Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDuo gooit dealer van trap omdat drugs niet goed zijn

Duo gooit dealer van trap omdat drugs niet goed zijn

18 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Bah wat een kutdorp is het ook :P

Maar wel een goeie actie van die gasten :grin:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#2
gamezz zei:
De man raakte zwaargewond en was 17 dagen werkonbekwaam.L
Klik om te vergroten...
I LOL'ed. :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maar wat bedoelen ze dan met werkonbekwaam in zijn geval ? Dat hij geen drugs meer kan verkopen ?

Want dat zou echt belachelijk zijn.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat hij 17 ziekteuitkering krijgt in plaats van dop? :rolleyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geweldig verhaal :tearsofjoy:

Lijkt me wel geweldig als hij ook nog een schadevergoeding ofzo krijgt
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Oom Klaas zei:
Lijkt me wel geweldig als hij ook nog een schadevergoeding ofzo krijgt
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Dat zou wel geniaal zijn!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aanspreken is goed, terug pakken niet. Je weet niet hoe die dealer het geleverd kreeg. Van de andere kant, risico van het vak
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat een losers; koop je dope dan bij een andere dealer.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik verwijs ze door naar het DF: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=3351
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#10
whahahhaaaa :grin: :tearsofjoy: Prachtig.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
KoxBox zei:
gamezz zei:
De man raakte zwaargewond en was 17 dagen werkonbekwaam.
Klik om te vergroten...
Kan een dealer nu ook al werkonbekwaam verklaard worden :confused:
Klik om te vergroten...
+1, wtf :tearsofjoy:
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#12
alsje slechte drugs aankoopt als dealer ben je gewoon een slechte dealer zonder verstand van zaken
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Men schijnt ineens te zijn vergeten dat hij drugs verkocht, want daar hoor je niks meer van. :P
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Duo gooit dealer van trap omdat drugs niet goed zijn
De rechtbank van Veurne heeft twee mannen uit Koksijde veroordeeld tot 18 maanden cel omdat ze hun dealer in elkaar sloegen.

De twee waren ontevreden over de kwaliteit van de drugs die het slachtoffer afleverde. Om hem een lesje te leren, riepen ze hem naar hun appartement. Daar kreeg hij klappen en werd hij van de trap gegooid.

De man raakte zwaargewond en was 17 dagen werkonbekwaam. De twee veroordeelden zijn geen onbekenden voor justitie. Hun onmiddellijke aanhouding werd bevolen. (belga/sam)
bron:http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie...p-omdat-drugs-niet-goed-zijn.dhtml#reageerTag

komt ervan , slechte drugs verkopen DE CRIMINEEL
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eigen schuld.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
gamezz zei:
De man raakte zwaargewond en was 17 dagen werkonbekwaam.
Klik om te vergroten...
Kan een dealer nu ook al werkonbekwaam verklaard worden :confused:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
KoxBox zei:
gamezz zei:
De man raakte zwaargewond en was 17 dagen werkonbekwaam.
Klik om te vergroten...
Kan een dealer nu ook al werkonbekwaam verklaard worden :confused:
Klik om te vergroten...

Haha ! :tearsofjoy:
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#18
KoxBox zei:
gamezz zei:
De man raakte zwaargewond en was 17 dagen werkonbekwaam.
Klik om te vergroten...
Kan een dealer nu ook al werkonbekwaam verklaard worden :confused:
Klik om te vergroten...
Hervormingen van de sociale zekerheid zijn inderdaad wel erg vergaand...
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#19
gamezz zei:
De twee waren ontevreden over de kwaliteit van de drugs die het slachtoffer afleverde.
Klik om te vergroten...

Slachtoffer, pffffff. Die jongens zijn het slachtoffer, ik weet niet over wat voor drugs het gaat, maar het had net zo goed fout kunnen aflopen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."