#1
Zelfs mijn oma van 78 baalt van de 'vertrutting' van Amsterdam. Zelfs zij vindt het a-relaxed dat de coffeeshops sluiten, de paddo's verboden zijn en de Wallen op de schop gaan. Ze houdt van Amsterdam door dat vrije, makkelijke, alles kan en mag. 'Haar stad' gaat naar de klote (en zelf formuleert ze het precies zo
)
Als zelfs de 'zeurbejaarden' er al over beginnen zit er toch best wel iets in die standpunten van GroenLinks.
Als zelfs de 'zeurbejaarden' er al over beginnen zit er toch best wel iets in die standpunten van GroenLinks.
