#1
In China, daar eet iedereen elke dag Chinees.Flameon zei:Chinezen moeten inderdaad niet onderschat worden. Ze kunnen veel meer dan chinees eten maken.
Dat kan toch nooit gezond zijn altijd bami met wat vlees.
Daarom adviseer ik frietje met of broodje bal.
Want dat is wat wij eten hier met carnaval!

