Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoffeeshop of moskee

Coffeeshop of moskee

35 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tja, ik zal er niet van wakker liggen.
Dope zal zoals altijd overal te krijgen zijn.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#2
FUCKE YOU WHALEDERS!
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#3
veel van zn aanhangers blowen..dus hij wil de shops sluiten,en een einde maken aan het gedoogbeleid? :confused: daar verlies je neem ik aan dan veel stemmen mee?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
Chris Pontius zei:
Hij doet in ieder geval wel wat hij zelf wil
Klik om te vergroten...
moet ie ook zelf weten, laat hem de shops maar sluiten, ik rook er geen joint minder door, hier heb je meer dealers dan shops en die weten wél wat ze verkopen...

het is jaren te laat om shops te kunnen sluiten, die wietlucht die boven nederland hangt trekt niet meer op, goedschiks of kwaadschiks...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hij doet in ieder geval wel wat hij zelf wil
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik weet dat veel mensen op hem stemmen maar of ik dat snap...? Nee. Denkt men nou echt dat hij alle moslims uit het land mag en kan kieperen als de PVV veel zetels krijgt?
Zowiezo vind ik de hele partij naam 'Partij Voor de Vrijheid' ziekelijk misleidend. Vrijheid maar wel het liefst alle moslims een schop onder de kont over onze grens naar het buitenland geven? I rest my case.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Cannabis is in Nederland niet meer te bestrijden, het is simpelweg te groot geworden om te verbieden.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eerst had ik geen problemen met de Pvv of Wilders, maar nu ze gaan bitchen over shops wel!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kom je dan ook vroeg achter.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik volg de politiek niet echt goed, soms lees ik er wel wat over maar verdiep me er niet echt in omdat ik toch nog lang niet mag stemmen. :P
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#11
iSmokex zei:
Eerst had ik geen problemen met de Pvv of Wilders, maar nu ze gaan bitchen over shops wel!
Klik om te vergroten...
Godverdomme domme mongool, dat deden ze vanaf dag één al :grin: Wilders is altijd al pertinent tegen het gedoogbeleid geweest.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#12
deadlock zei:
iSmokex zei:
Eerst had ik geen problemen met de Pvv of Wilders, maar nu ze gaan bitchen over shops wel!
Klik om te vergroten...
Godverdomme domme mongool, dat deden ze vanaf dag één al :grin: Wilders is altijd al pertinent tegen het gedoogbeleid geweest.
Klik om te vergroten...
Je hoeft me geen domme mongool noemen omdat ik dat niet wist, je kent me niet eens
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ken je inderdaad niet, ik beoordeel je naar je uitspraken. En aan de hand daarvan durf ik te vragen of je blij bent met je extra chromosoom.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#14
deadlock zei:
Ik ken je inderdaad niet, ik beoordeel je naar je uitspraken. En aan de hand daarvan durf ik te vragen of je blij bent met je extra chromosoom.
Klik om te vergroten...
Of jij hebt een slecht beoordelingsvermogen kan ook nog heh. Dat ik toevallig niet wist dat de pvv altijd al tegen het gedoodgbeleid was maakt mij in jouw ogen dus dom. Je schept nu bij mij de indruk dat je bets wle kortzichtig bent omdat je dus blijkbaar met oogkleppen op beoordeeld of iemand ee domme mongool is. Ik snap dat het heel cool enzo is voor jou om mensen op internet te gaan beledigen (ja je moet ergens een goed gevoel uithalen natuurlijk :wink: ), maar bij mij scoor je er in ieder geval geen punten mee.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#15
iSmokex zei:
Of jij hebt een slecht beoordelingsvermogen kan ook nog heh. Dat ik toevallig niet wist dat de pvv altijd al tegen het gedoodgbeleid was maakt mij in jouw ogen dus dom.
Klik om te vergroten...
Oh wacht nee, dat moet ik even verduidelijken. Dat je überhaupt PVV wilde gaan stemmen maakte het dat ik dat oordeel velde. Verder niets persoonlijks hoor. Of misschien wel.

Je schept nu bij mij de indruk dat je bets wle kortzichtig bent omdat je dus blijkbaar met oogkleppen op beoordeeld of iemand ee domme mongool is.
Klik om te vergroten...
Haha, en op Wilders stemmen is niet kortzichtig? :grin: Gast heb je enig idee wat zijn punten zijn naast het straattuig terug naar Marokko sturen? :grin:

Ik snap dat het heel cool enzo is voor jou om mensen op internet te gaan beledigen (ja je moet ergens een goed gevoel uithalen natuurlijk :wink: ), maar bij mij scoor je er in ieder geval geen punten mee.
Klik om te vergroten...
Oh je begrijpt me verkeerd. Ik had vanmiddag nog ruzie op straat met een flyeraar van de VVD waarvan ik weet dat hij sympathiseert met de PVV. Omdat ik hem een mongool noemde.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#16
deadlock zei:
iSmokex zei:
Of jij hebt een slecht beoordelingsvermogen kan ook nog heh. Dat ik toevallig niet wist dat de pvv altijd al tegen het gedoodgbeleid was maakt mij in jouw ogen dus dom.
Klik om te vergroten...
Oh wacht nee, dat moet ik even verduidelijken. Dat je überhaupt PVV wilde gaan stemmen maakte het dat ik dat oordeel velde. Verder niets persoonlijks hoor. Of misschien wel.

Je schept nu bij mij de indruk dat je bets wle kortzichtig bent omdat je dus blijkbaar met oogkleppen op beoordeeld of iemand ee domme mongool is.
Klik om te vergroten...
Haha, en op Wilders stemmen is niet kortzichtig? :grin: Gast heb je enig idee wat zijn punten zijn naast het straattuig terug naar Marokko sturen? :grin:

Ik snap dat het heel cool enzo is voor jou om mensen op internet te gaan beledigen (ja je moet ergens een goed gevoel uithalen natuurlijk :wink: ), maar bij mij scoor je er in ieder geval geen punten mee.
Klik om te vergroten...
Oh je begrijpt me verkeerd. Ik had vanmiddag nog ruzie op straat met een flyeraar van de VVD waarvan ik weet dat hij sympathiseert met de PVV. Omdat ik hem een mongool noemde.
Klik om te vergroten...
Ik zei dat ik niks tegen de Pvv had, ik zei niet dat ik op ze zou gaan stemmen! (Mag ten eerste nog niet stemmen en nja al mocht t wel zou ik ook niet op de pvv stemmen). Het klopt dat ik bijna niets over de Pvv weet, dat is dan waarschijnlijk ook de reden waarom ik eerst niet veel tegen ze had :wink:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik hoop dat de meeste stemmers eerder niet op Wilders zullen stemmen vanwege zijn abjecte uitspraken en waanideeën over de islam, dan dat ze dit doen om toch maar hun jointjes te kunnen blijven scoren.

Als het volk al zo dom is geworden dat het hier vanaf moet hangen verhuis ik wel lekker naar het buitenland.

Olle
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoezo zijn het waanideeën?
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het lijkt me duidelijk dat de islam an sich geen bedreiging vormt voor onze samenleving. Dat er nu toevallig wat malloten in het Midden-Oosten en Oosten het ver geschopt hebben wilt niet zeggen dat de islam per definitie fout is.

Niet fouter dan andere religies, in ieder geval.

Neen, hij is niet hetgeen wat dit land nodig heeft. Laten we échte problemen bespreken in de politiek. Alsjeblieft.

Olle
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het probleem is een beetje dat we in Nederland geen echte problemen meer hebben. Het land is zo goed als af.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."