#1
tsja zieltjes winnen, het is verkiezingstijd
Een 'bij de verslavingszorg bekende dealer' zou harddrugs mogen verkopen in de gebruikersruimten.
Angramar Temenos zei:Een 'bij de verslavingszorg bekende dealer' zou harddrugs mogen verkopen in de gebruikersruimten.
Dit krijgen ze er echt nooit doorheen gedrukt.
BlackRobBlunt zei:Angramar Temenos zei:Een 'bij de verslavingszorg bekende dealer' zou harddrugs mogen verkopen in de gebruikersruimten.
Dit krijgen ze er echt nooit doorheen gedrukt.
Inderdaad, maar een geregistreerde apotheker met geteste drugs heeft misschien nog enige kans van slagen.

Het zou me niet verbazen als dat in Amsterdam wel lukt. Gebruikersruimten zijn niets nieuws trouwens.Angramar Temenos zei:Een 'bij de verslavingszorg bekende dealer' zou harddrugs mogen verkopen in de gebruikersruimten.
Dit krijgen ze er echt nooit doorheen gedrukt.
Angramar Temenos zei:Een 'bij de verslavingszorg bekende dealer' zou harddrugs mogen verkopen in de gebruikersruimten.
Dit krijgen ze er echt nooit doorheen gedrukt.
Even een vraagje eah. Over welke verkiezingen denk jij dat dit gaat, heb je enig idee van de huidige zetelverdeling en coalities in de verschillende stadsdeelraden en de volledige gemeente Amsterdam, een idee van de peilingen?nultien zei:Ook al zou heel DF stemmen, dan maak je alsnog niet zo superveel zetels lijkt mij.
Stel he, dat ik deze brij tekst überhaupt zou begrijpen. Dan heb ik maar één vraag; Want?Aan de ene kant hoeft voor mij niet alles gedogen te worden (logisch),
Maar als je bv een pilletje op zak hebt, vind ik wel dat ze die shit mogen afpakken bijvoorbeeld, maar jouw dan wel lekker door laten lopen (heb het nu over politie)
In experimenten is dat inderdaad gedaan maar normaliter verstrekt men methadon.Verder gebeurt het geven van heroine aan verslaafden toch ook al een tijdje?
Waarom denk je dat?PepTalk zei:De groenlinks hier in mijn gemeente is net zo rechts dan de CDA.
Twilight zei:Waarom denk je dat?PepTalk zei:De groenlinks hier in mijn gemeente is net zo rechts dan de CDA.
Zou het niet gewoon heel goed kunnen dat Groen Links in Goes gewoon in de minderheid is en dat ze daarom niet zo veel invloed hebben?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."