Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKunstenaar neemt plaats op elektrische stoel

Kunstenaar neemt plaats op elektrische stoel

42 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kankervet
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ohja :sunglasses: , verwachtte stiekem dat ik bevestiging zou ontvangen per email.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is deze kerel nog in leven?
[
[ERROR]Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Tot besluit genomen om niet te stemmen.
Al met al geniale actie, ben dan ook zeer benieuwd wat dit zich voortbrengt.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Anonymous

Виновен или невинен: Виновен

expect us
Klik om te vergroten...

Lol.

Overigens denk ik dat 't nep is. Dat, of die vent is een dwaas... Het zou niet de eerste keer zijn, en ook zeker niet de laatste dat iemand sterft door onwetendheid op 't internet.

En om nou te zeggen dat hij een held is... ik betwijfel 't, als ie gestorven is of dit gedoe voorbij is zal ie binnen een week vergeten zijn denk ik zo.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
kaasbaas zei:
En om nou te zeggen dat hij een held is... ik betwijfel 't, als ie gestorven is of dit gedoe voorbij is zal ie binnen een week vergeten zijn denk ik zo.
Klik om te vergroten...

Dus alleen als erg veel mensen je herinneren ben je een held?
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aalpoepert zei:
SchilDpadDo zei:
Ik vond het wel ''vreemd'' om te stemmen, alsof je toch iemand zijn leven bepaald.
heb trouwens guilty gestemd, niet zozeer voor de hele actie, maar ben te nieuwsgierig of die niet bluft.
Klik om te vergroten...
Als hij niet bluft en de genadeschok krijgt toegedient, ben jij mede schuldig.
Klik om te vergroten...

daarom zou ik dus niet stemmen idd
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
kaasbaas zei:
En om nou te zeggen dat hij een held is... ik betwijfel 't, als ie gestorven is of dit gedoe voorbij is zal ie binnen een week vergeten zijn denk ik zo.
Klik om te vergroten...

Dus alleen als erg veel mensen je herinneren ben je een held?
Klik om te vergroten...

Ik bedoel meer zoiets dat dit niet zo apart is. Het is gewoon 1 van de vele vormen van overgaven aan de mensheid die kunstenaars al eeuwen lang doen. Dat maakt 't niet gelijk slecht dat je 't doet, kan mij 't verrekken of iemand 't al heeft gedaan. Maar het zal niet iets zijn wat bij de meeste mensen lang in hun geheugen blijft.

Er is nogal weinig gestemd voor zoiets op 't internet, bewijst al meer of min dat er weinig belangstelling is wereldwijd.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Briljant.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mooie actie.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kill that biatch!
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Aalpoepert zei:
SchilDpadDo zei:
Ik vond het wel ''vreemd'' om te stemmen, alsof je toch iemand zijn leven bepaald.
heb trouwens guilty gestemd, niet zozeer voor de hele actie, maar ben te nieuwsgierig of die niet bluft.
Klik om te vergroten...
Als hij niet bluft en de genadeschok krijgt toegedient, ben jij mede schuldig.
Klik om te vergroten...

Dan is die kerel het nog steeds zelf schuldig... Omgedraaide wereld?
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
kaasbaas zei:
Oom Klaas zei:
kaasbaas zei:
En om nou te zeggen dat hij een held is... ik betwijfel 't, als ie gestorven is of dit gedoe voorbij is zal ie binnen een week vergeten zijn denk ik zo.
Klik om te vergroten...

Dus alleen als erg veel mensen je herinneren ben je een held?
Klik om te vergroten...

Ik bedoel meer zoiets dat dit niet zo apart is. Het is gewoon 1 van de vele vormen van overgaven aan de mensheid die kunstenaars al eeuwen lang doen. Dat maakt 't niet gelijk slecht dat je 't doet, kan mij 't verrekken of iemand 't al heeft gedaan. Maar het zal niet iets zijn wat bij de meeste mensen lang in hun geheugen blijft.

Er is nogal weinig gestemd voor zoiets op 't internet, bewijst al meer of min dat er weinig belangstelling is wereldwijd.
Klik om te vergroten...

Dat er weinig mensen stemmen wil nog niet zeggen dat er weinig mensen vanaf weten. Het laat eerder zien dat de keuze niet al te makkelijk is, waarom zou je wel of niet stemmen. Beter brengen ze dit wel in het nieuws.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Biertje zei:
Aalpoepert zei:
SchilDpadDo zei:
Ik vond het wel ''vreemd'' om te stemmen, alsof je toch iemand zijn leven bepaald.
heb trouwens guilty gestemd, niet zozeer voor de hele actie, maar ben te nieuwsgierig of die niet bluft.
Klik om te vergroten...
Als hij niet bluft en de genadeschok krijgt toegedient, ben jij mede schuldig.
Klik om te vergroten...

Dan is die kerel het nog steeds zelf schuldig... Omgedraaide wereld?
Klik om te vergroten...

Dat is juist het debat dat zo'n kunstenaar wil aanwakkeren. Mission accomplished.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Leeft hij nog?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja:

http://en.wikipedia.org/wiki/Oleg_Mavromati
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
verneukeratief zei:
Kunstenaar neemt plaats op electrische stoel..
Mooie boel. :beer:
Klik om te vergroten...
Helaas/gelukkig (schrap wat niet past) geen dooie boel.
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kunstenaar neemt plaats op electrische stoel..
Mooie boel. :beer:
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#19
:confused:

boel en boel
is de belgische rijmelarij van het niveau lik me vestje
dus wat rest je :beer:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#20
MC Spammende Alcoh0list :sunglasses: Het moet niet gekker worden :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."