Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVrouw kalmeert baby met methadon

Vrouw kalmeert baby met methadon

46 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens mij gaat dat nummer over Barbituraten ^^; namelijk, die werden in die tijd voorgeschreven en daar kan je ook een fatale overdosis van krijgen... Van benzo's niet. Maar ik snap je punt :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Angramar Temenos zei:
Volgens mij gaat dat nummer over Barbituraten ^^; namelijk, die werden in die tijd voorgeschreven en daar kan je ook een fatale overdosis van krijgen... Van benzo's niet. Maar ik snap je punt :)
Klik om te vergroten...

Geen idee of het over barbituraten of benzo's gaat, maar wat maakt het uit. Benzo's zijn tenslotte vervangmiddelen voor barbituraten, aldus Dr. Gonzo. :sunglasses:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die mevrouw had d'r baby ook gewoon een benzo kunnen geven :openmouth: :openmouth: :tearsofjoy:
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#4
had dat kind dan bij die overval achtergelaten,..was je er ook vanaf :confused:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik doe mijn best zei:
had dat kind dan bij die overval achtergelaten,..was je er ook vanaf :confused:
Klik om te vergroten...
Bedoel je de apotheekroof?
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Oh wat ziek. Ik moet d'r ook wel weer om lachen, maar dat doe je dus niet.
Klik om te vergroten...



"Winehouse, wat heb jij een verwrongen beeld van wat grappig is", denk ik dan...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gaf het dan 2 mg oxazepam ofzo :confused:. Niet dat dat nou normaal is, maar daar gaat je kind niet, zeg maar, dood aan?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
Gaf het dan 2 mg oxazepam ofzo :confused:. Niet dat dat nou normaal is, maar daar gaat je kind niet, zeg maar, dood aan?
Klik om te vergroten...

Ook niet ! Een kind is supergevoelig ! Raadpleeg een dokter, maar ga NOOIT zomaar medicijnen aan een kind geven.

Er zijn talloze andere oplossingen, soms kan het gewoon al aan de voeding liggen. Raadpleeg in het geval van een kind alsjeblieft de dokter.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Misschien niet helemaal on topic, maar een huilbaby is goed af met een osteopaat. Geloof me... is een goede tip.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
langeman zei:
Misschien niet helemaal on topic, maar een huilbaby is goed af met een osteopaat. Geloof me... is een goede tip.
Klik om te vergroten...

Nog nooit van gehoord. Heb het geven op google opgezocht.

Het is natuurlijk altijd beter dan methadon...

Ik druk hier gewoon fel op naar de dokter gaan omdat het heel belangrijk is.

En even OT: Als ik een mama had die een hero junkie was zou ik waarschijnlijk ook de hele tijd krijsen :tearsofjoy:
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sublimo zei:
Het is natuurlijk altijd beter dan methadon...

Ik druk hier gewoon fel op naar de dokter gaan omdat het heel belangrijk is.
Klik om te vergroten...

Beter dan methadon zeker ja en naar de dokter gaan is bij een huilbaby meestal onbevredigend geweest. Een osteopaat heeft onze huilbaby iig wel stil gekregen (tenminste niet helemaal natuurlijk :wink: )[/quote]
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
langeman zei:
Sublimo zei:
Het is natuurlijk altijd beter dan methadon...

Ik druk hier gewoon fel op naar de dokter gaan omdat het heel belangrijk is.
Klik om te vergroten...

Beter dan methadon zeker ja en naar de dokter gaan is bij een huilbaby meestal onbevredigend geweest. Een osteopaat heeft onze huilbaby iig wel stil gekregen (tenminste niet helemaal natuurlijk :wink: )
Klik om te vergroten...

Ja, zo is elke baby weer anders natuurlijk. Maar beginnen bij de dokter kan geen kwaad, dan kom je vanzelf wel bij een osteopaat uit. Daar kun je natuurlijk ook meteen naar toe gaan, zolang het maar iemand is die professioneel is en weet wat hij doet.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat ik overigens wel begrijp is dat je als ouder (en zeker een alleenstaande) helemaal gek van je baby kan worden. Echt hoor; zo gek dat je rare dingen doet. Het toebrengen van een shaken baby syndroom bijvoorbeeld is natuurlijk ook niet goed te praten, maar is wel heel begrijpelijk. Als je zelf al niet zo stevig in je schoenen staat, hoef je maar een moment jezelf te verliezen.

Nog een tip: Voel je zoiets als ouder aankomen? Beheers je! Loop naar de buren of bel iemand op. Laat je kindje dan maar even huilen (daar gaat ie iig niet dood van). Ga iig niet schudden en geef hem zeker geen methadon.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
langeman zei:
Ga iig niet schudden en geef hem zeker geen methadon.
Klik om te vergroten...
Serieus? Ik dacht nochtans...
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#15
*mompelt iets over belgen, kinderen en dat het te makkelijk is*
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
langeman zei:
*mompelt iets over belgen, kinderen en dat het te makkelijk is*
Klik om te vergroten...
*mompelt iets over jouw nick die waarschijnlijk het tegenovergestelde is van jouw geslachtsdeel*
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#17
* lacht om de overstap van baby's naar geslachtsdelen*
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
*lacht*
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
En nu weer ontopic. Als ik mod was had een waarschuwing KoxBox.

Het is nog niet zo heel lang geleden dat baby een suikerdotje kregen. Een lapje stof met een paar scheppen suiker dichtgeknoopt dat gedoopt was in de brandewijn. En dan maar sabbelen, soms een paar keer per dag.

Ik geloof heilig dat er mensen zijn die nooit kinderen hadden mogen krijgen. En ja een huilbaby is naar. Mijn neefje was er ook een en mijn zus (met borderline en ADHD) stond er ook alleen voor. Ik heb respect voor de manier waarop zij zich staande houdt. Het is niet makkelijk.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
En nu weer ontopic. Als ik mod was had een waarschuwing KoxBox.
Klik om te vergroten...
Wees gerust, je bent niet de enige.

OT: het is gewoon fout.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."