#1
Een discussie over hoe je moet discussiëren is nooit offtopic. En nee, je zegt het niet letterlijk. Zoek in de van Dale eens op wat "impliceren" betekent.Vrouwtje_Amsterdam zei:Dat zeg ik ook niet toch?![]()
Anyway, deze hele 'discussie' is helemaal off topic...
Hoe is het nu met de grondstoffen? Nog steeds een nijpend tekort?
