes jaar cel vind ik heel weinig, ook al krijgt de dader nog een paar jaartjes TBS erbij
Alle celstraf is altijd te veel.. Laat die mensen snoeihard werken voor de maatschapij, of sluit ze op in tbs als ze gevaarlijk zijn. Met celstraf los je niks op.
Werken is inderdaad een slim plan, maarja daar doet nederland niet aan.
TBS...tsja ik kom zo af en toe ook eens in die klinieken ivm mijn werk, maar als je daar zit heb je dus echt helemaal niks te klagen.
Er wordt in de media gezegd "vrijheidsbeperking etc" , dat klopt maar ze komen genoeg buiten en kunnen daar genoeg leuke dingen doen. Waar ik regelmatig kom kunnen ze zwemmen, sauna bezoek, ligweide buiten, fitnessen, filmzaal met barretje (wel geen alcohol) etc etc.
Ik heb altijd het gevoel dat ik in een soort relax hotel ben dan. Tuurlijk krijgen die mensen er ook veel en zware therapieen etc, laat dat ook ff duidelijk zijn.
Ik zal maar niet teveel over de TBS vertellen, maar geloof me dat je op bepaalde afdelingen het echt niet hoeft te ervaren als een straf.
Dus zes jaar cel en een paar jaartjes tbs is een lachertje voor een moord vind ik.
Doe dat maar eens aan de andere kant van de oceaan......bijvoorbeeld

Angramar Temenos zei:Het MOET ook geen straf zijn, maar gesloten behandeling om die mensen beter te maken, de maatschapij te beschermen en ze weer te integreren in de samenleving! Een celstraf is nooit de oplossing.. Mensen die geen groot gevaar vormen voor de samenleving moeten taakstraffen etc krijgen, moordenaars, verkrachters, etc moeten gewoon tbs...
Weet je hoe hard de economie er dan op vooruit gaat? Kunnen we weer de socialistische zorgstaat financieren.
buzzrider zei:Jeezes, iemand kapot maken voor een tientje![]()
Heeft dus niks met de wiet te maken, alhoewel de media en / of politiekers daar nu misschien wel op zullen inpikken.
_Kat_ zei:Eerst allemaal enge verhalen over paddo's, en nu is dat paddo verbod erdoor. Nu komen er allemaal enge verhalen over wiet, en straks krijgen ze een wiet verbod erdoor...![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."