Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'Vier spelers N-Korea spoorloos'

'Vier spelers N-Korea spoorloos'

40 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
JOHANNESBURG - De FIFA heeft vrijdag - naar aanleiding van geruchten - verklaard geen informatie te hebben over vier mogelijk gevluchte Noord-Koreaanse voetballers. Het kwartet stond dinsdag niet op het wedstrijdformulier voor het duel tegen Brazilië (1-2). Het zou gaan om de aanvaller An Chol Hyok, doelman Kim Myong Won en de middenvelders Kim Kyong en Pak Sung Hyok.

De FIFA zegt niets over een mogelijke verdwijning te hebben vernomen van Noord-Korea. Het team uit het communistische land geeft vrijdagmiddag om 15.00 uur een persconferentie. Noord-Korea komt maandag in Kaapstad in actie tegen Portugal.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha, moest echt lachen toen ik dit las. Zij moeten wel gezien hebben dat voetballen voor Noord-Korea tijdens het WK de enige manier is om uit het land te komen. :)
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, ze hadden het er net ook over bij VI Oranje. Vind je het gek? In de jaren '70 gebeurde dit ook regelmatig met spelers uit het voormalig Oostblok.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een keeper is weg, het zou helemaal hilarisch zijn als beide keepers gevlucht waren. :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben benieuwd wat dit nu weer is :grin:
Zouden ze echt gevlucht zijn ?????
Dat zou me awt zijn hahaha
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Petrovic zei:
Een keeper is weg, het zou helemaal hilarisch zijn als beide keepers gevlucht waren. :grin:
Klik om te vergroten...


hehe jah dat zou hilarisch zijn! :tearsofjoy:

ALs de rest slim is, splitten ze hem allemaal inclusief de staf.

Ik ga ff pissen, laterrrrrrrr...
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tripper zei:
hehe jah dat zou hilarisch zijn! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Voor hen die niet durven of hun familie niet in de steek willen laten (want besef dat die het zuur gaan krijgen) is het een uitkomst...... Zonder keeper is het moeilijk winnen. Hoeven ze wat minder hard voor hun leven te vrezen als ze niet winnen.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik als ik in N-Korea woonde zou ik deze kans ook pakken om te vluchten.

Veel succes toegewenst aan de desbetreffende vluchtelingen :rock:!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha :grin: Geef ze eens ongelijk :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik geef ze ongelijk.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
KoxBox zei:
Ik geef ze ongelijk.
Klik om te vergroten...

En waarom dan ? :openmouth:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als ze gevonden worden en naar N-Korea worden terug gebracht zijn ze de lul.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Petrovic zei:
Als ze gevonden worden en naar N-Korea worden terug gebracht zijn ze de lul.
Klik om te vergroten...

Ja, dat klopt. Maar zouden ze echt alleen vanwege die reden zijn weggelopen ?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ze zijn gewoon verstoppertje aan het spelen, maar vind maar eens iemand als je van die spleet ogen hebt!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Immo zei:
Ze zijn alweer terecht hoor.
Klik om te vergroten...

En wat hadden ze gedaan ? :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ze zijn alweer terecht hoor.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Immo zei:
Ze zijn alweer terecht hoor.
Klik om te vergroten...
Waar heb jij dat gelezen?
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik had ze hier gistermiddag aan de deur, heb ze de weg naar schiphol ff gewezen.
Drugstouristen :rolleyes:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
edwin__ zei:
Ik had ze hier gistermiddag aan de deur, heb ze de weg naar schiphol ff gewezen.
Drugstouristen :rolleyes:
Klik om te vergroten...

hahaha!
Is me wat in de voetbalwereld, franse team ook in de shit
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flameon zei:
edwin__ zei:
Ik had ze hier gistermiddag aan de deur, heb ze de weg naar schiphol ff gewezen.
Drugstouristen :rolleyes:
Klik om te vergroten...

hahaha!
Is me wat in de voetbalwereld, franse team ook in de shit
Klik om te vergroten...

Wat is met het franse team ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."