Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsElk ontruimd pand is één dooie kitten

Elk ontruimd pand is één dooie kitten

93 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
verneukeratief zei:
Zieke SHIT op gs. Vrouw gooit mand met puppies in een rivier.

http://www.kuvalauta.fi/b/src/pacane.swf
Klik om te vergroten...

404 - Sivua ei löydy

Pyytämääsi sivua ei löydy tältä palvelimelta.

Takaisin pääsivulle http://www.kuvalauta.fi

Wie spreekt er ............ Fins?


Ps. sommigen hier lopen wel weer lekker te zieken op elkaar zeg...

Hoe zo ik ben zelf maar een zielige kneus en voel me een heel wat als ik mee mag doen om een ander te pesten/af te kraken?!
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#2
404 - Pagina niet gevonden.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drientje zei:
Er was toch ook zo'n filmpje van een slang met een kuikentje die ze lieten zien aan meisjes op Chatroulette? En dan zeggen dat als ze hun tieten lieten zien het kuikentje gered zou worden van de slang.

Slang at sowieso het kuikentje op. Was wel te grappig om de reacties te zien.
Klik om te vergroten...

Mooi filmpje was dat :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Enne wat vinden jullie nu van die acties van de krakers gisteravond? Daar in adam....
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
Enne wat vinden jullie nu van die acties van de krakers gisteravond? Daar in adam....
Klik om te vergroten...

Merendeel handelde uit pure zelfverdediging. Ik zou zelf ook niet weten hoe ik zou reageren als ik belaagd werd door een grote groep ME. Alleen jammer dat die auto werd omgegooid, die winkelruit sneuvelde en dat er een nutteloze brandende barricade werd gebouwd. Hiermee werd de demonstratie toch gedeeltelijk teniet gedaan.

Maar in Nijmegen sloeg 't echt alles. Een kleine groep demonstranten die terug liep die werd aangevallen zonder waarschuwing, hier werd ook winkelend volk geslagen door ME. Een voorval was een omaatje die door de linie ME wilde die er niks mee te maken had welke vervolgens door zo'n randdebiel op haar hoofd werd geslagen. De staat heeft zich wel weer van z'n goeie kant laten zien.. belachelijk.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
TeKNoZem zei:
Flameon zei:
Enne wat vinden jullie nu van die acties van de krakers gisteravond? Daar in adam....
Klik om te vergroten...

Merendeel handelde uit pure zelfverdediging. Ik zou zelf ook niet weten hoe ik zou reageren als ik belaagd werd door een grote groep ME. Alleen jammer dat die auto werd omgegooid, die winkelruit sneuvelde en dat er een nutteloze brandende barricade werd gebouwd. Hiermee werd de demonstratie toch gedeeltelijk teniet gedaan.

Maar in Nijmegen sloeg 't echt alles. Een kleine groep demonstranten die terug liep die werd aangevallen zonder waarschuwing, hier werd ook winkelend volk geslagen door ME. Een voorval was een omaatje die door de linie ME wilde die er niks mee te maken had welke vervolgens door zo'n randdebiel op haar hoofd werd geslagen. De staat heeft zich wel weer van z'n goeie kant laten zien.. belachelijk.
Klik om te vergroten...

Ja dag. Die vieze krakers volgden orders niet op en liepen door ondanks waarschuwingen. Logisch dat de ME dan geweld gaat gebruiken. De openbare orde is in gevaar.
Als ze niet zo gereageerd zouden hebben dan zou het uit de hand kunnen lopen.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#7
TeKNoZem zei:
Er zijn helemaal geen orders gegeven, als je überhaupt de berichtgeving gevolgd had had je dit geweten. Maar goed, van jou verwacht ik ook niks anders dan loze woorden schreeuwen zonder dat je enig benul hebt van waar je over lult.
Klik om te vergroten...

Zo zwart-wit was het ook niet, er zijn wel degelijk orders en waarschuwingen gegeven, ik stond er zo goed als naast. :wink: Er was een kleine groep (+-20 man) op een confrontatie uit, en daar maakte de ME gretig gebruik van om de volledige 500 tot 1000 man weg te beuken.

