#1
Sublimo zei:Flameon zei:edwin__ zei:Ik had ze hier gistermiddag aan de deur, heb ze de weg naar schiphol ff gewezen.
Drugstouristen![]()
hahaha!
Is me wat in de voetbalwereld, franse team ook in de shit
Wat is met het franse team ?
Onderling ruzie. Anelka is weg gegaan, heeft een of andere hoge pief onmiddelijk ontslag genomen, spelers hebben uit protest niet getraind vandaag. Weet het fijne er niet van, zou gaan om een ruzie tussen anelka en de coach geloof ik. Gaat zich niet zo om dit feit zei een speler, maar meer of het feit dat het naar buiten is gebracht en er dus een 'roddelaar' binnen het team zit. Google ff, dan vind je het beter omschreven