#1
Tja, ik zal er niet van wakker liggen.
Dope zal zoals altijd overal te krijgen zijn.
Dope zal zoals altijd overal te krijgen zijn.
moet ie ook zelf weten, laat hem de shops maar sluiten, ik rook er geen joint minder door, hier heb je meer dealers dan shops en die weten wél wat ze verkopen...Chris Pontius zei:Hij doet in ieder geval wel wat hij zelf wil
Godverdomme domme mongool, dat deden ze vanaf dag één aliSmokex zei:Eerst had ik geen problemen met de Pvv of Wilders, maar nu ze gaan bitchen over shops wel!
Je hoeft me geen domme mongool noemen omdat ik dat niet wist, je kent me niet eensdeadlock zei:Godverdomme domme mongool, dat deden ze vanaf dag één aliSmokex zei:Eerst had ik geen problemen met de Pvv of Wilders, maar nu ze gaan bitchen over shops wel!Wilders is altijd al pertinent tegen het gedoogbeleid geweest.
Of jij hebt een slecht beoordelingsvermogen kan ook nog heh. Dat ik toevallig niet wist dat de pvv altijd al tegen het gedoodgbeleid was maakt mij in jouw ogen dus dom. Je schept nu bij mij de indruk dat je bets wle kortzichtig bent omdat je dus blijkbaar met oogkleppen op beoordeeld of iemand ee domme mongool is. Ik snap dat het heel cool enzo is voor jou om mensen op internet te gaan beledigen (ja je moet ergens een goed gevoel uithalen natuurlijkdeadlock zei:Ik ken je inderdaad niet, ik beoordeel je naar je uitspraken. En aan de hand daarvan durf ik te vragen of je blij bent met je extra chromosoom.
Oh wacht nee, dat moet ik even verduidelijken. Dat je überhaupt PVV wilde gaan stemmen maakte het dat ik dat oordeel velde. Verder niets persoonlijks hoor. Of misschien wel.iSmokex zei:Of jij hebt een slecht beoordelingsvermogen kan ook nog heh. Dat ik toevallig niet wist dat de pvv altijd al tegen het gedoodgbeleid was maakt mij in jouw ogen dus dom.
Haha, en op Wilders stemmen is niet kortzichtig?Je schept nu bij mij de indruk dat je bets wle kortzichtig bent omdat je dus blijkbaar met oogkleppen op beoordeeld of iemand ee domme mongool is.
Oh je begrijpt me verkeerd. Ik had vanmiddag nog ruzie op straat met een flyeraar van de VVD waarvan ik weet dat hij sympathiseert met de PVV. Omdat ik hem een mongool noemde.Ik snap dat het heel cool enzo is voor jou om mensen op internet te gaan beledigen (ja je moet ergens een goed gevoel uithalen natuurlijk), maar bij mij scoor je er in ieder geval geen punten mee.
Ik zei dat ik niks tegen de Pvv had, ik zei niet dat ik op ze zou gaan stemmen! (Mag ten eerste nog niet stemmen en nja al mocht t wel zou ik ook niet op de pvv stemmen). Het klopt dat ik bijna niets over de Pvv weet, dat is dan waarschijnlijk ook de reden waarom ik eerst niet veel tegen ze haddeadlock zei:Oh wacht nee, dat moet ik even verduidelijken. Dat je überhaupt PVV wilde gaan stemmen maakte het dat ik dat oordeel velde. Verder niets persoonlijks hoor. Of misschien wel.iSmokex zei:Of jij hebt een slecht beoordelingsvermogen kan ook nog heh. Dat ik toevallig niet wist dat de pvv altijd al tegen het gedoodgbeleid was maakt mij in jouw ogen dus dom.
Haha, en op Wilders stemmen is niet kortzichtig?Je schept nu bij mij de indruk dat je bets wle kortzichtig bent omdat je dus blijkbaar met oogkleppen op beoordeeld of iemand ee domme mongool is.Gast heb je enig idee wat zijn punten zijn naast het straattuig terug naar Marokko sturen?
Oh je begrijpt me verkeerd. Ik had vanmiddag nog ruzie op straat met een flyeraar van de VVD waarvan ik weet dat hij sympathiseert met de PVV. Omdat ik hem een mongool noemde.Ik snap dat het heel cool enzo is voor jou om mensen op internet te gaan beledigen (ja je moet ergens een goed gevoel uithalen natuurlijk), maar bij mij scoor je er in ieder geval geen punten mee.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."