live foto jeweet
Nick toch! Wat ben je scherp!Nick de Neger zei:Hij heeft zich vast doodverveeld daar![]()
Lijkt me best wel een mooie dood, flink high in de berm liggen met dat lekkere zwoele zomerweer en dan langzaam wegglijden uit het leven.
+1, lijkt mij de ergste manier om te sterven.LSDmathXtc zei:Lijkt me best wel een mooie dood, flink high in de berm liggen met dat lekkere zwoele zomerweer en dan langzaam wegglijden uit het leven.
of misschien was hij vies slecht aan het gaan.
aant oververhitten ofzo,... baf dood.
hennige klote dood.
Er worden bijvoorbeeld posters opgehangen en flyers uitgedeeld met daarop de waarschuwing dat er ketamine of GHB in omloop zijn en dat niet te gebruiken.

Lijkt me best wel een mooie dood, flink high in de berm liggen met dat lekkere zwoele zomerweer en dan langzaam wegglijden uit het leven.Marla Singer zei:Ontzettend treurig dat die man daar in z'n eentje is overleden in de berm. Vraag me meteen af hoe lang ie daar heeft gelegen, voordat ie stierf
Oom Klaas zei:Midsommer murders,
geweldige serie![]()
Soma zei:En met GHB ga je ook al heel erg hard je best mogen doen.

yeti zei:Lijkt me best wel een mooie dood, flink high in de berm liggen met dat lekkere zwoele zomerweer en dan langzaam wegglijden uit het leven.Marla Singer zei:Ontzettend treurig dat die man daar in z'n eentje is overleden in de berm. Vraag me meteen af hoe lang ie daar heeft gelegen, voordat ie stierf
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."