#1
65 kilometer op 1 liter benzine, voor 11.000 euro...doe mij die maar ![:)]()
ilyas zei:ik ken helemaal niets van auto's en hun verbruik/prectaties, hoe goed hij ook kan zijn. ik vind m spuuglelijk. niet echt iets waar ik mee op de baan zou komen.
OnderDeEik zei:Lol, wat een grappig bakkie.
Voor mij is een auto nog lang niet in zicht. Ik gebruik nu nog lekker het openbaar vervoer in combinatie met mijn OV pas en ik vind het wel goed zo. Ik heb de neiging nog niet om een rijbewijs te gaan halen. Besides, het geld heb ik er ook niet voor.
Maareh, Wacky... zal ik je eens in een Fiat Multipla zetten?![]()
![]()
Hihi
Wacky zei:ilyas zei:ik ken helemaal niets van auto's en hun verbruik/prectaties, hoe goed hij ook kan zijn. ik vind m spuuglelijk. niet echt iets waar ik mee op de baan zou komen.
Grappig. Er moeten concessies gemaakt worden om het klimaat misschien nog een beetje te redden. Daarom word er een auto ontwikkeld die geen normale deuren heeft, waar je achterstevoren zit op de achterbank en die in 20 seconden naar de 100 gaat (normale auto in 10-11 seconden) Resultaat: hij gebruikt 6 keer minder benzine.
En dan kom jij met het commentaar dat ie lelijk is dat je er niet mee zou rijden ! decadente lul
(Snap zowieso al niet zo waarom het uiterlijk van een auto belangrijk zou moeten zijn, meeste tijd zit je binnenin en zie je de buitenkant niet eens)
dirtbag zei:OnderDeEik zei:Lol, wat een grappig bakkie.
Voor mij is een auto nog lang niet in zicht. Ik gebruik nu nog lekker het openbaar vervoer in combinatie met mijn OV pas en ik vind het wel goed zo. Ik heb de neiging nog niet om een rijbewijs te gaan halen. Besides, het geld heb ik er ook niet voor.
Maareh, Wacky... zal ik je eens in een Fiat Multipla zetten?![]()
![]()
Hihi
die dingen vind ik zo ONTIEGLIJK lelijk, lijkt wel een platgereden donald duck

Amaranth zei:Zo lelijk vind ik 'em niet. En naast dat het heel goed voor het milieu is zijn de benzinekosten dus ook gewoon verwaarloosbaar.
Lauu zei:prijzen van bezine gaan dan toch wel omhoog om het te compenseren
acidboy zei:Lauu zei:prijzen van bezine gaan dan toch wel omhoog om het te compenseren
En op welke manier is dat negatief lau?

ilyas zei:acidboy zei:Lauu zei:prijzen van bezine gaan dan toch wel omhoog om het te compenseren
En op welke manier is dat negatief lau?
Dat heel de olie sector nog meer geld krijgt ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."