Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet Nederlandse kabinet is gevallen

Het Nederlandse kabinet is gevallen

89 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat is een hele geruststelling.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Aangezien ik gister niet in staat was om het ook maar te lezen en vandaag wel zal ik alsnog ingaan op een aantal uitspraken van die vriendelijke meneer die mij gisteren aansprak.
Wat wil je hier nou eigenlijk mee zeggen? Dat je zelf te dom bent om te begrijpen wat er gebeurt?
Klik om te vergroten...
Zou heel goed kunnen.
Hou alsjeblieft op met je semi intellectuele gewauwel
Klik om te vergroten...
Net als stoppen met ademen gaat ook dit me niet lukken, sorry.
Hier en daar een quote van Friedrich Nietzsche neerflikkeren kan iedereen
Klik om te vergroten...
Ben ik helemaal met je eens.
discussiëren is voor jou niet weggelegd.
Klik om te vergroten...
Daar ben ik zelf ook al een tijdje achter.
Onjuist. Al is het alleen maar omdat verschilligheid mensen gerust kan stellen op wat voor manier dan ook. Dat jij denkt daarboven te kunnen staan is heel fijn voor je maar zo werkt de psyche van de normale mens niet en dat weet ook jij heel goed.
Klik om te vergroten...
Blijkbaar niet dus.
Op dat moment kom je over als een soort V uit V for Vendetta maar dan met Downsyndroom.
Klik om te vergroten...
Het is net wat anders, maar je zit in de buurt.
hier ga je gewoon zwaar de fout in.
Klik om te vergroten...
Dat zie ik dan tegen die tijd vanzelf wel.

En tot slot, zoals mijn goede vriend en geliefde broeder DC zou zeggen:

'Het komt allemaal goed, en anders maar niet.'
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Balkie moest zich toch wel weer heftig verdedigen vanochtend, geweldige vrouw blijft 't ook.

PvdA kan denk ik wel even vergeten worden, enigszins toch wel jammer.

Naar mijn idee gaat het nog wel leuk worden.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het CDA staat vrij laag in de peilingen. De kans zit erin dat het wel een PVV VVD coalitie gaat worden. Eventueel nog met een derde partij.

Iedereen zegt nu wel nooit met Wilders te gaan samenwerken, maar als puntje bij paaltje komt willen ze ook een coalitie plekje hebben hoor.

Olle
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dopezilla zei:
Het CDA staat vrij laag in de peilingen. De kans zit erin dat het wel een PVV VVD coalitie gaat worden. Eventueel nog met een derde partij.

Iedereen zegt nu wel nooit met Wilders te gaan samenwerken, maar als puntje bij paaltje komt willen ze ook een coalitie plekje hebben hoor.

Olle
Klik om te vergroten...

PVV en VDD samen alleen krijgen nooit genoeg zetels om een coalitie te vormen.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Met de cda erbij zouden ze ver kunnen komen.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#7
Immo zei:
Met de cda erbij zouden ze ver kunnen komen.
Klik om te vergroten...

Maar dan acht ik de PVV niet als gevaarlijk. Ik vind alles prima, zolang de PVV maar niet aan de macht komt.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zolang ze amfetamine niet verbieden vind ik alles best.

Moet er namelijk niet aan denken dat ik dat niet meer zou kunnen krijgen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
alleen zijn we wel voor de zoveelste keer de clown van de wereld...

net als met die brief van de navo...
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
cropp zei:
alleen zijn we wel voor de zoveelste keer de clown van de wereld
Klik om te vergroten...
Daar ben ik wel intens verdrietig om ja. Vooral als je bedenkt dat ik echt geheel toevallig vandaag heb ontcijferd wat het verschil is tussen clowns en goudvissen. Dit omdat ik een nummer ken dat Goldfish & Clowns heet. Vooral dit stukje doet het hem:

Could you believe that anything that I could I say would sort your life out
what's the difference?


Het verschil is dat je misschien de clown mag zijn, maar in ieder geval nooit de goudvis.

En wat is nou beter?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."