Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'Vier spelers N-Korea spoorloos'

'Vier spelers N-Korea spoorloos'

40 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sublimo zei:
Flameon zei:
edwin__ zei:
Ik had ze hier gistermiddag aan de deur, heb ze de weg naar schiphol ff gewezen.
Drugstouristen :rolleyes:
Klik om te vergroten...

hahaha!
Is me wat in de voetbalwereld, franse team ook in de shit
Klik om te vergroten...

Wat is met het franse team ?
Klik om te vergroten...

Onderling ruzie. Anelka is weg gegaan, heeft een of andere hoge pief onmiddelijk ontslag genomen, spelers hebben uit protest niet getraind vandaag. Weet het fijne er niet van, zou gaan om een ruzie tussen anelka en de coach geloof ik. Gaat zich niet zo om dit feit zei een speler, maar meer of het feit dat het naar buiten is gebracht en er dus een 'roddelaar' binnen het team zit. Google ff, dan vind je het beter omschreven :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
deadlock zei:
Vluchteling in Afrika :cool:
Klik om te vergroten...

:hearteyes:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#3
Petrovic zei:
Immo zei:
Ze zijn alweer terecht hoor.
Klik om te vergroten...
Waar heb jij dat gelezen?
Klik om te vergroten...

heb het net op tv gezien (ned 1) ze staan alweer op het wedstrijd formulier. de Noord-Koreanen zeggen nu dat dit door de Zuid-Koreaanse media de wereld in is geholpen
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flameon zei:
Onderling ruzie. Anelka is weg gegaan, heeft een of andere hoge pief onmiddelijk ontslag genomen, spelers hebben uit protest niet getraind vandaag. Weet het fijne er niet van, zou gaan om een ruzie tussen anelka en de coach geloof ik. Gaat zich niet zo om dit feit zei een speler, maar meer of het feit dat het naar buiten is gebracht en er dus een 'roddelaar' binnen het team zit. Google ff, dan vind je het beter omschreven :grin:
Klik om te vergroten...

Dankjewel ! :grin:
H
HiddeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is een complot!!
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sublimo zei:
Petrovic zei:
Als ze gevonden worden en naar N-Korea worden terug gebracht zijn ze de lul.
Klik om te vergroten...

Ja, dat klopt. Maar zouden ze echt alleen vanwege die reden zijn weggelopen ?
Klik om te vergroten...

Vanwege het feit dat ze in een dictatuur wonen en geen vrijheid hebben? Ja. :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rabbithole zei:
Sublimo zei:
Petrovic zei:
Als ze gevonden worden en naar N-Korea worden terug gebracht zijn ze de lul.
Klik om te vergroten...

Ja, dat klopt. Maar zouden ze echt alleen vanwege die reden zijn weggelopen ?
Klik om te vergroten...

Vanwege het feit dat ze in een dictatuur wonen en geen vrijheid hebben? Ja. :)
Klik om te vergroten...

Maar ze hebben, neem ik aan, toch ook familie daar. En als voetballer zul je het toch ietsje beter hebben dan de rest.

Maar ik kan het wel begrijpen :)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk niet dat ze het veel beter hebben, aangezien de basisdoctrine van het communisme is dat iedereen gelijk is. In de hele wereldgeschiedenis zijn mensen altijd gevlucht uit communistische landen, misschien hebben ze geen/weinig familie, of vinden ze het waard om die daar achter te laten. Ik denk niet dat wij ons kunnen voorstellen hoe verschrikkelijk het daadwerkelijk is om in een dictatuur te leven, maar misschien is het het nog wel waard om je familie ervoor achter te laten..
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Aan het principe van het communisme had ik nog niet gedacht... Dus de kans is inderdaad groot dat ze niet meer verdienen dan de rest.

Ik begrijp wel waarom ze dat doen. Het verbaast me soms gewoon nog.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sublimo zei:
Aan het principe van het communisme had ik nog niet gedacht... Dus de kans is inderdaad groot dat ze niet meer verdienen dan de rest.

Ik begrijp wel waarom ze dat doen. Het verbaast me soms gewoon nog.
Klik om te vergroten...

