Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"J0S zei: TeKNoZem zei: Zolang Wilders maar niet aan de macht komt... Klik om te vergroten... +1. Als ik zou mogen stemmen zou ik op Groenlinks stemmen op het moment. Ik vind dat Femke Halsema het erg goed doet en zeer professioneel houd. (Dit ga ik nu heel extreem schetsen als ik naar het vorige kabinet keek zag ik soms een stel kleutels die vochten om een snoepje. Alleen was het snoepje dan een onderwerp zoals de soldaten in Uruzgan. Klik om te vergroten... +1."