Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLijk gevonden bij Solar-festivalterrein

Lijk gevonden bij Solar-festivalterrein

25 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klopt, hij had geen GHB of Ketamine in zijn bloed maar las ook ergens coke en softdrugs.
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#2
'Vandaag hebben voorbijgangers het lichaam van een dode man gevonden. Het lichaam werd in de berm aangetroffen, net buiten het terrein van het festival Solarweekend dat dit weekend wordt gehouden aan de Maasplassen in Roermond.

De voorbijgangers zagen het lichaam vandaag rond 12 uur en alarmeerden de politie, welke de doodsoorzaak aan het onderzoeken is. Er komen ongeveer 17.000 mensen op de 5de editie van het Solarweekend. Je kunt een verslag van dit festival vanavond op Nederland 3 bekijken van 1.00 uur tot 2.45 uur.

Volgens de politie heeft het overlijden van de man mogelijk te maken met drugs. De man is gisteravond meteen van een ander feest doorgereden naar Roermond. Er zijn nog eens 6 personen onwel geworden op de camping. De politie gaat ervan uit dat het te maken heeft met gebruik van ketamine of GHB.

Hulpverleners hebben in samenwerking met de organisatie van het festival extra maatregelen genomen. Er worden bijvoorbeeld posters opgehangen en flyers uitgedeeld met daarop de waarschuwing dat er ketamine of GHB in omloop zijn en dat niet te gebruiken. Tevens worden er strenge controles bij de ingang gehouden met drugshonden en bezoekers worden gefouilleerd.'
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ze vinden een lijk en gaan er meteen van uit dat de man gestorven is aan een overdosis ketamine of ghb? Wat een bullshit. Het is niet eens mogelijk om jezelf dood te snuiven met ketamine. En met GHB ga je ook al heel erg hard je best mogen doen.

Er worden bijvoorbeeld posters opgehangen en flyers uitgedeeld met daarop de waarschuwing dat er ketamine of GHB in omloop zijn en dat niet te gebruiken.
Klik om te vergroten...

Pas op mensen! Er is ketamine en GHB in de omloop! :rolleyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
grutjes!

Had trouwens ergens anders gelezen dat er sporen van coke/alcohol en "soft drugs" gevonden waren in zijn lichaam.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Naar mijn mening dient deze zaak eens grondig door inspector Morse onderzocht te worden :rolleyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Midsommer murders,
geweldige serie :rockband:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ontzettend treurig dat die man daar in z'n eentje is overleden in de berm. Vraag me meteen af hoe lang ie daar heeft gelegen, voordat ie stierf (ahum, ik kan soms een beetje morbide zijn...)
Maar goed, als ie had doorgehaald van een ander feest en flink aan de coke heeft gezeten, kan dat idd misschien de oorzaak geweest zijn. We zullen het resultaat nog wel horen binnenkort, misschien dat de warmte van afgelopen dagen ook nog heeft meegespeeld (uitdroging misschien?).
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee 't komt door de uiterst gevaarlijke drugs ketamine en ghb :rolleyes:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Marla Singer zei:
Ontzettend treurig dat die man daar in z'n eentje is overleden in de berm. Vraag me meteen af hoe lang ie daar heeft gelegen, voordat ie stierf
Klik om te vergroten...
Lijkt me best wel een mooie dood, flink high in de berm liggen met dat lekkere zwoele zomerweer en dan langzaam wegglijden uit het leven.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oom Klaas zei:
Midsommer murders,
geweldige serie :rockband:
Klik om te vergroten...

Dat is met barnebie, niet met morse. :wink:

Soma zei:
En met GHB ga je ook al heel erg hard je best mogen doen.
Klik om te vergroten...

Volgens mij is het best makkelijk om dood te gaan aan de GHB. :rolleyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
yeti zei:
Marla Singer zei:
Ontzettend treurig dat die man daar in z'n eentje is overleden in de berm. Vraag me meteen af hoe lang ie daar heeft gelegen, voordat ie stierf
Klik om te vergroten...
Lijkt me best wel een mooie dood, flink high in de berm liggen met dat lekkere zwoele zomerweer en dan langzaam wegglijden uit het leven.
Klik om te vergroten...

