#1
Lijkt me best wel een mooie dood, flink high in de berm liggen met dat lekkere zwoele zomerweer en dan langzaam wegglijden uit het leven.
of misschien was hij vies slecht aan het gaan.
aant oververhitten ofzo,... baf dood.
hennige klote dood.
Lijkt me best wel een mooie dood, flink high in de berm liggen met dat lekkere zwoele zomerweer en dan langzaam wegglijden uit het leven.
+1, lijkt mij de ergste manier om te sterven.LSDmathXtc zei:Lijkt me best wel een mooie dood, flink high in de berm liggen met dat lekkere zwoele zomerweer en dan langzaam wegglijden uit het leven.
of misschien was hij vies slecht aan het gaan.
aant oververhitten ofzo,... baf dood.
hennige klote dood.
Er worden bijvoorbeeld posters opgehangen en flyers uitgedeeld met daarop de waarschuwing dat er ketamine of GHB in omloop zijn en dat niet te gebruiken.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."