#1
Dat is een hele geruststelling.
Zou heel goed kunnen.Wat wil je hier nou eigenlijk mee zeggen? Dat je zelf te dom bent om te begrijpen wat er gebeurt?
Net als stoppen met ademen gaat ook dit me niet lukken, sorry.Hou alsjeblieft op met je semi intellectuele gewauwel
Ben ik helemaal met je eens.Hier en daar een quote van Friedrich Nietzsche neerflikkeren kan iedereen
Daar ben ik zelf ook al een tijdje achter.discussiëren is voor jou niet weggelegd.
Blijkbaar niet dus.Onjuist. Al is het alleen maar omdat verschilligheid mensen gerust kan stellen op wat voor manier dan ook. Dat jij denkt daarboven te kunnen staan is heel fijn voor je maar zo werkt de psyche van de normale mens niet en dat weet ook jij heel goed.
Het is net wat anders, maar je zit in de buurt.Op dat moment kom je over als een soort V uit V for Vendetta maar dan met Downsyndroom.
Dat zie ik dan tegen die tijd vanzelf wel.hier ga je gewoon zwaar de fout in.
Dopezilla zei:Het CDA staat vrij laag in de peilingen. De kans zit erin dat het wel een PVV VVD coalitie gaat worden. Eventueel nog met een derde partij.
Iedereen zegt nu wel nooit met Wilders te gaan samenwerken, maar als puntje bij paaltje komt willen ze ook een coalitie plekje hebben hoor.
Olle
Immo zei:Met de cda erbij zouden ze ver kunnen komen.
Daar ben ik wel intens verdrietig om ja. Vooral als je bedenkt dat ik echt geheel toevallig vandaag heb ontcijferd wat het verschil is tussen clowns en goudvissen. Dit omdat ik een nummer ken dat Goldfish & Clowns heet. Vooral dit stukje doet het hem:cropp zei:alleen zijn we wel voor de zoveelste keer de clown van de wereld
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."