#1
Raar dat dit hier nu pas staat, is volgens mij al nieuws van een paar maanden geleden. Wat het 'zieltjes winnen' argument een beetje onzinnig maakt. Overigens is Groen Links altijd wel tolerant geweest tegenover drugs, niet zo tolerant als D'66, maar dat is ondertussen wel veranderd. Positief vind ik!