Wat betreft de relschoppers, stom bezig geweest. Maar verder heb ik geen goed woord over voor het asociale optreden van de ME, en er werd weer lekker willekeurig in het rond gemept door de stillen.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Die linkse rakkers toch ook altijd, gewelddadig schorem!
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Er zijn helemaal geen orders gegeven, als je überhaupt de berichtgeving gevolgd had had je dit geweten. Maar goed, van jou verwacht ik ook niks anders dan loze woorden schreeuwen zonder dat je enig benul hebt van waar je over lult.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Toch wel leuk dat echt 99,9% dit serieus neemt en zoals pontius al laat zien dit is (ook zoals ze op geenstijl zeggen) een internetgrap die in de online canon zou moeten staan.
Kent uw klassiekers !
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Doet me denken aan zippo cat. :grin:
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#12
J0S zei:
Oom Klaas zei:
Toch wel leuk dat echt 99,9% dit serieus neemt en zoals pontius al laat zien dit is (ook zoals ze op geenstijl zeggen) een internetgrap die in de online canon zou moeten staan.
Kent uw klassiekers !
Klik om te vergroten...

Ach, het zou niet de eerste keer zijn dat iemand een poes op brute wijzen vermoord heeft for the lulz :rolleyes:.
Klik om te vergroten...

Dit is eigenlijk niets om je druk over te maken...
Zou men dit ook maar echt proberen, komt het wel ergens te staan.. en naar mijn weten is dat niet het geval...
Dus: flauwe internet-prank...
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#13
Immo zei:
Doet me denken aan zippo cat. :grin:
Klik om te vergroten...

Dat was natuurlijk wel echt...

net zoals 'tinkerbell's - how to make a purse out of your life cat'

Die dode haar eigen kat voor de camera (met gebruiksaanwijzingen HOE precies) om ze dan te villen en naaien tot een handtas...
Dat was pas een ziek filmpje.. :)

naderhand, heeft ze nog een filmpje gemaakt doe het kon met een chihuahua...
Maar haar site werd neer gehaald... :rolleyes:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je laat je weer van je goeie kant zien Tomz0r. Zoals al meerdere gezegd hebben: ken je klasieker.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#15
hahahah godverdomme, iemand "simpel" noemen omdat hij niet weet wat "meme's" zijn. niet iedereen zit op die kansloze sites.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oh sorry dat ik niet op al die world of warcraft fora zit hoor teknozem.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#17
World of Warcraft fora? Lol. Het is een internet MeMe die OVERAL rond is gegaan.

Je bent gewoon zo simpel en bevooroordeeld dat je niet eens beseft dat 't hier om een grap gaat.


tomz0r zei:
Je weet het nooit met die moralisten. Krakers zijn wel vaker lid van van die extreem linkse organisaties die gewoon mensen aanvallen en dierenrechtenorganisaties die ook veel geweld gebruiken.
Klik om te vergroten...

En dan denk je serieus dat ze katjes gaan vermoorden? Je bent echt een lachertje af en toe ouwe. :tearsofjoy:
G
GrayMatterLid
01-01-2024, 00:00
#18
@ OP

Wat ben jij toch een domme Tomdr0l!
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dreuge zei:
hahahah godverdomme, iemand "simpel" noemen omdat hij niet weet wat "meme's" zijn. niet iedereen zit op die kansloze sites.
Klik om te vergroten...

Ik heb 't hier niet over de term meme, maar de meme zelf. Nooit gedacht dat er mensen zouden zijn die 'm nog niet kenden, en al helemaal niet dat er uberhaubt iemand zou zijn die 't serieus zou nemen. Zelfs m'n pa kent 'm, en dat zegt al heel wat.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#20
Trouwens , er zullen wel tal van pandjes zijn die ontruimd gaan worden.
No way dat die krakers (als ze dat wel zijn) zoveel kittens hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."