Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc gemaakt van grondstof uit China

Xtc gemaakt van grondstof uit China

37 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Xtc gemaakt van grondstof uit China

Een groot deel van de Nederlandse xtc wordt gemaakt met uit China afkomstige PMK, een van de grondstoffen. Vrijwel alle PMK die in beslag wordt genomen, blijkt afkomstig te zijn uit de Volksrepubliek.

Als Nederlandse en Chinese criminelen niet zo hecht zouden samenwerken, was de Nederlandse xtc-productie veel lager. Dit betoogden twee onderzoekers van het Korps landelijke politiediensten (KLPD) vandaag op een symposium in Amsterdam. Daar stond de aanwezigheid van Chinezen in de georganiseerde misdaad centraal

Bron: Spitsnieuws
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
What's new?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Chinezen moeten inderdaad niet onderschat worden. Ze kunnen veel meer dan chinees eten maken. Is de controle in china dan niet zo streng om het verzenden van PMK?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
is de hechte samenwerking dat gestopt? mdma crisis in nederland ofzo
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
Chinezen moeten inderdaad niet onderschat worden. Ze kunnen veel meer dan chinees eten maken.
Klik om te vergroten...
In China, daar eet iedereen elke dag Chinees.
Dat kan toch nooit gezond zijn altijd bami met wat vlees.
Daarom adviseer ik frietje met of broodje bal.
Want dat is wat wij eten hier met carnaval! :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Amaranth zei:
In China, daar eet iedereen elke dag Chinees.
Dat kan toch nooit gezond zijn altijd bami met wat vlees.
Daarom adviseer ik frietje met of broodje bal.
Want dat is wat wij eten hier met carnaval! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Nee dan de buitenlanders, wat zijn het er toch veel
Dat heet dan met een mooi woord multicultureel
Ja, ik zeg niet dat het vol is want dan klinkt er straks een knal
En dat kan ik niet gebruiken want dan mis ik carnaval <3
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neem je stinkende frieten lekker mee, ik heb liever lekkere yakitori (ja is japans, niet mierenneuken).
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
Neem je stinkende frieten lekker mee, ik heb liever lekkere yakitori (ja is japans, niet mierenneuken).
Klik om te vergroten...
En buiten dat slaat het ook nog eens nergens op.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#9
Amaranth zei:
Flameon zei:
Chinezen moeten inderdaad niet onderschat worden. Ze kunnen veel meer dan chinees eten maken.
Klik om te vergroten...
In China, daar eet iedereen elke dag Chinees.
Dat kan toch nooit gezond zijn altijd bami met wat vlees.
Daarom adviseer ik frietje met of broodje bal.
Want dat is wat wij eten hier met carnaval! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Chinees eten in China is anders dan Chinees hier gast. Het is hier aangepast voor de Westerlingen anders lusten we het niet. Ga jij maar eens een babi pangang met nasi bestellen in China, wedden dat je dit soort gezichten :confused: krijgt daar. Chinees daar is vet gezond. Chinezen hebben daarom ook nooit van die Westerse ziektes zoals te hoge cholesterol, en verschillende soorten kanker.

Met een Aziatisch leefpatroon kan je heel veel ziektes voorkomen. Chinese thee, Gingseng, zeewier, sojabonen, allemaal voorbeelden die krachtige werkingen hebben. Chinezen zijn daar in het algemeen ook niet dik, waar nu wel verandering in komt aangezien de Westerse leefwijze daar ook steeds meer overkomt.

Dat je het even weet. :wave:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#10
ExceptionalInsight zei:
Angramar Temenos zei:
Neem je stinkende frieten lekker mee, ik heb liever lekkere yakitori (ja is japans, niet mierenneuken).
Klik om te vergroten...
En buiten dat slaat het ook nog eens nergens op.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Amaranth zei:
Flameon zei:
Chinezen moeten inderdaad niet onderschat worden. Ze kunnen veel meer dan chinees eten maken.
Klik om te vergroten...
In China, daar eet iedereen elke dag Chinees.
Dat kan toch nooit gezond zijn altijd bami met wat vlees.
Daarom adviseer ik frietje met of broodje bal.
Want dat is wat wij eten hier met carnaval! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Chinees eten in China is anders dan Chinees hier gast. Het is hier aangepast voor de Westerlingen anders lusten we het niet. Ga jij maar eens een babi pangang met nasi bestellen in China, wedden dat je dit soort gezichten :confused: krijgt daar. Chinees daar is vet gezond. Chinezen hebben daarom ook nooit van die Westerse ziektes zoals te hoge cholesterol, en verschillende soorten kanker.

Met een Aziatisch leefpatroon kan je heel veel ziektes voorkomen. Chinese thee, Gingseng, zeewier, sojabonen, allemaal voorbeelden die krachtige werkingen hebben. Chinezen zijn daar in het algemeen ook niet dik, waar nu wel verandering in komt aangezien de Westerse leefwijze daar ook steeds meer overkomt.

Dat je het even weet. :wave:
Klik om te vergroten...
JONGEN! (meisje, whatever) THEO MAASSEN!
barbaar.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Chinees eten in China is anders dan Chinees hier gast. Het is hier aangepast voor de Westerlingen anders lusten we het niet. Ga jij maar eens een babi pangang met nasi bestellen in China, wedden dat je dit soort gezichten :confused: krijgt daar. Chinees daar is vet gezond. Chinezen hebben daarom ook nooit van die Westerse ziektes zoals te hoge cholesterol, en verschillende soorten kanker.

Met een Aziatisch leefpatroon kan je heel veel ziektes voorkomen. Chinese thee, Gingseng, zeewier, sojabonen, allemaal voorbeelden die krachtige werkingen hebben. Chinezen zijn daar in het algemeen ook niet dik, waar nu wel verandering in komt aangezien de Westerse leefwijze daar ook steeds meer overkomt.

Dat je het even weet. :wave:
Klik om te vergroten...
Jij weet echt he-le-maal niets.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
misschien moet vrouwtje amsterdam verlaten en in azie gaan wonen...sinds het daar zo gezond is en nooit iemand ziek is...
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#14
deadlock zei:
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Dat je het even weet. :wave:
Klik om te vergroten...
Jij weet echt he-le-maal niets.
Klik om te vergroten...

Wauw wat een sterke redenatie en argumentatie... :rolleyes:
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lauu zei:
misschien moet vrouwtje amsterdam verlaten en in azie gaan wonen...sinds het daar zo gezond is en nooit iemand ziek is...
Klik om te vergroten...

Heb nooit gezegd dat nooit iemand ziek is. Zeg alleen dat veel Westerse ziektes daar niet voorkomen. Ik wil helemaal niet verhuizen hoor, heb het prima naar m'n zin hier. :wave:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je nou ook ff had gereageerd op de post van ExceptionalInsight.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#17
Amaranth zei:
Als je nou ook ff had gereageerd op de post van ExceptionalInsight.
Klik om te vergroten...

Ja dat weet ik wel van Theo Maassen, ik vond het wel leuk om er even serieus op te reageren. Veel mensen weten het echt niet namelijk dat je in China geen babi pangang kan halen! :)
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat namelijk een feit van levensbelang is, zeker met het oog op het onderwerp van het topic.

:confused:
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nee dat van Theo Maassen is lekker on topic... :P
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#20
Was niet zo heel erg geweest als er niet op was ingegaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."