Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKwaliteit van Belgische drugs dramatisch slecht !

Kwaliteit van Belgische drugs dramatisch slecht !

45 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deze viel nog wel mee toch, die van deranged vind ik lozer, maarja die nemen we toch al niet meer serieus he :wink:
a
amfetaminevreindwerkLid
01-01-2024, 00:00
#2
voor zij die dus niet de verkranteeversie of verpolitiekteversie van het rapport willen maar dus gewoon het rapport zie hier.
http://www.iph.fgov.be/reitox/Publicati ... 202008.pdf
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#3
amfetaminevreindwerk zei:
voor zij die dus niet de verkranteeversie of verpolitiekteversie van het rapport willen maar dus gewoon het rapport zie hier.
http://www.iph.fgov.be/reitox/Publicati ... 202008.pdf
Klik om te vergroten...

Maak aub uw naam korter , want het stoort nogal...
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
endor zei:
amfetaminevreindwerk zei:
voor zij die dus niet de verkranteeversie of verpolitiekteversie van het rapport willen maar dus gewoon het rapport zie hier.
http://www.iph.fgov.be/reitox/Publicati ... 202008.pdf
Klik om te vergroten...

Maak aub uw naam korter , want het stoort nogal...
Klik om te vergroten...

jij stoort je echt aan alles...

wat een zeikerd...

z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ontopic please!

Bedankt voor dat pdf'je Amfetamineblabla! Best interessant volgens mij.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
kdenk niet dat de drugsmarkt in belgië en nederland echt veel verschilt voor de moment nu..

de wiet uit nederland is vooral in belgië gekweekt zelfs.
hangt gewoon beetje af van je contacten wat voor kwaliteit je hebt, maar ik heb nooit te klagen gehad
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Greenlabs zei:
zoals beetje hierboven, wiet begint idd terug goed te komen. Half jaartje geleden kende ik 2 (wiet)dealers, 1tje had goede wiet (maar duur), de andere was gewoon kut wiet. Ondertussen ken ik 7 dealers met bijna allemaal goeie wiet en niet duur! (tussen de 6 en de 8€)
Klik om te vergroten...


Wiet?? Dat is nooit weggeweest.. :tearsofjoy: Overigens vind ik 8 euro wel duur. Ik vind dat de standaardprijs 5 euro moet zijn, maar goed. En als je moet kotsen van je coke.. Nou, dat is helemaal niet goed.. :openmouth:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
een 5 euro standaard prijs vind ik onlogisch.
Bij een dealer zou ik ook meer betalen voor een mooie amnesia en een powerplant of nlx.
Als je de soorten niet zo veel uitmaakt betaal je toch wel iets meer voor mooie toppen dan voor half gruis.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#9
PepTalk zei:
een 5 euro standaard prijs vind ik onlogisch.
Bij een dealer zou ik ook meer betalen voor een mooie amnesia en een powerplant of nlx.
Als je de soorten niet zo veel uitmaakt betaal je toch wel iets meer voor mooie toppen dan voor half gruis.
Klik om te vergroten...

Wij gaan er gewoon van uit dat je voor 5 gram 25 euro betaalt.
Maar nu hier in gent is er wel al een tijdje in dipje waardoor je maar 3.9 meer krijgt.
De prijs stijgt en daalt af en toe.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
PepTalk zei:
een 5 euro standaard prijs vind ik onlogisch.
Bij een dealer zou ik ook meer betalen voor een mooie amnesia en een powerplant of nlx.
Als je de soorten niet zo veel uitmaakt betaal je toch wel iets meer voor mooie toppen dan voor half gruis.
Klik om te vergroten...

In Belgie wordt er niet echt zo gesproken over soorten. Dat zijn voornamelijk de mensen die hun wiet in Nederland halen. Maar de wiet die in Belgie gekweekt wordt die heeft in veel gevallen gewoon geen naam, dus niet "he dit is [wietje x], das echt goeie shit man, 8 euro per gram". 7 euro vind ik bijvoorbeeld al redelijk duur. 5 euro is een normale prijs als je een redelijke hoeveelheid afhaalt. Zo zie ik het. Dat je in Nederland keuze hebt tussen verschillende wietjes (zogenaamd met verschillende potentie/effecten) met verschillende prijzen dat snap ik, maar in Belgie is het meestal gewoon wiet aan die of die prijs. En dan moet je maar zorgen dat je iemand vindt die wat jij goed vindt verkoopt aan een normale prijs. :wink: Het zal er ook wel van afhangen wie je kent, maar ik kom zelden wiet tegen die verkocht wordt aan hoge prijs omdat er een naam aan vasthangt. En ja, blijkbaar wordt het tegenwoordig moeilijker om te kopen aan 5 euro.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
W.F.L. zei:
PepTalk zei:
een 5 euro standaard prijs vind ik onlogisch.
Bij een dealer zou ik ook meer betalen voor een mooie amnesia en een powerplant of nlx.
Als je de soorten niet zo veel uitmaakt betaal je toch wel iets meer voor mooie toppen dan voor half gruis.
Klik om te vergroten...

In Belgie wordt er niet echt zo gesproken over soorten. Dat zijn voornamelijk de mensen die hun wiet in Nederland halen. Maar de wiet die in Belgie gekweekt wordt die heeft in veel gevallen gewoon geen naam, dus niet "he dit is [wietje x], das echt goeie shit man, 8 euro per gram". 7 euro vind ik bijvoorbeeld al redelijk duur. 5 euro is een normale prijs als je een redelijke hoeveelheid afhaalt. Zo zie ik het. Dat je in Nederland keuze hebt tussen verschillende wietjes (zogenaamd met verschillende potentie/effecten) met verschillende prijzen dat snap ik, maar in Belgie is het meestal gewoon wiet aan die of die prijs. En dan moet je maar zorgen dat je iemand vindt die wat jij goed vindt verkoopt aan een normale prijs. :wink: Het zal er ook wel van afhangen wie je kent, maar ik kom zelden wiet tegen die verkocht wordt aan hoge prijs omdat er een naam aan vasthangt. En ja, blijkbaar wordt het tegenwoordig moeilijker om te kopen aan 5 euro.
Klik om te vergroten...

