#1
mensen zeggen dat je door de alcohol de pil veel beter merkt maar dat is helemaal niet zo je voelt namelijk de alcohol beter.
daarom doe ik de een of de ander en niet tegelijk
daarom doe ik de een of de ander en niet tegelijk

fokker zei:Ik drink water bij de X...
Heb t vroeger wel met bier weggespoeld maar ja, ik vind t prima zo met water, en geloof mij, ik space even hard en misschien nog wel harder als dat ik t ooit met alcohol en X samen deed...
REDBULL?! Man jij moet me toch een partijtje strak staan dan!![]()
Marcel zei:Alcohol en xtc gaat idd niet lekker samen. Alcohol gaat de werking tegen (is een downer), verstoort je trip en zorgt ervoor dat je vocht wordt afgedreven (bier lest geen dorst). Daardoor heb een grotere kans op uitdroging.
Ik vind de combi xtc en muziek als lekker genoeg!![]()
op heb drink ik alleen maar water. en voor de rest helemaal los natuurlijk Ik persoonlijk vind het niet prettig omdat het elkaar tegenwerkt en ik ben er toen heel ziek van geworden die avond.Jeller zei:ik drink meestal toch ene paar pintjes bij x maar niet te veel (4 ofzo) en voor de rest drink ik veel water en cola.. is het gevaarlijk als je thuis xtc neemt en er veel op drinkt? of is er naast ovrverhiting nog ander gevaar?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."