#1
Het probleem is een beetje dat we in Nederland geen echte problemen meer hebben. Het land is zo goed als af.
iSmokex zei:Eerst had ik geen problemen met de Pvv of Wilders, maar nu ze gaan bitchen over shops wel!
Dreuge zei:En iSmokex, je bént een mongool, want door mensen zoals jij die een grote muil hebben over politiek, moslims en Geert Wilders maar zich geen moment verdiepen in de standpunten van die clown word de PVV straks mischien nog de grootste partij.
Ik denk echt dat dit de kern is, ja. We zijn strontverwend in Nederland, alles is zo'n beetje voor elkaar, en daarom bedenken we uit verveling onze eigen problemen. En als we maar lang genoeg volhouden met doen alsof die problemen echt zijn, dan worden ze het vanzelf. Dat laatste lijkt momenteel bezig te zijn.deadlock zei:Het probleem is een beetje dat we in Nederland geen echte problemen meer hebben. Het land is zo goed als af.
Biertje zei:Geert Wilders zal nooit minister president worden... Mede doordat de PVV niet mee doet aan de gementeeraadsverkiezingen en niet gerepresenteerd is in 1e Kamer. Elke wet die hij voorstelt, en een eventuele meerderheid mee haalt in de 2e kamer zal dan toch niet goedgekeurd worden door de 1e Kamer. Dus maak je allemaal maar geen zorgen.
blu zei:Biertje zei:Geert Wilders zal nooit minister president worden... Mede doordat de PVV niet mee doet aan de gementeeraadsverkiezingen en niet gerepresenteerd is in 1e Kamer. Elke wet die hij voorstelt, en een eventuele meerderheid mee haalt in de 2e kamer zal dan toch niet goedgekeurd worden door de 1e Kamer. Dus maak je allemaal maar geen zorgen.
Als je totaal niet weet waar je over praat, post dan gewoon niks.
PVV niet in de gemeenteraadsverkiezingen, heb jij de afgelopen 2 maanden überhaupt 1 krant opengeslagen?
Die twee gemeenten waar de PVV wel vertegenwoordigd werd stellen toch al niks meer voor.
Berbatov zei:blu zei:Biertje zei:Geert Wilders zal nooit minister president worden... Mede doordat de PVV niet mee doet aan de gementeeraadsverkiezingen en niet gerepresenteerd is in 1e Kamer. Elke wet die hij voorstelt, en een eventuele meerderheid mee haalt in de 2e kamer zal dan toch niet goedgekeurd worden door de 1e Kamer. Dus maak je allemaal maar geen zorgen.
Als je totaal niet weet waar je over praat, post dan gewoon niks.
PVV niet in de gemeenteraadsverkiezingen, heb jij de afgelopen 2 maanden überhaupt 1 krant opengeslagen?
Ik ben het wel met hem eens. Die twee gemeenten waar de PVV wel vertegenwoordigd werd stellen toch al niks meer voor.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."