#1
Deze viel nog wel mee toch, die van deranged vind ik lozer, maarja die nemen we toch al niet meer serieus he ![:wink:]()
amfetaminevreindwerk zei:voor zij die dus niet de verkranteeversie of verpolitiekteversie van het rapport willen maar dus gewoon het rapport zie hier.
http://www.iph.fgov.be/reitox/Publicati ... 202008.pdf
endor zei:amfetaminevreindwerk zei:voor zij die dus niet de verkranteeversie of verpolitiekteversie van het rapport willen maar dus gewoon het rapport zie hier.
http://www.iph.fgov.be/reitox/Publicati ... 202008.pdf
Maak aub uw naam korter , want het stoort nogal...
Greenlabs zei:zoals beetje hierboven, wiet begint idd terug goed te komen. Half jaartje geleden kende ik 2 (wiet)dealers, 1tje had goede wiet (maar duur), de andere was gewoon kut wiet. Ondertussen ken ik 7 dealers met bijna allemaal goeie wiet en niet duur! (tussen de 6 en de 8€)
PepTalk zei:een 5 euro standaard prijs vind ik onlogisch.
Bij een dealer zou ik ook meer betalen voor een mooie amnesia en een powerplant of nlx.
Als je de soorten niet zo veel uitmaakt betaal je toch wel iets meer voor mooie toppen dan voor half gruis.
PepTalk zei:een 5 euro standaard prijs vind ik onlogisch.
Bij een dealer zou ik ook meer betalen voor een mooie amnesia en een powerplant of nlx.
Als je de soorten niet zo veel uitmaakt betaal je toch wel iets meer voor mooie toppen dan voor half gruis.
W.F.L. zei:PepTalk zei:een 5 euro standaard prijs vind ik onlogisch.
Bij een dealer zou ik ook meer betalen voor een mooie amnesia en een powerplant of nlx.
Als je de soorten niet zo veel uitmaakt betaal je toch wel iets meer voor mooie toppen dan voor half gruis.
In Belgie wordt er niet echt zo gesproken over soorten. Dat zijn voornamelijk de mensen die hun wiet in Nederland halen. Maar de wiet die in Belgie gekweekt wordt die heeft in veel gevallen gewoon geen naam, dus niet "he dit is [wietje x], das echt goeie shit man, 8 euro per gram". 7 euro vind ik bijvoorbeeld al redelijk duur. 5 euro is een normale prijs als je een redelijke hoeveelheid afhaalt. Zo zie ik het. Dat je in Nederland keuze hebt tussen verschillende wietjes (zogenaamd met verschillende potentie/effecten) met verschillende prijzen dat snap ik, maar in Belgie is het meestal gewoon wiet aan die of die prijs. En dan moet je maar zorgen dat je iemand vindt die wat jij goed vindt verkoopt aan een normale prijs.Het zal er ook wel van afhangen wie je kent, maar ik kom zelden wiet tegen die verkocht wordt aan hoge prijs omdat er een naam aan vasthangt. En ja, blijkbaar wordt het tegenwoordig moeilijker om te kopen aan 5 euro.
Sunseed zei:Wat is het verschil tussen wiet & hasj?![]()
Bij mij in mijn 'netwerk' (xp) toch wel hoor, daar is het een prijs-kwaliteit verhoudingW.F.L. zei:In Belgie wordt er niet echt zo gesproken over soorten. Dat zijn voornamelijk de mensen die hun wiet in Nederland halen. Maar de wiet die in Belgie gekweekt wordt die heeft in veel gevallen gewoon geen naam, dus niet "he dit is [wietje x], das echt goeie shit man, 8 euro per gram". 7 euro vind ik bijvoorbeeld al redelijk duur. 5 euro is een normale prijs als je een redelijke hoeveelheid afhaalt. Zo zie ik het. Dat je in Nederland keuze hebt tussen verschillende wietjes (zogenaamd met verschillende potentie/effecten) met verschillende prijzen dat snap ik, maar in Belgie is het meestal gewoon wiet aan die of die prijs. En dan moet je maar zorgen dat je iemand vindt die wat jij goed vindt verkoopt aan een normale prijs.Het zal er ook wel van afhangen wie je kent, maar ik kom zelden wiet tegen die verkocht wordt aan hoge prijs omdat er een naam aan vasthangt. En ja, blijkbaar wordt het tegenwoordig moeilijker om te kopen aan 5 euro.
endor zei:Sunseed zei:Wat is het verschil tussen wiet & hasj?![]()
Wiet is dus gewoon het 'kruid' van de plant waarop thx zit.
Hasj is eigenlijk een opeenstapeling van thx op een speciale manier bereid.
Je moet het maar eens opzoeken op wikipedia.

PepTalk zei:endor zei:Sunseed zei:Wat is het verschil tussen wiet & hasj?![]()
Wiet is dus gewoon het 'kruid' van de plant waarop thx zit.
Hasj is eigenlijk een opeenstapeling van thx op een speciale manier bereid.
Je moet het maar eens opzoeken op wikipedia.
THC?![]()
endor zei:Hahaha.![]()
Ja dus , wat dom van me.
Jeller zei:kdenk niet dat de drugsmarkt in belgië en nederland echt veel verschilt voor de moment nu..
de wiet uit nederland is vooral in belgië gekweekt zelfs.
hangt gewoon beetje af van je contacten wat voor kwaliteit je hebt, maar ik heb nooit te klagen gehad
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."