Inderdaad, en ik begrijp dat 'lekker kotsen' ook niet zo. Philosopher's Stones zijn júist een van de weinige soorten waar je totaal geen maagkrampen of misselijkheid bij voelt.
_Kat_ zei:Vogel kotst altijd van drugs. Maakt niet uit welke.
speeseend zei:Vogel heeft griep... hey vogelgriep (dan wel de 1DF2 - variant)![]()
underworld zei:ik geef dit weinig kans om legaal te blijven..
enTHEOgeen zei:underworld zei:ik geef dit weinig kans om legaal te blijven..
ach, de wonderen zijn de wereld nog niet uit...en dan nog. We kunnen altijd nog een beroep doen op de gevaarlijkste, legale drug.. Alcohol.
speeseend zei:Vogel heeft griep... hey vogelgriep (dan wel de 1DF2 - variant)![]()
tomz0r zei:enTHEOgeen zei:underworld zei:ik geef dit weinig kans om legaal te blijven..
ach, de wonderen zijn de wereld nog niet uit...en dan nog. We kunnen altijd nog een beroep doen op de gevaarlijkste, legale drug.. Alcohol.
Om dit soort reacties moet ik echt altijd lachen.![]()
Angramar Temenos zei:tomz0r zei:Om dit soort reacties moet ik echt altijd lachen.![]()
En ik altijd om dit soort.
tomz0r zei:Angramar Temenos zei:tomz0r zei:Om dit soort reacties moet ik echt altijd lachen.![]()
En ik altijd om dit soort.
Als je nou wist waar je het over had zou deze reactie gepast kunnen zijn.![]()
Angramar Temenos zei:Ik heb het er over dat ik mensen uitlach die werkelijk geloven dat alcohol beter is dan illegale dingen, alleen omdat het maatschappelijk is geaccepteerd. Nee, ik hoef die giftige, leverslopende troep niet (hoogstens een glaasje om de zoveel maanden bij speciale gelegenheden). Geef mij mij paddo's/lsd/dmt/2c-e/mescaline.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."