Ja het verbaast mij ook wel hoor, als je zelf niet in die situatie zit kun je je gewoon moeilijk voorstellen dat iemand zijn familie achterlaat. Maar ik denk dat het ook moeilijk is om je voor te stellen hoe erg het is om in een land te leven waar je niet vrij bent. :) Dus ik denk dat de meeste mensen verbaasd zouden zijn.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja het moet echt verschrikkelijk zijn, ben nu 1984 van George Orwell aan het lezen, daarin is de macht van de totalitaire staat natuurlijk wel ietwat overdreven, maar het laat wel goed zien wat een dictator met een land en de mensen doet. Power corrupts, and absolute power corrupts absolutely.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rabbithole zei:
Sublimo zei:
Aan het principe van het communisme had ik nog niet gedacht... Dus de kans is inderdaad groot dat ze niet meer verdienen dan de rest.

Ik begrijp wel waarom ze dat doen. Het verbaast me soms gewoon nog.
Klik om te vergroten...

Ja het verbaast mij ook wel hoor, als je zelf niet in die situatie zit kun je je gewoon moeilijk voorstellen dat iemand zijn familie achterlaat. Maar ik denk dat het ook moeilijk is om je voor te stellen hoe erg het is om in een land te leven waar je niet vrij bent. :) Dus ik denk dat de meeste mensen verbaasd zouden zijn.
Klik om te vergroten...

Nu ken ik wel enkele mensen die vroeger ook in een communistisch land hebben gewoond en na de oorlog naar Nederland zijn gekomen. Die verhalen wat je van hun hoort zijn bijna niet te geloven. Hun leven werd tot in het detail bepaald door de overheid. Best freaky eigenlijk.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Misschien dat ik dat ook wel eens ga lezen :)

Maar om nu eens zo een voorbeeld te geven: een van die mannen wou iets in de medische richting gaan doen, wat weet ik niet meer precies, en hij moest elektricien worden...

Niet dat er iets mis is met dat beroep, absoluut niet. Maar als je iets op het medische gebied wilt worden en je moet dan met elektriciteit gaan werken, dat is een enorm verschil.

De kant aan het verhaal wat ik dan nog het meest bewonder is dat die man zijn job enorm goed doet, en daar nu ook vrede mee heeft.

Van dat niveau van aanpassing, kan men hier nog heel wat leren denk ik dan soms.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja dat is zeker heel bewonderenswaardig! Maar dat is denk ik nog niet eens één van de ergste dingen van zo'n dictatuur. Bijna altijd is zo'n regering corrupt, en vind er ontzettend veel onrecht plaats. Als je het niet eens bent met de staat wordt je opgepakt, of je verdwijnt onder verdachte omstandigheden. Propaganda, indoctrinatie, leugens die via de media worden verspreid... Kan zo nog wel even doorgaan. 1984 is zeker een aanrader ja! Sowieso een klassieker natuurlijk, maar ook echt interessant hoe Orwell de verschrikkingen van het totalitarisme laat zien, en hoe hij verschillende samenlevingen parodieert. Want het heeft ook echt betrekking op de maatschappij van vandaag.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ga het lezen :)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zeker doen! :)
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rabbithole zei:
... Maar dat is denk ik nog niet eens één van de ergste dingen van zo'n dictatuur. Bijna altijd is zo'n regering corrupt, en vind er ontzettend veel onrecht plaats. Als je het niet eens bent met de staat wordt je opgepakt, of je verdwijnt onder verdachte omstandigheden. Propaganda, indoctrinatie, leugens die via de media worden verspreid... Kan zo nog wel even doorgaan...
Klik om te vergroten...

Een soort df dus?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Klopt, alleen zijn we te lui en verwaand voor propaganda.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
verneukeratief zei:
Een soort df dus?
Klik om te vergroten...
Als het daar is zoals DF, zouden ze niet veel klagen denk ik. :)

Chris Pontius zei:
Klopt, alleen zijn we te lui en verwaand voor propaganda.
Klik om te vergroten...

Haha :tearsofjoy:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#20
verneukeratief zei:
Een soort df dus?
Klik om te vergroten...
:grin: Jij vindt dat jij hier recht van spreken hebt? :d Er wordt jou een gratis iets geleverd en dan ga je er vanuit dat je inspraak hebt? Godver :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."