#1
bullshit, bij ``de chemische stof thc`` ben ik de 2 procent vertrouwen in dit artikel kwijtgeraakt
ExceptionalInsight zei:De zoveelste leugen op weg naar het uitroeien van elke vorm van drugs.
ExceptionalInsight zei:De zoveelste leugen op weg naar het uitroeien van elke vorm van drugs.
cropp zei:bullshit, bij ``de chemische stof thc`` ben ik de 2 procent vertrouwen in dit artikel kwijtgeraakt

Flip Trip zei:iedereen kan dan lekker zelf beslissen waar hij voor kiest.![]()
Lolcropp zei:bullshit, bij ``de chemische stof thc`` ben ik de 2 procent vertrouwen in dit artikel kwijtgeraakt
in beslag genomen wiet wordt op thc gehalte getest, daarnaast voert het RIVM jaarlijkse coffeeshop metingen uit om te testen wat het landelijk gemiddelde percentage in coffeeshops is.nicolai zei:Waarom gaan mensen ervanuit dat de politie weet hoeveel THC er in wiet zit? Lijkt me niet dat die gasten tegenwoordig ook chemische analyse in hun studie pakket krijgen.
Nee, agent Bromsnor niet, maar de forensisch deskundige natuurlijk wel. Er wordt ook regelmatig onderzoek gedaan door universiteiten en chemische laboratoria in opdracht van de regering, politie en justitie.nicolai zei:Waarom gaan mensen ervanuit dat de politie weet hoeveel THC er in wiet zit? Lijkt me niet dat die gasten tegenwoordig ook chemische analyse in hun studie pakket krijgen.
PipstothePoX zei:ieder jaar wordt wiet weer minder sterk (door de aanhoudende heksenjacht op kwekers vind concurentie in toenemende mate plaats in kwantiteit ipv kwaliteit)
De top wietjes in Nederland kwamen ook in de betere periodes nauwelijks boven de 20%, veelal is coffeeshop wiet onder de 10%.. ook in de betere tijden..
anyhoe.. hoe lang willen ze die kaart nog spelen.. jongeren steeds sterkere wiet bla dit bla dat..
het is gewoon niet waar. (voor 1960 kwam hier voornamelijk afghaan, india en nepal hash ..en was er geen nederwiet...TOEN was het pas in om een sterk product te roken... minder dan een procentje of 20% was er immers niet.)
pawelonius zei:ff zonder ongein, een superjoint is minder slecht dan een 'slappe' joint. minder roken is hetzelfde effect krijgen, dus je krijgt minder rook binnen en dat is dan weer minder vervuiling voor je longen.
en aangezien er geen overdose bestaat op cannabis zal het met een slappe noch met een superjoint gebeuren![]()
ExceptionalInsight zei:De zoveelste leugen op weg naar het uitroeien van elke vorm van drugs.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."