#1
Ik vind het maar een slechte zaak dat het kabinet om een reden als dit is gevallen.
lukte nietKlaara zei:was te verwachten
en oscar waarom slaap je niet??![]()
TeKNoZem zei:Zolang Wilders maar niet aan de macht komt...
J0S zei:TeKNoZem zei:Zolang Wilders maar niet aan de macht komt...
+1.
Als ik zou mogen stemmen zou ik op Groenlinks stemmen op het moment. Ik vind dat Femke Halsema het erg goed doet en zeer professioneel houd. (Dit ga ik nu heel extreem schetsenals ik naar het vorige kabinet keek zag ik soms een stel kleutels die vochten om een snoepje. Alleen was het snoepje dan een onderwerp zoals de soldaten in Uruzgan.
OomKlaas zei:Hopelijk komt er een goed functionerend kabinet dat niet valt binnen de 4 jaar, of het nu "christenhonden, wildersnazi's of boomknuffelaars" zijn
acidboy zei:Het zal wel een rechts kabinet gaan worden, ben ik bang.
Mwoah, ik weet niet of het daar aan ligtOom Klaas zei:Als een echte christen zal hij dat niet doen.
Als er één partij is die niet snapt hoe economie werkt is het wel de VVD met hun voorliefde voor sigaren-uit-eigen-doos zoals de hypotheekrenteaftrek. We moeten nivelleren; Belastingen verhogen voor hogere inkomens, onder andere.blu zei:acidboy zei:Het zal wel een rechts kabinet gaan worden, ben ik bang.
Oeiiiiiiii een rechts kabinet, dat is toch net zoiets als een verschrikkelijke ziekte? Mag hopen dat we niet van die nare rechtse mensen in de politiek krijgen die tenminste wél snappen hoe de vork in de steel steekt!
Oom Klaas zei:![]()
Waarom moet je nu zo overdreven reageren blu, op de teentjes getrapt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."