Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGroenLinks: 'recht op roes' in uitgaansleven

GroenLinks: 'recht op roes' in uitgaansleven

36 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Raar dat dit hier nu pas staat, is volgens mij al nieuws van een paar maanden geleden. Wat het 'zieltjes winnen' argument een beetje onzinnig maakt. Overigens is Groen Links altijd wel tolerant geweest tegenover drugs, niet zo tolerant als D'66, maar dat is ondertussen wel veranderd. Positief vind ik!
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#2
PepTalk zei:
De groenlinks hier in mijn gemeente is net zo rechts dan de CDA.
Klik om te vergroten...
Waarom denk je dat?
Zou het niet gewoon heel goed kunnen dat Groen Links in Goes gewoon in de minderheid is en dat ze daarom niet zo veel invloed hebben?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Twilight zei:
PepTalk zei:
De groenlinks hier in mijn gemeente is net zo rechts dan de CDA.
Klik om te vergroten...
Waarom denk je dat?
Zou het niet gewoon heel goed kunnen dat Groen Links in Goes gewoon in de minderheid is en dat ze daarom niet zo veel invloed hebben?
Klik om te vergroten...

Hier doelde ik op het gebied van drugs,

Ik denk het niet, maar weet van alle deelnemende partijen het lokale partijprogramma.
Hoe groot groen links hier is kan ik niet zeggen, wel dat ze veel samenwerken met de CDA.

Hier in zeeland is de SGP nog een van de grootste partijen, wat dus betekend dat het hier allemaal wat rechtser en vooral confessioneler aan toe gaat.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Amsterdam vertrut, Rotterdam vertrut, heel Nederland vertrut. Kan iemand iets in hun drankje doen ofzo?
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Valt mee, ik heb het idee dat het langzaam beter gaat.
Ik lees namelijk hier dat de VVD het ook wilt reguleren. Dat is volgens mij een goede stap, want nu is het volgens mij ongeveer (of net niet) de meerderheid van de tweede kamer die er op een rationele en gezonde manier iets aan wilt doen.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is in ieder geval een goede wending, maar eerst zien dan geloven.
En drugs is niet het enige waarmee de boel vertrut kan worden. Kom binnenkort maar eens naar een dancefeestje in Rotterdam. Dan moet je in het volle licht staan, want anders krijgt de organisator geen vergunning.Terug on topic: Daar is Groen Links op dit moment direct bij betrokken. Zij zitten in het college dat dit evenementenbeleid heeft opgesteld. Kan er wel recht op roes in het uitgaansleven zijn, maar dan moet er wel een uitgaansleven zijn.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nu moeten we het allemaal weten jongens, allemaal stemmen op GroenLinks of D66 de volgende landelijke verkiezingen. :hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rabbithole zei:
Nu moeten we het allemaal weten jongens, allemaal stemmen op GroenLinks of D66 de volgende landelijke verkiezingen. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
was ik sowieso al van plan
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
SperSIZEboon zei:
Rabbithole zei:
Nu moeten we het allemaal weten jongens, allemaal stemmen op GroenLinks of D66 de volgende landelijke verkiezingen. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
was ik sowieso al van plan
Klik om te vergroten...

Me too. :)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Me Three.
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lauu zei:
Me Three.
Klik om te vergroten...

+1
S
STRANQERLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mind_blowing zei:
Lauu zei:
Me Three.
Klik om te vergroten...

+1
Klik om te vergroten...

+2
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn stem zouden ze krijgen :P

Maar alleen als ze alles ook daadwerkelijk uitvoeren :grin:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#14
mijn stem ook...maar ben toch bang dat het niet veel gaat uitmaken...
zeker als geert w veel stemmen gaat krijgen...
het zal zo'n vaart niet lopen maar ik hoop niet dat we hier in nederland van die amerikaanse toestanden gaan krijgen op drugs gebied..
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dr Gonzo zei:
mijn stem ook...maar ben toch bang dat het niet veel gaat uitmaken...
zeker als geert w veel stemmen gaat krijgen...
het zal zo'n vaart niet lopen maar ik hoop niet dat we hier in nederland van die amerikaanse toestanden gaan krijgen op drugs gebied..
Klik om te vergroten...

Dat zou enorme problemen veroorzaken, grote chaos en wanorde en een ontevreden Nederlands volk. Een catastrofe.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
STRANQER zei:
Mind_blowing zei:
Lauu zei:
Me Three.
Klik om te vergroten...

+1
Klik om te vergroten...

+2
Klik om te vergroten...

+0=3
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Biertje zei:
+0=3
Klik om te vergroten...

je bedoeld:
+0=6

Wel goed tellen he...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
langeman zei:
je bedoeld:
+0=6
Klik om te vergroten...

BedoelT. Wel goed schrijven he manneke! :grin:
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hmmm.... het is toch leuker om iemand anders op een foutje te wijzen, dan er zelf op gewezen te worden merk ik.....
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#20
dit is goed.

veel minder slechte pillen in omloop! juist goed!!! heel goed zelfs.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."