Ik ben bang dat je de laatste momenten niet echt bewust zal meemaken.
Sta net nog iets te positief in het leven om het voor je uit te zoeken :P
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hij heeft zich vast doodverveeld daar :mrgreen:

Maar even serieus... zijn ze nou serieus zo naïef of willen ze het gewoon niet zien? Op elk feest en festival word drugs gebruikt. De alcohol discussie laat ik hier zitten, maar je hebt altijd wel mensen die het lekker vinden om zich gewoon uit te leven op festival en geef ze is ongelijk.
Verder vind ik het flyeren nog niet eens zo'n heel gek idee ketamine kan dan wel niet zo heel veel kwaad (mits je weet waar je mee bezig bent...), maar GHB in combi met alcohol kan toch wel een beetje funest zijn... helemaal als je niet weet dat je GHB drinkt terwijl je ook al alcohol aan het nuttigen was.

Al lijkt het me wel dat als je normaal naar dat festival gaat en al die rompslomp (flyers + drugshonden) is er niet en je gebruikt niet, dat je je wel een stuk minder veilig voel... (tering wat loopt die zin slecht :beer: )
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
yeti zei:
Marla Singer zei:
Ontzettend treurig dat die man daar in z'n eentje is overleden in de berm. Vraag me meteen af hoe lang ie daar heeft gelegen, voordat ie stierf
Klik om te vergroten...
Lijkt me best wel een mooie dood, flink high in de berm liggen met dat lekkere zwoele zomerweer en dan langzaam wegglijden uit het leven.
Klik om te vergroten...

Ik weet niet, ik denk dat je bij een overdosis coke en alcohol, eerst nog even flink bad gaat, voordat je er uiteindelijk echt in blijft.

Maar goed, het blijkt dus toch een ghb geval geweest te zijn, dus die zal het - gelukkig eigenlijk maar - idd niet meer zo bewust hebben meegemaakt... :wink:
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#14
Marla Singer zei:
Vraag me meteen af hoe lang ie daar heeft gelegen, voordat ie stierf (ahum, ik kan soms een beetje morbide zijn...)
Klik om te vergroten...

Ik gok lang genoeg om de eerste die hem vond een slapeloze nacht te bezorgen...
Moet als een malle gestonken hebben gezien het weer. 'T is sowieso al een geur die je nooit meer vergeet... :kots:

Ff offtopic; 'Ik ben niet labiel, maar gewoon emotioneel flexibel...' Ik vind hem prachtig Marla! :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
T-men zei:
Marla Singer zei:
Vraag me meteen af hoe lang ie daar heeft gelegen, voordat ie stierf (ahum, ik kan soms een beetje morbide zijn...)
Klik om te vergroten...

Ik gok lang genoeg om de eerste die hem vond een slapeloze nacht te bezorgen...
Moet als een malle gestonken hebben gezien het weer. 'T is sowieso al een geur die je nooit meer vergeet... :kots:

Ff offtopic; 'Ik ben niet labiel, maar gewoon emotioneel flexibel...' Ik vind hem prachtig Marla! :grin:
Klik om te vergroten...

Zal ik er dan maar wel gewoon eerlijk bij zeggen dat ik 'm hem gequoted heb van Theo Maassen... :flushed: :wink:

Hij is inderdaad wel prachtig en kan me er - voor mij als persoon - ook echt voor de volle 100% in vinden, dus vond hem toch wel erg goed in mijn signature passen! :mrgreen:
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#16
Marla Singer zei:
Zal ik er dan maar wel gewoon eerlijk bij zeggen dat ik 'm hem gequoted heb van Theo Maassen... :flushed: :wink:
Klik om te vergroten...

As if I care...! Hij is briljant, daar gaat het om! :grin:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oom Klaas zei:
Midsommer murders,
geweldige serie :rockband:
Klik om te vergroten...
Hoop dat je aflevering van vanavond, m.i. de beste tot nu toe, niet gemist hebt.
Er werd gesuggereerd dat Barnaby in zijn wilde jaren geblowd had, hetgeen ik wel een beetje op het randje vond :stoned:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#18

live foto jeweet :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
underworld zei:

live foto jeweet :grin:
Klik om te vergroten...

Nou, duidelijke boodschap lijkt me! :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nick de Neger zei:
Hij heeft zich vast doodverveeld daar :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Nick toch! Wat ben je scherp! :grin:
En ja, slechte GHB of Keta, nou nou, dat zal echt helpen mensen er van af te houden. Jammer dat hij op zo'n manier moest sterven. Anyway, Darwin heeft vooralsnog nog steeds gelijk IMO.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."