#1
Oom Klaas zei:Ik ben zelf best links, maar zo'n kabinet zou het land waar ik van hou inderdaad economisch slopen.
De PvdA was anders ook goed op dreef.
Oom Klaas zei:Ik ben zelf best links, maar zo'n kabinet zou het land waar ik van hou inderdaad economisch slopen.
Berbatov zei:Wat me opvalt is dat de peilingen heel erg van week tot week verchillen. PVDA is nu enorm gestegen, en PVV best wel gezakt. Het is dus een momentopname waarbij partijen gekozen moeten worden die 4 jaar aan de macht moeten komen te staan. Als de verkiezingen een week later gehouden zouden worden zou het er heel anders uitzien. Het hangt er gewoon vanaf welke partij het meest recent op TV te zien was op een positieve manier, heeft weinig met standpunten e.d. te maken heb ik de indruk.
Wacky zei:Geen belangrijk standpunt, maar wel een belangrijke denkwijze vind ik.
Het idiote denkpatroon:
Probleem -> We verbieden het -> Opgelost.
Nou lijkt heel de politiek helaas deze gedachtenfout te maken, maar hoe rechtser hoe erger imo.
lukte nietKlaara zei:was te verwachten
en oscar waarom slaap je niet??![]()
TeKNoZem zei:Zolang Wilders maar niet aan de macht komt...
J0S zei:TeKNoZem zei:Zolang Wilders maar niet aan de macht komt...
+1.
Als ik zou mogen stemmen zou ik op Groenlinks stemmen op het moment. Ik vind dat Femke Halsema het erg goed doet en zeer professioneel houd. (Dit ga ik nu heel extreem schetsenals ik naar het vorige kabinet keek zag ik soms een stel kleutels die vochten om een snoepje. Alleen was het snoepje dan een onderwerp zoals de soldaten in Uruzgan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."