#1
Gister op TV zag ik een kerel, ik weet niet meer wie het was, maar die was aan het praten over de in december komende kopenhagen top, de opvolger van kyoto. Hij had daarin een rol bij het bij elkaar brengen van de deelnemers.
Op de vraag wat wij als volk kunnen doen zei hij "met spaarlampen en een zuinigere koelkast gaan we dit probleem niet oplossen, er moet druk gezet worden op de politiek"
Ik vond het erg positief dat op TV te horen. De slogan "een beter milieu begint bij jezelf is nogal naief, en in acht nemend hoe de mens en maatschappij in elkaar zit wil ik hem zelfs als complete bullshit betitelen. (En als ik dat zo zie omdat ik voor mezelf goed wil praten dat ik weinig doe: ik ben dus ook een mens en onderdeel van de maatschappij)
Dus, ga druk uitoefenen op de politiek mensen !
Op de vraag wat wij als volk kunnen doen zei hij "met spaarlampen en een zuinigere koelkast gaan we dit probleem niet oplossen, er moet druk gezet worden op de politiek"
Ik vond het erg positief dat op TV te horen. De slogan "een beter milieu begint bij jezelf is nogal naief, en in acht nemend hoe de mens en maatschappij in elkaar zit wil ik hem zelfs als complete bullshit betitelen. (En als ik dat zo zie omdat ik voor mezelf goed wil praten dat ik weinig doe: ik ben dus ook een mens en onderdeel van de maatschappij)
Dus, ga druk uitoefenen op de politiek mensen !
