Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsElk ontruimd pand is één dooie kitten

Elk ontruimd pand is één dooie kitten

93 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
TeKNoZem zei:
Meh. Das echt een van de meest ondoordachte 'liedjes' waar ik ooit lyrics van gelezen heb, en dat zegt veel met al die troep op TV en radio.
Klik om te vergroten...

L0l.. Ik denk dat Drientje dit sarcastisch bedoelt als hippie zijnde. :rolleyes:


TeKNoZem zei:
Vandaag het nieuws gezien of gehoord toevallig? Kinderen van 9 en 10 die oude vrouwtjes overvallen, andere jeugd zwaar mishandeld enzo? Dat hoor bij krakers niet gebeuren. Kijk eerst eens ff naar je eigen soort volk voor je dit soort troep uitkraamt.
Klik om te vergroten...

Eigen volk? Die 9/10 jarige zijn even veel "jouw volk" als "mijn/ons volk".


TeKNoZem zei:
en geestvernauwd volk zoals jou. Pleur ff gauw een eind op. :kots:
Klik om te vergroten...

:sunglasses:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drientje zei:
Je leest het altijd in de krant
Het gaat niet goed met Nederland
Want wie bezit is de sigaar
Ze kraken al die huizen maar
Dat tuig helpt Holland in het graf
Stuur er de knokploegen op af

De burgers van het gezond verstand
De laatste hoop van Nederland
Geef hen de macht, marcheren maar
De laarzen staan al klaar


De ww klopt van geen kant
Het lijkt hier wel Luilekkerland
Er is verdomme werk genoeg
Maar iedereen zit in de kroeg
Zij werken niet en ik betaal
Naar een werkkamp allemaal

Maar er is maar een manier
Om het op te lossen hier
Dan gaan ze best wel aan het werk
En wordt ons vaderland weer sterk
Het is zonde dat ik het zeg verdomd
Het is tijd dat er weer oorlog komt
Klik om te vergroten...

Meh. Das echt een van de meest ondoordachte 'liedjes' waar ik ooit lyrics van gelezen heb, en dat zegt veel met al die troep op TV en radio.

Vandaag het nieuws gezien of gehoord toevallig? Kinderen van 9 en 10 die oude vrouwtjes overvallen, andere jeugd zwaar mishandeld enzo? Dat hoor bij krakers niet gebeuren. Kijk eerst eens ff naar je eigen soort volk voor je dit soort troep uitkraamt. De enige die Nederland het graf in helpen zijn nog altijd de maar al te scheve overheid, de geldgierige ambtenaren die er deel van uitmaken (uitzonderingen daargelaten) en geestvernauwd volk zoals jou. Pleur ff gauw een eind op. :kots:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
TeKNoZem zei:
Vandaag het nieuws gezien of gehoord toevallig? Kinderen van 9 en 10 die oude vrouwtjes overvallen, andere jeugd zwaar mishandeld enzo? Dat hoor bij krakers niet gebeuren. Kijk eerst eens ff naar je eigen soort volk voor je dit soort troep uitkraamt.
Klik om te vergroten...

Van jou had ik toch wel beter verwacht.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
Anarchisme...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oom Klaas zei:
Van jou had ik toch wel beter verwacht.
Klik om te vergroten...

Het is en blijft een kraker he...




:openmouth:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chris Pontius zei:
Oom Klaas zei:
Van jou had ik toch wel beter verwacht.
Klik om te vergroten...

Het is en blijft een kraker he...




:openmouth:
Klik om te vergroten...

Ik ben vooralsnog geen kraker. :wave:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oom Klaas zei:
TeKNoZem zei:
Vandaag het nieuws gezien of gehoord toevallig? Kinderen van 9 en 10 die oude vrouwtjes overvallen, andere jeugd zwaar mishandeld enzo? Dat hoor bij krakers niet gebeuren. Kijk eerst eens ff naar je eigen soort volk voor je dit soort troep uitkraamt.
Klik om te vergroten...

Van jou had ik toch wel beter verwacht.
Klik om te vergroten...
Hoezo in vredesnaam ``eigen volk``, ik ken die mensen niet, Klaas en Teknozem ook niet, individuen zijn het, net als jullie en ik...
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#8
In iedere groep zitten er wel een paar rotte appels. Maar tussen de Anarchisten zijn ze wel nog vaak eerlijk, Rondlopen met een bord "i dont believe in anything, just here for the violence".
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Chris Pontius zei:
TeKNoZem zei:
Meh. Das echt een van de meest ondoordachte 'liedjes' waar ik ooit lyrics van gelezen heb, en dat zegt veel met al die troep op TV en radio.
Klik om te vergroten...

L0l.. Ik denk dat Drientje dit sarcastisch bedoelt als hippie zijnde. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Het zijn dan ook echt lyrics van Klein Orkest. Kom op, nozem.

cropp zei:
Hoezo in vredesnaam ``eigen volk``, ik ken die mensen niet, Klaas en Teknozem ook niet, individuen zijn het, net als jullie en ik...
Klik om te vergroten...
Wow, cropp zegt zowaar iets zinnigs. Kudos.

cropp zei:
Anarchisme...
Klik om te vergroten...
"Op je jas staat "anarchie" en je roept "punk is nog niet dood!"
Maar doe je morgenochtend onderdrukte dieren op je brood?"
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#10
hahahaha dat vind ik echt zo achterlijk :tearsofjoy: sowieso is er politie of iets dergelijks nodig want anders word het gewoon terror hier
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#11
Anarchie is niet gelijk aan chaos en geweld, dit is een groot misverstand. anarchie is een samenleving waarin geen klassen standen of goden nodig zijn omdat iedereen zelf moraalbesef heeft. zonder dat alles in regeltjes moet gegoten worden.

Chaos is wat aan anarchie voorafgaat, zeg maar de manier om er toe te komen.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
seth zei:
Anarchie is niet gelijk aan chaos en geweld, dit is een groot misverstand.
Klik om te vergroten...
Ermm, nee.
Er zijn altijd mensen die willen profiteren van anderen en die over lijken zouden gaan.
Anarchie werkt hooguit in super kleine gemeenschappen, maar sowieso niet in Nederland.
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#13
Chris Pontius zei:
seth zei:
Anarchie is niet gelijk aan chaos en geweld, dit is een groot misverstand.
Klik om te vergroten...
Ermm, nee.
Er zijn altijd mensen die willen profiteren van anderen en die over lijken zouden gaan.
Anarchie werkt hooguit in super kleine gemeenschappen, maar sowieso niet in Nederland.
Klik om te vergroten...

ach je hebt wel gelijk ergens, maar ik sprak meer over anarchie in de theoretische vorm. We zijn al te ver heen om dit nog te kunnen
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Chris Pontius zei:
seth zei:
Anarchie is niet gelijk aan chaos en geweld, dit is een groot misverstand.
Klik om te vergroten...
Ermm, nee.
Er zijn altijd mensen die willen profiteren van anderen en die over lijken zouden gaan.
Anarchie werkt hooguit in super kleine gemeenschappen, maar sowieso niet in Nederland.
Klik om te vergroten...
Wel even z'n uitleg erbij lezen, Chrisje. Anarchie als utopie is inderdaad niets meer dan een vredelievende samenleving waarin regels niet nodig zijn, omdat iedereen een sterk genoeg gevoel voor moraal heeft.

Onmogelijk dus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."