Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoffeeshop of moskee

Coffeeshop of moskee

35 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het probleem is een beetje dat we in Nederland geen echte problemen meer hebben. Het land is zo goed als af.
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#2
't Is een ruwe diamant eerder: het is zeker nog niet af, maar je ziet dat het zo mooi kan zijn dat de moeite het wel waard zou zijn nog even verder te gaan...
Denk aan het gedoogbeleid/de achterdeur-problematiek bij de shops, maar ook uitgaven van het potje dat aan meer nuttige/noodzakelijke onderwerpen besteedt zou moeten worden ipv muziek aan (ik zeg maar wat) onderwijs (en wat ze daar leren), het feit dat zelfbeschikking er nog steeds niet doorheen is gejaagd (niet dat gebruikers zich daar wat van aantrekken, en groot gelijk, maar het feit alleen al dat JIJ volgens de wet niet mag bepalen wat JIJ door JOUW lichaam jaagt is in principe te gek voor woorden).
Ik zie die diamant echt wel bijgeslepen worden, al neemt 't meerdere verkiezingen in beslag.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maar dat zijn toch allemaal details die De Beers makkelijk weg kan krijgen :grin: Daarom ben je nog niet ruw hoor :grin:
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#4
In tegenstelling, JUIST al die details/oneffenheden maken het een ruwe diamant, als die zijn weggewerkt (voor zover dat mogelijk is) dan pas valt te spreken over een 'affe' diamant :wink: (bij gebrek aan een betere woordkeus :))
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#5
iSmokex zei:
Eerst had ik geen problemen met de Pvv of Wilders, maar nu ze gaan bitchen over shops wel!
Klik om te vergroten...

1. Of je weet echt weinig over het partijprogramma van de PVV
2. Of je legt wel heel overdreven alle nadruk op het gedoogbeleid

:wink:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nederland zo goed als af? We gaan juist finaal de verkeerde kant op.. Overal hoor je gejank over islamitisering, ondertussen zie ik om mij heen alle reclames en slogans engels worden. Iedereen word afgezet door bedrijven als de Nederlandse Energie Maatschappij omdat die gladjakkers nog een paar huizen en auto's willen.. Het land en het systeem is mischien zo goed als af, want voor de zwakken/zieken word gezorgd en hard werken word (af en toe) beloond, maar die egoïstiche mentaliteit word steeds erger. Dé manier om tegenwoordig hogerop te kamen is een grote muil hebben, billen likken en doen alsof je overal wat van af weet. Waarom probeerd de politiek mensen niet in te laten zien dat ze meer met hun vrienden moeten delen, ook vreemden in nood moeten helpen en eens tevreden te zijn met wat je hebt???

En iSmokex, je bént een mongool, want door mensen zoals jij die een grote muil hebben over politiek, moslims en Geert Wilders maar zich geen moment verdiepen in de standpunten van die clown word de PVV straks mischien nog de grootste partij.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dreuge zei:
En iSmokex, je bént een mongool, want door mensen zoals jij die een grote muil hebben over politiek, moslims en Geert Wilders maar zich geen moment verdiepen in de standpunten van die clown word de PVV straks mischien nog de grootste partij.
Klik om te vergroten...



Voorvocht mensen :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beide; Waterpijp roken op een sultan-ligkussen in de moskee.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geert Wilders zal nooit minister president worden... Mede doordat de PVV niet mee doet aan de gementeeraadsverkiezingen en niet gerepresenteerd is in 1e Kamer. Elke wet die hij voorstelt, en een eventuele meerderheid mee haalt in de 2e kamer zal dan toch niet goedgekeurd worden door de 1e Kamer. Dus maak je allemaal maar geen zorgen.
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#10
deadlock zei:
Het probleem is een beetje dat we in Nederland geen echte problemen meer hebben. Het land is zo goed als af.
Klik om te vergroten...
Ik denk echt dat dit de kern is, ja. We zijn strontverwend in Nederland, alles is zo'n beetje voor elkaar, en daarom bedenken we uit verveling onze eigen problemen. En als we maar lang genoeg volhouden met doen alsof die problemen echt zijn, dan worden ze het vanzelf. Dat laatste lijkt momenteel bezig te zijn.
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#11
Biertje zei:
Geert Wilders zal nooit minister president worden... Mede doordat de PVV niet mee doet aan de gementeeraadsverkiezingen en niet gerepresenteerd is in 1e Kamer. Elke wet die hij voorstelt, en een eventuele meerderheid mee haalt in de 2e kamer zal dan toch niet goedgekeurd worden door de 1e Kamer. Dus maak je allemaal maar geen zorgen.
Klik om te vergroten...

Als je totaal niet weet waar je over praat, post dan gewoon niks.

PVV niet in de gemeenteraadsverkiezingen, heb jij de afgelopen 2 maanden überhaupt 1 krant opengeslagen?
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als ze nou gewoon bepalen dat je je schoenen uit moet doen in de coffeeshop, zijn we toch van heel het gezeik af?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Misschien is wilders eigenlijk wel goed voor links nederland.

Hij haalt een hoop stemmen weg bij andere rechtse partijen, niemand wil met hem regeren, dus blijft er in verhouding meer links over om wel te regeren :)
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#14
blu zei:
Biertje zei:
Geert Wilders zal nooit minister president worden... Mede doordat de PVV niet mee doet aan de gementeeraadsverkiezingen en niet gerepresenteerd is in 1e Kamer. Elke wet die hij voorstelt, en een eventuele meerderheid mee haalt in de 2e kamer zal dan toch niet goedgekeurd worden door de 1e Kamer. Dus maak je allemaal maar geen zorgen.
Klik om te vergroten...

Als je totaal niet weet waar je over praat, post dan gewoon niks.

PVV niet in de gemeenteraadsverkiezingen, heb jij de afgelopen 2 maanden überhaupt 1 krant opengeslagen?
Klik om te vergroten...

Ik ben het wel met hem eens. Die twee gemeenten waar de PVV wel vertegenwoordigd werd stellen toch al niks meer voor.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Die twee gemeenten waar de PVV wel vertegenwoordigd werd stellen toch al niks meer voor.
Klik om te vergroten...

bedankt
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#16
Berbatov zei:
blu zei:
Biertje zei:
Geert Wilders zal nooit minister president worden... Mede doordat de PVV niet mee doet aan de gementeeraadsverkiezingen en niet gerepresenteerd is in 1e Kamer. Elke wet die hij voorstelt, en een eventuele meerderheid mee haalt in de 2e kamer zal dan toch niet goedgekeurd worden door de 1e Kamer. Dus maak je allemaal maar geen zorgen.
Klik om te vergroten...

Als je totaal niet weet waar je over praat, post dan gewoon niks.

PVV niet in de gemeenteraadsverkiezingen, heb jij de afgelopen 2 maanden überhaupt 1 krant opengeslagen?
Klik om te vergroten...

Ik ben het wel met hem eens. Die twee gemeenten waar de PVV wel vertegenwoordigd werd stellen toch al niks meer voor.
Klik om te vergroten...

Hopelijk maak je een grapje...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."