#1
Aalpoepert zei:Als hij niet bluft en de genadeschok krijgt toegedient, ben jij mede schuldig.SchilDpadDo zei:Ik vond het wel ''vreemd'' om te stemmen, alsof je toch iemand zijn leven bepaald.
heb trouwens guilty gestemd, niet zozeer voor de hele actie, maar ben te nieuwsgierig of die niet bluft.
daarom zou ik dus niet stemmen idd