Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsElk ontruimd pand is één dooie kitten

Elk ontruimd pand is één dooie kitten

93 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dreuge zei:
ik dacht dat veel van die krakers vegetarisch waren
Klik om te vergroten...

enkel die krakers die geen vlees eten zijn vegetarisch hoor :openmouth:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#2
mattskovic zei:
Dreuge zei:
ik dacht dat veel van die krakers vegetarisch waren
Klik om te vergroten...

enkel die krakers die geen vlees eten zijn vegetarisch hoor :openmouth:
Klik om te vergroten...

:wink: :wink: :wink: :wink:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#3
mattskovic zei:
Dreuge zei:
ik dacht dat veel van die krakers vegetarisch waren
Klik om te vergroten...

enkel die krakers die geen vlees eten zijn vegetarisch hoor :openmouth:
Klik om te vergroten...

Kunnen ook veganisten zijn.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou het graag opnemen voor de krakers, maar als zoiets waar zou zijn gaat het toch te ver.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
:(
Had op een /rage gehoopt. :grin:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wij, een anonieme, autonome groep krakers, verklaren hierbij, dat bij elk kraakpand dat als gevolg van het kraakverbod ontruimd zal worden, één kitten van minder dan 10 weken omgebracht zal worden. Criterium hierbij is dat ze lief en schattig zijn, en net lol beginnen te krijgen in het leven.



De jonge katten zullen verder gruwelijk, bloederig, en pijnlijk afgemaakt worden, op een manier waarbij er geen twijfel meer bestaat over of ze nog leven: Nee dood zijn ze.
Zo zijn er bijvoorbeeld plannen om de diertjes te vierendelen door elk pootje aan één fiets te binden en allemaal tegelijk flink op te trekken. Een ander conceptplan ligt er om een kitten aan een touwtje aan een viaduct van een snelweg te hangen, ter hoogte van de voorruit van vrachtwagens.
Ook het mes, de hakbijl, de ijzerzaag, de knuppel, de zeis, het kapmes, de kloofbijl, de goeiendag, de koevoet, de cirkelzaag, de legerkist, de bankschroef, de nijptang, de benzinefles, of de versnipperaar worden niet geschuwd.
Het plan is om de bloederige, verscheurde, uitgeperste, rottende, stinkende en verschroeide resten van de ooit zo schattige diertjes aan de deur van de eigenaar van het ontruimde pand te spijkeren.
Op een recent oefenkamp is deze foto gemaakt, knoop deze foto goed in je visuele geheugen: http://www.shiny.co.il/ilya/files/Dead% ... %20fur.jpg
Klik om te vergroten...

http://www.indymedia.nl/nl/2010/08/69178.shtml
Gelezen op Geenstijl.

BahBah, wat een vieze gore werkschuwe krakers. Voegen helemaal niks toe en lopen alleen maar uitkeringen te krijgen en te wonen in huizen van andermans zuurverdiende geld, en nu dat terecht verboden is gaan ze zich zo walgelijk gedragen. Ga werk zoeken of zo. Waar is dit goed voor?
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als het op geenstijl te vinden is lijkt mij toch eerder voor de grap bedoeld?
Iedereen kan wat gore op /b/ zoeken en dan stoer gaan doen :rolleyes:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit stond op indymedia, de grootste krakerswebsite vol werkschuwe mensen.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Internetsgrap..
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ze zouden het lef gewoon niet hebben om deze waarschuwing uit te voeren...

Hun geweten zou hun te veel parten spelen...
Uitwijzen dus die handel!

Enkel als het voor een goa-feestje zou zijn, help ik wel even een kraakpandje mee in te nemen! :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nou, ik ga lekker een nestje kittens in de fik steken.

Ajuus!
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#12
mattskovic zei:
Dreuge zei:
ik dacht dat veel van die krakers vegetarisch waren
Klik om te vergroten...

enkel die krakers die geen vlees eten zijn vegetarisch hoor :openmouth:
Klik om te vergroten...

Zelfs dat niet, een vegetariër bestaat nog altijd uit een flinke homp vlees :P
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#13
OnderDeEik zei:
mattskovic zei:
Dreuge zei:
ik dacht dat veel van die krakers vegetarisch waren
Klik om te vergroten...

enkel die krakers die geen vlees eten zijn vegetarisch hoor :openmouth:
Klik om te vergroten...

Zelfs dat niet, een vegetariër bestaat nog altijd uit een flinke homp vlees :P
Klik om te vergroten...
:sunglasses:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ken een paar krakers ..... het verhaal klopt van geen kanten zeggen ze :grin:
Ze zijn ook dierenvriend: kakkerlakken, ratten, zwerfkatten :P:P:P:P:P :wink:
Waren niet nuchter toen ik hen vanmiddag sprak
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Er was toch ook zo'n filmpje van een slang met een kuikentje die ze lieten zien aan meisjes op Chatroulette? En dan zeggen dat als ze hun tieten lieten zien het kuikentje gered zou worden van de slang.

Slang at sowieso het kuikentje op. Was wel te grappig om de reacties te zien.
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zieke SHIT op gs. Vrouw gooit mand met puppies in een rivier.

http://www.kuvalauta.fi/b/src/pacane.swf
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#17
verneukeratief zei:
Zieke SHIT op gs. Vrouw gooit mand met puppies in een rivier.

http://www.kuvalauta.fi/b/src/pacane.swf
Klik om te vergroten...

404 - Sivua ei löydy

Pyytämääsi sivua ei löydy tältä palvelimelta.

Takaisin pääsivulle http://www.kuvalauta.fi

Wie spreekt er ............ Fins?


Ps. sommigen hier lopen wel weer lekker te zieken op elkaar zeg...

Hoe zo ik ben zelf maar een zielige kneus en voel me een heel wat als ik mee mag doen om een ander te pesten/af te kraken?!
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#18
404 - Pagina niet gevonden.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Drientje zei:
Er was toch ook zo'n filmpje van een slang met een kuikentje die ze lieten zien aan meisjes op Chatroulette? En dan zeggen dat als ze hun tieten lieten zien het kuikentje gered zou worden van de slang.

Slang at sowieso het kuikentje op. Was wel te grappig om de reacties te zien.
Klik om te vergroten...

Mooi filmpje was dat :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Enne wat vinden jullie nu van die acties van de krakers gisteravond? Daar in adam....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."