Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVrouw kalmeert baby met methadon

Vrouw kalmeert baby met methadon

46 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oh wat ziek. Ik moet d'r ook wel weer om lachen, maar dat doe je dus niet.
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Een 29-jarige vrouw uit Schotland is tot drie jaar cel veroordeeld wegens het geven van methadon aan haar zoontje van tien weken oud. De baby was volgens Susan Taylor niet stil te krijgen waarop ze zich gedwongen zag zijn fopspeen door haar methadon te rollen. Het kind werd ook rustiger, erg rustig zelfs, liep op een gegeven moment blauw aan en stopte met ademhalen. In paniek belde ze de hulpdiensten en de baby werd naar het ziekenhuis gebracht. Daar aangekomen werd al snel duidelijk hoe de vork in de steel zat, de zuigeling werd op de intensive care behandeld en zijn conditie verbeterde vrij snel. Voorlopig zal hij zijn moeder niet snel meer zien. De vrouw werd tot drie jaar gevangenis veroordeeld maar moet eerst nog een straf van twee jaar uitzitten wegens een gewapende overval.

(Bron: www.waarmaarraar.nl)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
De wonderen zijn de wereld nog niet uit...
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nog maar net op de wereld, en het wordt al dubbel gestraft.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tering, doseer dan goed!
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chris Pontius zei:
Tering, doseer dan goed!
Klik om te vergroten...

Of gebruik gewoon google.

En als je daar geen antwoord op kan vinden dan laat je dat kind toch janken, uiteindelijk stopt ie wel hoor.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
J0S zei:
Chris Pontius zei:
Tering, doseer dan goed!
Klik om te vergroten...

Of gebruik gewoon google.

En als je daar geen antwoord op kan vinden dan laat je dat kind toch janken, uiteindelijk stopt ie wel hoor.
Klik om te vergroten...

Niks google, methadon is niet voor kleine kinderen. In geen enkele dosis.

Het lijkt me sowieso sterk dat er ergens op internet staat: Methadon, dosis voor baby ... mg

Echt niet he !
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sublimo zei:
J0S zei:
Chris Pontius zei:
Tering, doseer dan goed!
Klik om te vergroten...

Of gebruik gewoon google.

En als je daar geen antwoord op kan vinden dan laat je dat kind toch janken, uiteindelijk stopt ie wel hoor.
Klik om te vergroten...

Niks google, methadon is niet voor kleine kinderen. In geen enkele dosis.

Het lijkt me sowieso sterk dat er ergens op internet staat: Methadon, dosis voor baby ... mg

Echt niet he !
Klik om te vergroten...




Daarvoor hebben ze natuurlijk al hulplijnen die je kunt bellen.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#9
J0S zei:
En als je daar geen antwoord op kan vinden dan laat je dat kind toch janken, uiteindelijk stopt ie wel hoor.
Klik om te vergroten...
Maar met methadon gaat het sneller :openmouth:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#10
Die mevrouw had d'r baby ook gewoon een benzo kunnen geven :openmouth: :openmouth: :tearsofjoy:
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#11
had dat kind dan bij die overval achtergelaten,..was je er ook vanaf :confused:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik doe mijn best zei:
had dat kind dan bij die overval achtergelaten,..was je er ook vanaf :confused:
Klik om te vergroten...
Bedoel je de apotheekroof?
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Oh wat ziek. Ik moet d'r ook wel weer om lachen, maar dat doe je dus niet.
Klik om te vergroten...



"Winehouse, wat heb jij een verwrongen beeld van wat grappig is", denk ik dan...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gaf het dan 2 mg oxazepam ofzo :confused:. Niet dat dat nou normaal is, maar daar gaat je kind niet, zeg maar, dood aan?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
Gaf het dan 2 mg oxazepam ofzo :confused:. Niet dat dat nou normaal is, maar daar gaat je kind niet, zeg maar, dood aan?
Klik om te vergroten...

Ook niet ! Een kind is supergevoelig ! Raadpleeg een dokter, maar ga NOOIT zomaar medicijnen aan een kind geven.

Er zijn talloze andere oplossingen, soms kan het gewoon al aan de voeding liggen. Raadpleeg in het geval van een kind alsjeblieft de dokter.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Misschien niet helemaal on topic, maar een huilbaby is goed af met een osteopaat. Geloof me... is een goede tip.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
langeman zei:
Misschien niet helemaal on topic, maar een huilbaby is goed af met een osteopaat. Geloof me... is een goede tip.
Klik om te vergroten...

Nog nooit van gehoord. Heb het geven op google opgezocht.

Het is natuurlijk altijd beter dan methadon...

Ik druk hier gewoon fel op naar de dokter gaan omdat het heel belangrijk is.

En even OT: Als ik een mama had die een hero junkie was zou ik waarschijnlijk ook de hele tijd krijsen :tearsofjoy:
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sublimo zei:
Het is natuurlijk altijd beter dan methadon...

Ik druk hier gewoon fel op naar de dokter gaan omdat het heel belangrijk is.
Klik om te vergroten...

Beter dan methadon zeker ja en naar de dokter gaan is bij een huilbaby meestal onbevredigend geweest. Een osteopaat heeft onze huilbaby iig wel stil gekregen (tenminste niet helemaal natuurlijk :wink: )[/quote]
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
langeman zei:
Sublimo zei:
Het is natuurlijk altijd beter dan methadon...

Ik druk hier gewoon fel op naar de dokter gaan omdat het heel belangrijk is.
Klik om te vergroten...

Beter dan methadon zeker ja en naar de dokter gaan is bij een huilbaby meestal onbevredigend geweest. Een osteopaat heeft onze huilbaby iig wel stil gekregen (tenminste niet helemaal natuurlijk :wink: )
Klik om te vergroten...

Ja, zo is elke baby weer anders natuurlijk. Maar beginnen bij de dokter kan geen kwaad, dan kom je vanzelf wel bij een osteopaat uit. Daar kun je natuurlijk ook meteen naar toe gaan, zolang het maar iemand is die professioneel is en weet wat hij doet.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat ik overigens wel begrijp is dat je als ouder (en zeker een alleenstaande) helemaal gek van je baby kan worden. Echt hoor; zo gek dat je rare dingen doet. Het toebrengen van een shaken baby syndroom bijvoorbeeld is natuurlijk ook niet goed te praten, maar is wel heel begrijpelijk. Als je zelf al niet zo stevig in je schoenen staat, hoef je maar een moment jezelf te verliezen.

Nog een tip: Voel je zoiets als ouder aankomen? Beheers je! Loop naar de buren of bel iemand op. Laat je kindje dan maar even huilen (daar gaat ie iig niet dood van). Ga iig niet schudden en geef hem zeker geen methadon.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."