#1
Volgens mij gaat dat nummer over Barbituraten ^^; namelijk, die werden in die tijd voorgeschreven en daar kan je ook een fatale overdosis van krijgen... Van benzo's niet. Maar ik snap je punt ![:)]()
Angramar Temenos zei:Volgens mij gaat dat nummer over Barbituraten ^^; namelijk, die werden in die tijd voorgeschreven en daar kan je ook een fatale overdosis van krijgen... Van benzo's niet. Maar ik snap je punt![]()
Bedoel je de apotheekroof?ik doe mijn best zei:had dat kind dan bij die overval achtergelaten,..was je er ook vanaf![]()
Oh wat ziek. Ik moet d'r ook wel weer om lachen, maar dat doe je dus niet.
Angramar Temenos zei:Gaf het dan 2 mg oxazepam ofzo. Niet dat dat nou normaal is, maar daar gaat je kind niet, zeg maar, dood aan?
langeman zei:Misschien niet helemaal on topic, maar een huilbaby is goed af met een osteopaat. Geloof me... is een goede tip.
Sublimo zei:Het is natuurlijk altijd beter dan methadon...
Ik druk hier gewoon fel op naar de dokter gaan omdat het heel belangrijk is.
langeman zei:Sublimo zei:Het is natuurlijk altijd beter dan methadon...
Ik druk hier gewoon fel op naar de dokter gaan omdat het heel belangrijk is.
Beter dan methadon zeker ja en naar de dokter gaan is bij een huilbaby meestal onbevredigend geweest. Een osteopaat heeft onze huilbaby iig wel stil gekregen (tenminste niet helemaal natuurlijk)
Serieus? Ik dacht nochtans...langeman zei:Ga iig niet schudden en geef hem zeker geen methadon.
*mompelt iets over jouw nick die waarschijnlijk het tegenovergestelde is van jouw geslachtsdeel*langeman zei:*mompelt iets over belgen, kinderen en dat het te makkelijk is*
Wees gerust, je bent niet de enige.Drientje zei:En nu weer ontopic. Als ik mod was had een waarschuwing KoxBox.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."