Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'Vier spelers N-Korea spoorloos'

'Vier spelers N-Korea spoorloos'

40 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
JOHANNESBURG - De FIFA heeft vrijdag - naar aanleiding van geruchten - verklaard geen informatie te hebben over vier mogelijk gevluchte Noord-Koreaanse voetballers. Het kwartet stond dinsdag niet op het wedstrijdformulier voor het duel tegen Brazilië (1-2). Het zou gaan om de aanvaller An Chol Hyok, doelman Kim Myong Won en de middenvelders Kim Kyong en Pak Sung Hyok.

De FIFA zegt niets over een mogelijke verdwijning te hebben vernomen van Noord-Korea. Het team uit het communistische land geeft vrijdagmiddag om 15.00 uur een persconferentie. Noord-Korea komt maandag in Kaapstad in actie tegen Portugal.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha, moest echt lachen toen ik dit las. Zij moeten wel gezien hebben dat voetballen voor Noord-Korea tijdens het WK de enige manier is om uit het land te komen. :)
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, ze hadden het er net ook over bij VI Oranje. Vind je het gek? In de jaren '70 gebeurde dit ook regelmatig met spelers uit het voormalig Oostblok.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een keeper is weg, het zou helemaal hilarisch zijn als beide keepers gevlucht waren. :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben benieuwd wat dit nu weer is :grin:
Zouden ze echt gevlucht zijn ?????
Dat zou me awt zijn hahaha
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Petrovic zei:
Een keeper is weg, het zou helemaal hilarisch zijn als beide keepers gevlucht waren. :grin:
Klik om te vergroten...


hehe jah dat zou hilarisch zijn! :tearsofjoy:

ALs de rest slim is, splitten ze hem allemaal inclusief de staf.

Ik ga ff pissen, laterrrrrrrr...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Misschien dat ik dat ook wel eens ga lezen :)

Maar om nu eens zo een voorbeeld te geven: een van die mannen wou iets in de medische richting gaan doen, wat weet ik niet meer precies, en hij moest elektricien worden...

Niet dat er iets mis is met dat beroep, absoluut niet. Maar als je iets op het medische gebied wilt worden en je moet dan met elektriciteit gaan werken, dat is een enorm verschil.

De kant aan het verhaal wat ik dan nog het meest bewonder is dat die man zijn job enorm goed doet, en daar nu ook vrede mee heeft.

Van dat niveau van aanpassing, kan men hier nog heel wat leren denk ik dan soms.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja dat is zeker heel bewonderenswaardig! Maar dat is denk ik nog niet eens één van de ergste dingen van zo'n dictatuur. Bijna altijd is zo'n regering corrupt, en vind er ontzettend veel onrecht plaats. Als je het niet eens bent met de staat wordt je opgepakt, of je verdwijnt onder verdachte omstandigheden. Propaganda, indoctrinatie, leugens die via de media worden verspreid... Kan zo nog wel even doorgaan. 1984 is zeker een aanrader ja! Sowieso een klassieker natuurlijk, maar ook echt interessant hoe Orwell de verschrikkingen van het totalitarisme laat zien, en hoe hij verschillende samenlevingen parodieert. Want het heeft ook echt betrekking op de maatschappij van vandaag.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ga het lezen :)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeker doen! :)
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rabbithole zei:
... Maar dat is denk ik nog niet eens één van de ergste dingen van zo'n dictatuur. Bijna altijd is zo'n regering corrupt, en vind er ontzettend veel onrecht plaats. Als je het niet eens bent met de staat wordt je opgepakt, of je verdwijnt onder verdachte omstandigheden. Propaganda, indoctrinatie, leugens die via de media worden verspreid... Kan zo nog wel even doorgaan...
Klik om te vergroten...

Een soort df dus?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Klopt, alleen zijn we te lui en verwaand voor propaganda.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
verneukeratief zei:
Een soort df dus?
Klik om te vergroten...
Als het daar is zoals DF, zouden ze niet veel klagen denk ik. :)

Chris Pontius zei:
Klopt, alleen zijn we te lui en verwaand voor propaganda.
Klik om te vergroten...

Haha :tearsofjoy:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#14
verneukeratief zei:
Een soort df dus?
Klik om te vergroten...
:grin: Jij vindt dat jij hier recht van spreken hebt? :d Er wordt jou een gratis iets geleverd en dan ga je er vanuit dat je inspraak hebt? Godver :grin:
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tripper zei:
hehe jah dat zou hilarisch zijn! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Voor hen die niet durven of hun familie niet in de steek willen laten (want besef dat die het zuur gaan krijgen) is het een uitkomst...... Zonder keeper is het moeilijk winnen. Hoeven ze wat minder hard voor hun leven te vrezen als ze niet winnen.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik als ik in N-Korea woonde zou ik deze kans ook pakken om te vluchten.

Veel succes toegewenst aan de desbetreffende vluchtelingen :rock:!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Haha :grin: Geef ze eens ongelijk :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik geef ze ongelijk.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
KoxBox zei:
Ik geef ze ongelijk.
Klik om te vergroten...

En waarom dan ? :openmouth:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ze gevonden worden en naar N-Korea worden terug gebracht zijn ze de lul.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."