Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSuperjoints in trek bij jongeren

Superjoints in trek bij jongeren

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
ExceptionalInsight zei:
De zoveelste leugen op weg naar het uitroeien van elke vorm van drugs.
Klik om te vergroten...

Amen...je doet je nickname wel waar :)

maarja een sterke joint is ook gewoon lekker imo
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
ExceptionalInsight zei:
De zoveelste leugen op weg naar het uitroeien van elke vorm van drugs.
Klik om te vergroten...

true.dat

Wat is dat sowieso voor een term 'superjoint'... De onwetende massa bang maken :( bah.
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja ik weet het "Superjoint" :openmouth: ,kreeg er de slappe lach van toen ik dat op TV zag.
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#4
ff zonder ongein, een superjoint is minder slecht dan een 'slappe' joint. minder roken is hetzelfde effect krijgen, dus je krijgt minder rook binnen en dat is dan weer minder vervuiling voor je longen.
en aangezien er geen overdose bestaat op cannabis zal het met een slappe noch met een superjoint gebeuren :)

en ik heb nooit iemand horen bitchen over het verbieden van stro-rum..
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#5
cropp zei:
bullshit, bij ``de chemische stof thc`` ben ik de 2 procent vertrouwen in dit artikel kwijtgeraakt
Klik om te vergroten...

Wil je hiermee beweren dat THC geen chemische stof is? Het is natuurlijk wel een van de natuurlijke chemische stoffen, maar zoals alles op deze wereld is ook dat een chemisch goedje :hearteyes: .


Maar back ontopic, wat ik heb gehoord is dat er in wiet met een hoge concentratie THC weinig CBD zit. Onderzoek schijnt aan te tonen dat CBD een kankerremmende stof is. Het principe van omdat je minder wiet hoeft te roken het minder schadelijk is, lijkt hier dus niet helemaal op te gaan. Maar de getrokken conclusie van hun is helemaal fout, we moeten het juist legaliseren zodat er betere controle plaats kan vinden. Zo kan er wiet gekweekt worden waarvan ongeveer bekend is wat de concentraties zijn van de verschillende stoffen en iedereen kan dan lekker zelf beslissen waar hij voor kiest. :rock:
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#6
ieder jaar wordt wiet weer minder sterk (door de aanhoudende heksenjacht op kwekers vind concurentie in toenemende mate plaats in kwantiteit ipv kwaliteit)

De top wietjes in Nederland kwamen ook in de betere periodes nauwelijks boven de 20%, veelal is coffeeshop wiet onder de 10%.. ook in de betere tijden..

anyhoe.. hoe lang willen ze die kaart nog spelen.. jongeren steeds sterkere wiet bla dit bla dat..

het is gewoon niet waar. (voor 1960 kwam hier voornamelijk afghaan, india en nepal hash ..en was er geen nederwiet...TOEN was het pas in om een sterk product te roken... minder dan een procentje of 20% was er immers niet.)
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Flip Trip zei:
iedereen kan dan lekker zelf beslissen waar hij voor kiest. :rock:
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."