Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoverdosis XTC

overdosis XTC

65 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
M
MarcelLid
01-01-2024, 00:00
#1
caatje zei:
Als ik x gebruik, drink ik t liefst nix. Water smaakt naar slootwater en cola bruist te hard. Redbull is zowiezo al zoet maar dan trekt mn mond samen van de super mierzoete smaak. Ook niet lekker dus. + ik blijf lopen naar de wc als ik een slok neem. meestal spoel ik mn mond ff met slappe thee of waterranja
Klik om te vergroten...

Das ook weer niet handig. Als je tenminste flink danst dan zweet je nogal. Vooral ook omdat je lichaamstemperatuur hoger wordt als je mdma pakt (zelfs als je je niet zou bewegen). Als je niet drinkt dan kan het zijn dat je hierdoor ernstig in de problemen komt. Bovendien is de lichamelijke schade groter als de temperatuur hoger is. Aangeraden wordt om 1 glas drinken per uur te gebruiken.

BTW: de meesten hoeven niet naar de wc te lopen omdat mdma ook weer een effect op je nieren hebt. Ikzelf hoef pas weer naar de wc als de pillen helemaal zijn uitgewerkt.
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#2
alcohol is kkslecht man...., iedereen krijgt altijd probs. met alcohol, veel meer dan met harddrugs. Ja en als je die gevaren gaat mengen met xtc dan ben je helemaal gestoord naar mijn mening.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Marcel zei:
BTW: de meesten hoeven niet naar de wc te lopen omdat mdma ook weer een effect op je nieren hebt. Ikzelf hoef pas weer naar de wc als de pillen helemaal zijn uitgewerkt.
Klik om te vergroten...

Haha doet me denken. Wie heeft er al allemaal al een half uur met zijn lul in zijn handen gestaan, met de hoop dat je binnen 5 minuten gaat pissen. Ondertussen ben je maar aan het wachten en aan het wachten. En je vrienden zijn je dan ineens kwijt :confused:

Maar goed, heeft iemand daar nog een verklaring voor. Heb ooit eens vernomen dat het iets met je prostaat te maken zou hebben.
j
jaceyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb het ook een keer gehad en ik heb geen prostaat (godzijdank!)
M
MarcelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mac... zei:
Marcel zei:
BTW: de meesten hoeven niet naar de wc te lopen omdat mdma ook weer een effect op je nieren hebt. Ikzelf hoef pas weer naar de wc als de pillen helemaal zijn uitgewerkt.
Klik om te vergroten...

Haha doet me denken. Wie heeft er al allemaal al een half uur met zijn lul in zijn handen gestaan, met de hoop dat je binnen 5 minuten gaat pissen. Ondertussen ben je maar aan het wachten en aan het wachten. En je vrienden zijn je dan ineens kwijt :confused:

Maar goed, heeft iemand daar nog een verklaring voor. Heb ooit eens vernomen dat het iets met je prostaat te maken zou hebben.
Klik om te vergroten...

Nee hoor, heeft te maken met het volgende: MDMA stimuleert de afgifte van een bepaald hormoon (vasopressine of antidiurethisch hormoon). Dit hormoon oefent een remmende werking uit op je nieren.

Dit hormoon doet dit overigens normaal gesproken ook, alleen met mdma is het vaak wel extreem. Dat maakt het ook gevaarlijk als je teveel drinkt.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat mag ik toch hopen van niet, anders zet je heel wat mensen op het verkeerde been met je avatar en je pic (elders op het forum)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Maar hoe kan het dan dat ik echt wel moet pissen en als het eenmaal begint te stromen dan loop ik ook wel leeg.

ps. Als je al een half uur bezig bent met pissen en het wil maar niet, dan is het z贸贸贸 waanzinnig lekker als je dan ineens wel kan pissen.
M
MarcelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mac... zei:
Maar hoe kan het dan dat ik echt wel moet pissen en als het eenmaal begint te stromen dan loop ik ook wel leeg.

ps. Als je al een half uur bezig bent met pissen en het wil maar niet, dan is het z贸贸贸 waanzinnig lekker als je dan ineens wel kan pissen.
Klik om te vergroten...

De remmende werking neemt ook af...zeker tegen het einde moet ik heel erg en idd na veeeel te lange tijd lukt het dan ook. En dan is het hek van de dam en moet ik soms wel om de 5 minuten. En elke keer denk ik dan dat er ECHT niets meer uit kan komen. Maar daaraan zie je dan dat de nieren toch aan het werk zijn gegaan.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ach ja. Er klopt wel meer niet meer als ik pillen op heb :)
j
jaceyLid
01-01-2024, 00:00
#10
:confused: zie je? en ze heeft ook geen prostaat!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
goh, rare mensen... die vrouwen
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#12
hoezo?
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#13
nou pillen of niet,ik heb altijd zeikeritis!
alleen gaat t dan wat minder makkelijker,je doet er wat langer over,maar ik moet dan soms nog om t kwartier pissen :flushed:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#14
Denk dan ook na voordat je wat neemt..
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#15
En dus?
Sterkte met je vriend, maar eht si me niet helemaal duidelijk wat je nou van ons verwacht. Ik denk dat je alleen de risico's wilt duidleijk maken en vind het ook een goede gedachtengang, maar vind je wat onduidelijk in je topic.
L
LPLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik was dit weekend op een fuif en een vriend vn een vriend van me had voor zyn eerste keer een bol gepakt..
hij eeft het dan ook nog gemengd met bier
resultaat: afgevoerd naar het ziekenhuis met schuim in z'n mond
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Alcohol is dan ook gewoon een kut drugs om mee te combineren :P
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vrienden van mij zuipen ook gewoon lekker door na een snoepie,maar zelf doe ik het liever niet.
1e x zou ik zowieso geen hele nemen.
Enne alcohol al helemaal niet combineren!
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik drink er ook altijd gewoon net zo hard verder mee word je extra vaag, en extra gaar de volgende dag. Maarja eerste keer zou ik altijd met halfje beginnen, zeker als je niet weet hoe sterk de pillen zijn die je hebt. Er zijn ook pillen van boven de 200 mg en datis wel te veel voor de eerste keer, zelfs als je het vaker doet kan je dan beter een halfje pakken. Je kan altijd bij pakken maar als het eenmaal naar binnen is kan je niet meer terug!
g
geavandebLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik drink wel bier enz.
maar zodra ik de pilen heb ingenomen
aleen nog maar cola of redbull

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."