#1
Wacky zei:ilyas zei:ik ken helemaal niets van auto's en hun verbruik/prectaties, hoe goed hij ook kan zijn. ik vind m spuuglelijk. niet echt iets waar ik mee op de baan zou komen.
Grappig. Er moeten concessies gemaakt worden om het klimaat misschien nog een beetje te redden. Daarom word er een auto ontwikkeld die geen normale deuren heeft, waar je achterstevoren zit op de achterbank en die in 20 seconden naar de 100 gaat (normale auto in 10-11 seconden) Resultaat: hij gebruikt 6 keer minder benzine.
En dan kom jij met het commentaar dat ie lelijk is dat je er niet mee zou rijden ! decadente lul
(Snap zowieso al niet zo waarom het uiterlijk van een auto belangrijk zou moeten zijn, meeste tijd zit je binnenin en zie je de buitenkant niet eens)
voor je me een decadente lul noemt, wij (de familie) hebben enkele jaren geleden de auto afgezworen. klinkt mss raar maar het leven word niet makkelijker met een auto.
alles word veel te modern, te ingewikkeld,... ik vind dat we back to basic moeten gaan. Alles draait om imago, technologie,... alles word zogezegd beter en vooral duurder omdat we zo prestatiegericht zijn. Wat is er gebeurt met mensen aan het loket van een bank? tegenwoordig gaat alles via de automaat. In de supermarkten zijn er tegenwoordig ook selfscan kassa's zonder kassierster. waarom word de auto tegenwoordig voor alles gebruikt? sommige mensen gebruiken zelfs de auto om naar de bakker te gaan. waar gaan we toch naartoe met onze wereld?
zelfs sociale interacties tussen mensen gaan achteruit, zeg eens een goededag tegen iemand op straat, wat gebeurt er? 9 kansen van de 10 word je vies bekeken.
Ik vind het echt spijtig dat de mens meer en meer op technologie gaat steunen terwijl het simpel ook kan.
ok, sorry, na het herlezen kwam ik tot het besef dat ik een beetje afgedwaald was van het onderwerp. maar ik ben echt alles behalve een decadente lul