Okee, kan ik wel inkomen ja.
Jammer dat je dan toch zo weinig keuze hebt tussen soortjes, zeker bij hasj scheelt dat enorm!
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pas op , hier in belgië heb je ook wel wat van die illegale coffeeshops hoor.
Hier in gent weet ik er toch wel een paar zijn , en die verkopen dus wel verschillende soorten hasj.
Wiet heb ik ze eigenlijk nooit weten te verkopen.
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat is het verschil tussen wiet & hasj? :flushed:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sunseed zei:
Wat is het verschil tussen wiet & hasj? :flushed:
Klik om te vergroten...

Wiet is dus gewoon het 'kruid' van de plant waarop thx zit.
Hasj is eigenlijk een opeenstapeling van thx op een speciale manier bereid.
Je moet het maar eens opzoeken op wikipedia.
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#15
W.F.L. zei:
In Belgie wordt er niet echt zo gesproken over soorten. Dat zijn voornamelijk de mensen die hun wiet in Nederland halen. Maar de wiet die in Belgie gekweekt wordt die heeft in veel gevallen gewoon geen naam, dus niet "he dit is [wietje x], das echt goeie shit man, 8 euro per gram". 7 euro vind ik bijvoorbeeld al redelijk duur. 5 euro is een normale prijs als je een redelijke hoeveelheid afhaalt. Zo zie ik het. Dat je in Nederland keuze hebt tussen verschillende wietjes (zogenaamd met verschillende potentie/effecten) met verschillende prijzen dat snap ik, maar in Belgie is het meestal gewoon wiet aan die of die prijs. En dan moet je maar zorgen dat je iemand vindt die wat jij goed vindt verkoopt aan een normale prijs. :wink: Het zal er ook wel van afhangen wie je kent, maar ik kom zelden wiet tegen die verkocht wordt aan hoge prijs omdat er een naam aan vasthangt. En ja, blijkbaar wordt het tegenwoordig moeilijker om te kopen aan 5 euro.
Klik om te vergroten...
Bij mij in mijn 'netwerk' (xp) toch wel hoor, daar is het een prijs-kwaliteit verhouding :wink:
Maar inderdaad, zoals je al onderlijnde, meestal niet...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#16
endor zei:
Sunseed zei:
Wat is het verschil tussen wiet & hasj? :flushed:
Klik om te vergroten...

Wiet is dus gewoon het 'kruid' van de plant waarop thx zit.
Hasj is eigenlijk een opeenstapeling van thx op een speciale manier bereid.
Je moet het maar eens opzoeken op wikipedia.
Klik om te vergroten...

THC? :rolleyes:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#17
PepTalk zei:
endor zei:
Sunseed zei:
Wat is het verschil tussen wiet & hasj? :flushed:
Klik om te vergroten...

Wiet is dus gewoon het 'kruid' van de plant waarop thx zit.
Hasj is eigenlijk een opeenstapeling van thx op een speciale manier bereid.
Je moet het maar eens opzoeken op wikipedia.
Klik om te vergroten...

THC? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Hahaha. :tearsofjoy:
Ja dus , wat dom van me.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#18
endor zei:
Hahaha. :tearsofjoy:
Ja dus , wat dom van me.
Klik om te vergroten...

Ach, dat weerspiegelt alleen de status waar je op dat moment in verkeerde. Heeft iedereen wel eens. =P
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jeller zei:
kdenk niet dat de drugsmarkt in belgië en nederland echt veel verschilt voor de moment nu..

de wiet uit nederland is vooral in belgië gekweekt zelfs.
hangt gewoon beetje af van je contacten wat voor kwaliteit je hebt, maar ik heb nooit te klagen gehad
Klik om te vergroten...

daar heb je volgens mij gelijk in.
je moet gewoon goeie contacten hebbe.
s
solidsoundLid
01-01-2024, 00:00
#20
The coke sucks in Belgie op dit moment jaren altijd goed spul gehad maar nu is het echt wel heel slecht geworden.Ik had vroeger verschillende dealers en allemaal waren ze heel goed van kwaliteit nu amaai ze mengen er van alles in jong.Mss is de vraag naar coke zodanig gestegen dat ze meer en meer willen verkopen.Je moet een goeie dealer (geen enkele is perfect maar ene die toch redelijke goeie coke kan bieden) vinden maar op dit moment vind ik er echt gene enkele en heb er al enige afgelopen deze maanden.Allemaal rotzooi.
Vroeger was het echt beter.Ik doe geen moeite meer nu om aan er aan te geraken en 60 euro voor manitol of bakpoeder of whatever klotezakkerij ze erin doen dat heb ik er niet meer voor over.Damn i miss the good coke.
Voor mij goeie coke is in de lepel mooi schoon water (geen witte kloterij) die ruikt naar coke (en niet naar suiker want dat is echt wel aan de hand in Belgie ) en een flash waarvan je tien min even van de planeet bent (het oorsuizen is allang verdwenen jammer)
O ik had graag nog eens die goeie had van vroeger.:)
Ik vrees dat de goeie coke niet meer snel terug gaat komen (wie mij het tegendeel kan bewijzen ...shoot)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."