Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc gemaakt van grondstof uit China

Xtc gemaakt van grondstof uit China

37 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Dat zeg ik ook niet toch? :)

Anyway, deze hele 'discussie' is helemaal off topic...

Hoe is het nu met de grondstoffen? Nog steeds een nijpend tekort?
Klik om te vergroten...
Een discussie over hoe je moet discussiëren is nooit offtopic. En nee, je zegt het niet letterlijk. Zoek in de van Dale eens op wat "impliceren" betekent.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn argumenten:

Lees het boek maar eens van Dr. David Servan-Schreiber - 'Antikanker, een nieuwe levensstijl'.

'Ons lichaam produceert voortdurend beschadigde cellen. Niet iedereen krijgt echter kanker. Genetische factoren spelen in ten hoogste 15 procent van de gevallen een rol, het overgrote deel heeft te maken met onze levenswijze. Hoe komt het dat borst-, darm- en prostaatkanker i het Westen veel vaker voorkomen dan in Azie? En dat bij Japanners die zich in het Westen vestigen prostaatkanker op den duur even vaak voorkomt als bij ons? Kennelijk is er iets in de levenswijze van de Aziaten dat voorkomt dat microtumoren tot ontwikkeling komen.'

De auteur spreekt niet alleen als arts en onderzoeker. Hij onthult dat hij zelf kanker heeft gehad en vertelt hoe hij de ziekte te lijf is gegaan.

Recencies:

'Antikanker is meer dan een grensverleggend werk over de strijd tegen kanker. Dit boek nodigt uit tot een leven in balans en is een sublieme leidraad voor iedereen die in gezondheid oud wil worden. De westerse levenswijze bevordert het ontstaan van ziektes waaronder kanker. Dr. Servan-Schreiber toont in Antikanker aan hoe de mens zijn gezondheid kan herwinnen door een beroep te doen op de natuurlijke afweer van het lichaam.' - Bob van Niekerk, algemeen geriater en cardiocoach

' Opnieuw heeft David Servan-Schreiber, hoogleraar psychiatrie met een respectabele staat van dienst in de reguliere wetenschap, een belangrijk boek geschreven voor iedereen die naast reguliere behandeling, zelf actief wil bijdragen aan de eigen gezondheid. Met dit boek draagt hij waardevolle informatie aan, uit eigen persoonlijke ervaring, op het gebied van zelfzorg bij kanker. Een absolute aanrader voor iedereen die op professionele of persoonlijke wijze met kanker te maken heeft.' - Rogier Hoenders, psychiater en onderzoeker Centrum Integrale Psychiatrie

Bron: Kankerpatient - http://www.kankerpatient.net/viewtopic.php?f=9&t=3879
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat, dat meer komt omdat je het topic, wat sowieso al geen bijster geweldig onderwerp had, de laatste doodsteek hebt gegeven met een totaal off-topic verhaal over chinees eten.

Maar goed, geloof wat je wil.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#4
deadlock zei:
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Dat zeg ik ook niet toch? :)

Anyway, deze hele 'discussie' is helemaal off topic...

Hoe is het nu met de grondstoffen? Nog steeds een nijpend tekort?
Klik om te vergroten...
Een discussie over hoe je moet discussiëren is nooit offtopic. En nee, je zegt het niet letterlijk. Zoek in de van Dale eens op wat "impliceren" betekent.
Klik om te vergroten...

Jij noemt het impliceren, ik noem het mensen woorden in de mond leggen. :wink:
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#5
En nu is iedereen ineens stil hoor...ja ik kraam geen onzin uit jongens...
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#6
En toch als ik zeg laten we weer on topic gaan wordt er wel weer off topic gereageerd...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoi
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Xtc gemaakt van grondstof uit China

Een groot deel van de Nederlandse xtc wordt gemaakt met uit China afkomstige PMK, een van de grondstoffen. Vrijwel alle PMK die in beslag wordt genomen, blijkt afkomstig te zijn uit de Volksrepubliek.

