#1
Oh wacht nee, dat moet ik even verduidelijken. Dat je überhaupt PVV wilde gaan stemmen maakte het dat ik dat oordeel velde. Verder niets persoonlijks hoor. Of misschien wel.iSmokex zei:Of jij hebt een slecht beoordelingsvermogen kan ook nog heh. Dat ik toevallig niet wist dat de pvv altijd al tegen het gedoodgbeleid was maakt mij in jouw ogen dus dom.
Haha, en op Wilders stemmen is niet kortzichtig?Je schept nu bij mij de indruk dat je bets wle kortzichtig bent omdat je dus blijkbaar met oogkleppen op beoordeeld of iemand ee domme mongool is.
Oh je begrijpt me verkeerd. Ik had vanmiddag nog ruzie op straat met een flyeraar van de VVD waarvan ik weet dat hij sympathiseert met de PVV. Omdat ik hem een mongool noemde.Ik snap dat het heel cool enzo is voor jou om mensen op internet te gaan beledigen (ja je moet ergens een goed gevoel uithalen natuurlijk), maar bij mij scoor je er in ieder geval geen punten mee.