Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsElk ontruimd pand is één dooie kitten

Elk ontruimd pand is één dooie kitten

93 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dan heeft ie veel werk... :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
http://www.savetoby.com/ :grin:
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#3
Chris Pontius zei:
http://www.savetoby.com/ :grin:
Klik om te vergroten...

euuhhmmm... is dat serieus geweest, of gewoon flauwe grap van iemand ?

laat me denken aan een film:
http://www.imdb.com/title/tt0880578/
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oom Klaas zei:
Toch wel leuk dat echt 99,9% dit serieus neemt en zoals pontius al laat zien dit is (ook zoals ze op geenstijl zeggen) een internetgrap die in de online canon zou moeten staan.
Kent uw klassiekers !
Klik om te vergroten...

Ach, het zou niet de eerste keer zijn dat iemand een poes op brute wijzen vermoord heeft for the lulz :rolleyes:.
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#5
J0S zei:
Oom Klaas zei:
Toch wel leuk dat echt 99,9% dit serieus neemt en zoals pontius al laat zien dit is (ook zoals ze op geenstijl zeggen) een internetgrap die in de online canon zou moeten staan.
Kent uw klassiekers !
Klik om te vergroten...

Ach, het zou niet de eerste keer zijn dat iemand een poes op brute wijzen vermoord heeft for the lulz :rolleyes:.
Klik om te vergroten...

Dit is eigenlijk niets om je druk over te maken...
Zou men dit ook maar echt proberen, komt het wel ergens te staan.. en naar mijn weten is dat niet het geval...
Dus: flauwe internet-prank...
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#6
Immo zei:
Doet me denken aan zippo cat. :grin:
Klik om te vergroten...

Dat was natuurlijk wel echt...

net zoals 'tinkerbell's - how to make a purse out of your life cat'

Die dode haar eigen kat voor de camera (met gebruiksaanwijzingen HOE precies) om ze dan te villen en naaien tot een handtas...
Dat was pas een ziek filmpje.. :)

naderhand, heeft ze nog een filmpje gemaakt doe het kon met een chihuahua...
Maar haar site werd neer gehaald... :rolleyes:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je laat je weer van je goeie kant zien Tomz0r. Zoals al meerdere gezegd hebben: ken je klasieker.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#8
hahahah godverdomme, iemand "simpel" noemen omdat hij niet weet wat "meme's" zijn. niet iedereen zit op die kansloze sites.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oh sorry dat ik niet op al die world of warcraft fora zit hoor teknozem.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#10
World of Warcraft fora? Lol. Het is een internet MeMe die OVERAL rond is gegaan.

Je bent gewoon zo simpel en bevooroordeeld dat je niet eens beseft dat 't hier om een grap gaat.


tomz0r zei:
Je weet het nooit met die moralisten. Krakers zijn wel vaker lid van van die extreem linkse organisaties die gewoon mensen aanvallen en dierenrechtenorganisaties die ook veel geweld gebruiken.
Klik om te vergroten...

En dan denk je serieus dat ze katjes gaan vermoorden? Je bent echt een lachertje af en toe ouwe. :tearsofjoy:
G
GrayMatterLid
01-01-2024, 00:00
#11
@ OP

Wat ben jij toch een domme Tomdr0l!
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dreuge zei:
hahahah godverdomme, iemand "simpel" noemen omdat hij niet weet wat "meme's" zijn. niet iedereen zit op die kansloze sites.
Klik om te vergroten...

Ik heb 't hier niet over de term meme, maar de meme zelf. Nooit gedacht dat er mensen zouden zijn die 'm nog niet kenden, en al helemaal niet dat er uberhaubt iemand zou zijn die 't serieus zou nemen. Zelfs m'n pa kent 'm, en dat zegt al heel wat.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#13
Trouwens , er zullen wel tal van pandjes zijn die ontruimd gaan worden.
No way dat die krakers (als ze dat wel zijn) zoveel kittens hebben.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ok gefeliciteerd, ik zit niet op elk forum en kende dat niet. Jullie hadden gelijk en ik had het mis. Sorry. Kunnen jullie me alsjeblieft vergeven of blijft deze fout me nog de rest van de tijd die ik hier zit achtervolgen?
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
Tomzor is gewoon een clown, niks aan te doen :wave:
Klik om te vergroten...

Liever een clown dan een psychopaat :sunglasses:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#16
In iedere groep zitten er wel een paar rotte appels. Maar tussen de Anarchisten zijn ze wel nog vaak eerlijk, Rondlopen met een bord "i dont believe in anything, just here for the violence".
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Chris Pontius zei:
TeKNoZem zei:
Meh. Das echt een van de meest ondoordachte 'liedjes' waar ik ooit lyrics van gelezen heb, en dat zegt veel met al die troep op TV en radio.
Klik om te vergroten...

L0l.. Ik denk dat Drientje dit sarcastisch bedoelt als hippie zijnde. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Het zijn dan ook echt lyrics van Klein Orkest. Kom op, nozem.

cropp zei:
Hoezo in vredesnaam ``eigen volk``, ik ken die mensen niet, Klaas en Teknozem ook niet, individuen zijn het, net als jullie en ik...
Klik om te vergroten...
Wow, cropp zegt zowaar iets zinnigs. Kudos.

cropp zei:
Anarchisme...
Klik om te vergroten...
"Op je jas staat "anarchie" en je roept "punk is nog niet dood!"
Maar doe je morgenochtend onderdrukte dieren op je brood?"
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#18
hahahaha dat vind ik echt zo achterlijk :tearsofjoy: sowieso is er politie of iets dergelijks nodig want anders word het gewoon terror hier
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#19
Anarchie is niet gelijk aan chaos en geweld, dit is een groot misverstand. anarchie is een samenleving waarin geen klassen standen of goden nodig zijn omdat iedereen zelf moraalbesef heeft. zonder dat alles in regeltjes moet gegoten worden.

Chaos is wat aan anarchie voorafgaat, zeg maar de manier om er toe te komen.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
seth zei:
Anarchie is niet gelijk aan chaos en geweld, dit is een groot misverstand.
Klik om te vergroten...
Ermm, nee.
Er zijn altijd mensen die willen profiteren van anderen en die over lijken zouden gaan.
Anarchie werkt hooguit in super kleine gemeenschappen, maar sowieso niet in Nederland.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."