#1
SchilDpadDo zei:Ik vond het wel ''vreemd'' om te stemmen, alsof je toch iemand zijn leven bepaald.
heb trouwens guilty gestemd, niet zozeer voor de hele actie, maar ben te nieuwsgierig of die niet bluft.
mongool
SchilDpadDo zei:Ik vond het wel ''vreemd'' om te stemmen, alsof je toch iemand zijn leven bepaald.
heb trouwens guilty gestemd, niet zozeer voor de hele actie, maar ben te nieuwsgierig of die niet bluft.
Nathaniel zei:Deze man is een genie.
Hij maakt degenen die hem veroordelen medeplichtig aan zijn "misdaad".
Hulde!![]()
SchilDpadDo zei:Ik vond het wel ''vreemd'' om te stemmen, alsof je toch iemand zijn leven bepaald.
heb trouwens guilty gestemd, niet zozeer voor de hele actie, maar ben te nieuwsgierig of die niet bluft.
Dreuge zei:Nathaniel zei:Deze man is een genie.
Hij maakt degenen die hem veroordelen medeplichtig aan zijn "misdaad".
Hulde!![]()
ja, alleen liggen de meesten er waarschijnlijk niet wakker van en zal het niet veel veranderen
Anonymous
Виновен или невинен: Виновен
expect us
kaasbaas zei:En om nou te zeggen dat hij een held is... ik betwijfel 't, als ie gestorven is of dit gedoe voorbij is zal ie binnen een week vergeten zijn denk ik zo.
Aalpoepert zei:Als hij niet bluft en de genadeschok krijgt toegedient, ben jij mede schuldig.SchilDpadDo zei:Ik vond het wel ''vreemd'' om te stemmen, alsof je toch iemand zijn leven bepaald.
heb trouwens guilty gestemd, niet zozeer voor de hele actie, maar ben te nieuwsgierig of die niet bluft.
Oom Klaas zei:kaasbaas zei:En om nou te zeggen dat hij een held is... ik betwijfel 't, als ie gestorven is of dit gedoe voorbij is zal ie binnen een week vergeten zijn denk ik zo.
Dus alleen als erg veel mensen je herinneren ben je een held?
Aalpoepert zei:Als hij niet bluft en de genadeschok krijgt toegedient, ben jij mede schuldig.SchilDpadDo zei:Ik vond het wel ''vreemd'' om te stemmen, alsof je toch iemand zijn leven bepaald.
heb trouwens guilty gestemd, niet zozeer voor de hele actie, maar ben te nieuwsgierig of die niet bluft.
kaasbaas zei:Oom Klaas zei:kaasbaas zei:En om nou te zeggen dat hij een held is... ik betwijfel 't, als ie gestorven is of dit gedoe voorbij is zal ie binnen een week vergeten zijn denk ik zo.
Dus alleen als erg veel mensen je herinneren ben je een held?
Ik bedoel meer zoiets dat dit niet zo apart is. Het is gewoon 1 van de vele vormen van overgaven aan de mensheid die kunstenaars al eeuwen lang doen. Dat maakt 't niet gelijk slecht dat je 't doet, kan mij 't verrekken of iemand 't al heeft gedaan. Maar het zal niet iets zijn wat bij de meeste mensen lang in hun geheugen blijft.
Er is nogal weinig gestemd voor zoiets op 't internet, bewijst al meer of min dat er weinig belangstelling is wereldwijd.
Biertje zei:Aalpoepert zei:Als hij niet bluft en de genadeschok krijgt toegedient, ben jij mede schuldig.SchilDpadDo zei:Ik vond het wel ''vreemd'' om te stemmen, alsof je toch iemand zijn leven bepaald.
heb trouwens guilty gestemd, niet zozeer voor de hele actie, maar ben te nieuwsgierig of die niet bluft.
Dan is die kerel het nog steeds zelf schuldig... Omgedraaide wereld?
Helaas/gelukkig (schrap wat niet past) geen dooie boel.verneukeratief zei:Kunstenaar neemt plaats op electrische stoel..
Mooie boel.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."