Als Nederlandse en Chinese criminelen niet zo hecht zouden samenwerken, was de Nederlandse xtc-productie veel lager. Dit betoogden twee onderzoekers van het Korps landelijke politiediensten (KLPD) vandaag op een symposium in Amsterdam. Daar stond de aanwezigheid van Chinezen in de georganiseerde misdaad centraal

Bron: Spitsnieuws
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
What's new?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Chinezen moeten inderdaad niet onderschat worden. Ze kunnen veel meer dan chinees eten maken. Is de controle in china dan niet zo streng om het verzenden van PMK?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
is de hechte samenwerking dat gestopt? mdma crisis in nederland ofzo
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flameon zei:
Chinezen moeten inderdaad niet onderschat worden. Ze kunnen veel meer dan chinees eten maken.
Klik om te vergroten...
In China, daar eet iedereen elke dag Chinees.
Dat kan toch nooit gezond zijn altijd bami met wat vlees.
Daarom adviseer ik frietje met of broodje bal.
Want dat is wat wij eten hier met carnaval! :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Amaranth zei:
In China, daar eet iedereen elke dag Chinees.
Dat kan toch nooit gezond zijn altijd bami met wat vlees.
Daarom adviseer ik frietje met of broodje bal.
Want dat is wat wij eten hier met carnaval! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Nee dan de buitenlanders, wat zijn het er toch veel
Dat heet dan met een mooi woord multicultureel
Ja, ik zeg niet dat het vol is want dan klinkt er straks een knal
En dat kan ik niet gebruiken want dan mis ik carnaval <3
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neem je stinkende frieten lekker mee, ik heb liever lekkere yakitori (ja is japans, niet mierenneuken).
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
Neem je stinkende frieten lekker mee, ik heb liever lekkere yakitori (ja is japans, niet mierenneuken).
Klik om te vergroten...
En buiten dat slaat het ook nog eens nergens op.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Amaranth zei:
Flameon zei:
Chinezen moeten inderdaad niet onderschat worden. Ze kunnen veel meer dan chinees eten maken.
Klik om te vergroten...
In China, daar eet iedereen elke dag Chinees.
Dat kan toch nooit gezond zijn altijd bami met wat vlees.
Daarom adviseer ik frietje met of broodje bal.
Want dat is wat wij eten hier met carnaval! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Chinees eten in China is anders dan Chinees hier gast. Het is hier aangepast voor de Westerlingen anders lusten we het niet. Ga jij maar eens een babi pangang met nasi bestellen in China, wedden dat je dit soort gezichten :confused: krijgt daar. Chinees daar is vet gezond. Chinezen hebben daarom ook nooit van die Westerse ziektes zoals te hoge cholesterol, en verschillende soorten kanker.

Met een Aziatisch leefpatroon kan je heel veel ziektes voorkomen. Chinese thee, Gingseng, zeewier, sojabonen, allemaal voorbeelden die krachtige werkingen hebben. Chinezen zijn daar in het algemeen ook niet dik, waar nu wel verandering in komt aangezien de Westerse leefwijze daar ook steeds meer overkomt.

Dat je het even weet. :wave:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#17
ExceptionalInsight zei:
Angramar Temenos zei:
Neem je stinkende frieten lekker mee, ik heb liever lekkere yakitori (ja is japans, niet mierenneuken).
Klik om te vergroten...
En buiten dat slaat het ook nog eens nergens op.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Amaranth zei:
Flameon zei:
Chinezen moeten inderdaad niet onderschat worden. Ze kunnen veel meer dan chinees eten maken.
Klik om te vergroten...
In China, daar eet iedereen elke dag Chinees.
Dat kan toch nooit gezond zijn altijd bami met wat vlees.
Daarom adviseer ik frietje met of broodje bal.
Want dat is wat wij eten hier met carnaval! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Chinees eten in China is anders dan Chinees hier gast. Het is hier aangepast voor de Westerlingen anders lusten we het niet. Ga jij maar eens een babi pangang met nasi bestellen in China, wedden dat je dit soort gezichten :confused: krijgt daar. Chinees daar is vet gezond. Chinezen hebben daarom ook nooit van die Westerse ziektes zoals te hoge cholesterol, en verschillende soorten kanker.

Met een Aziatisch leefpatroon kan je heel veel ziektes voorkomen. Chinese thee, Gingseng, zeewier, sojabonen, allemaal voorbeelden die krachtige werkingen hebben. Chinezen zijn daar in het algemeen ook niet dik, waar nu wel verandering in komt aangezien de Westerse leefwijze daar ook steeds meer overkomt.

Dat je het even weet. :wave:
Klik om te vergroten...
JONGEN! (meisje, whatever) THEO MAASSEN!
barbaar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."