Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMan rijdt jonge stenengooier omver

Man rijdt jonge stenengooier omver

64 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar blijkbaar ben je wel een held als je een steen naar een jood gooit...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
cropp zei:
Maar blijkbaar ben je wel een held als je een steen naar een jood gooit...
Klik om te vergroten...

Om vervolgens omver gereden te worden, wat een bazen. :sunglasses:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mwah ik zou ook stenen kankeren naar die Joden daar, de nieuwe nazi's zijn het!
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#4
Adrenochroom zei:
Mwah ik zou ook stenen kankeren naar die Joden daar, de nieuwe nazi's zijn het!
Klik om te vergroten...

Vooral doen, maar dan ook niet huilen als ze op je schieten.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#5
BlackRobBlunt zei:
Adrenochroom zei:
Mwah ik zou ook stenen kankeren naar die Joden daar, de nieuwe nazi's zijn het!
Klik om te vergroten...

Vooral doen, maar dan ook niet huilen als ze op je schieten.
Klik om te vergroten...
<3
p
paddofielLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ziek volk die Joden daar in Israƫl!

ik keur dat stenen gooien zeker goed, je moet is weten hoe die Palestijnen worden onderdrukt door de Israƫliƫrs. Het is gewoon van de gekke dat we daar niks aan doen, maar ja de joden gebruiken altijd als excuus dat ze zielig zijn en daarom het recht hebben om zomaar een volk te onderdrukken.

Trouwens, wij Nederlanders hebben vroeger toch ook gevochten tegen de Spaanse bezetting. Logisch dat we dat deden, we werden ook onderdrukt, met precies dezelfde reden doen de Palestijnen dat nu ook.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
paddofiel zei:
Ziek volk die Joden daar in Israƫl!

ik keur dat stenen gooien zeker goed, je moet is weten hoe die Palestijnen worden onderdrukt door de Israƫliƫrs. Het is gewoon van de gekke dat we daar niks aan doen, maar ja de joden gebruiken altijd als excuus dat ze zielig zijn en daarom het recht hebben om zomaar een volk te onderdrukken.

Trouwens, wij Nederlanders hebben vroeger toch ook gevochten tegen de Spaanse bezetting. Logisch dat we dat deden, we werden ook onderdrukt, met precies dezelfde reden doen de Palestijnen dat nu ook.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Andrew zei:
Lekker voor ze, kwajongens.
Klik om te vergroten...
p
paddofielLid
01-01-2024, 00:00
#9
Chris Pontius zei:
paddofiel zei:
Ziek volk die Joden daar in Israƫl!

ik keur dat stenen gooien zeker goed, je moet is weten hoe die Palestijnen worden onderdrukt door de Israƫliƫrs. Het is gewoon van de gekke dat we daar niks aan doen, maar ja de joden gebruiken altijd als excuus dat ze zielig zijn en daarom het recht hebben om zomaar een volk te onderdrukken.

Trouwens, wij Nederlanders hebben vroeger toch ook gevochten tegen de Spaanse bezetting. Logisch dat we dat deden, we werden ook onderdrukt, met precies dezelfde reden doen de Palestijnen dat nu ook.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Heb je wel gehoord van de zilveren vloot,
De zilveren vloot van Spanje?
Die had er veel Spaanse matten aan boord,
En appeltjes van Oranje.
Piet Hein!, Piet Hein!,
Piet Hein, zijn naam is klein,
Zijn daden benne groot,
Zijn daden benne groot:
Hij heeft gewonnen de Zilveren Vloot,
die heeft gewonnen, gewonnen de Zilveren Vloot.
die heeft gewonnen de Zilvervloot. :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Andrew zei:
Lekker voor ze, kankerkinderen.
Klik om te vergroten...

En, elke cultuur gebaseerd op een religie is achterlijk. Of het nou de Islam, christendom, jodendom of whatever is. Bah.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#11
paddofiel zei:
Ziek volk die Joden daar in Israƫl!

ik keur dat stenen gooien zeker goed, je moet is weten hoe die Palestijnen worden onderdrukt door de Israƫliƫrs. Het is gewoon van de gekke dat we daar niks aan doen, maar ja de joden gebruiken altijd als excuus dat ze zielig zijn en daarom het recht hebben om zomaar een volk te onderdrukken.

Trouwens, wij Nederlanders hebben vroeger toch ook gevochten tegen de Spaanse bezetting. Logisch dat we dat deden, we werden ook onderdrukt, met precies dezelfde reden doen de Palestijnen dat nu ook.
Klik om te vergroten...

De Palestijnen worden vooral onderdrukt door Hamas, en de rijkere elite daar. Met al het geld dat er naar die gebieden gaat is het toch gek dat er niks word gedaan in de armere regio's, maar dat er wel badplaatsen en waterparken worden gebouwd. Ik pleit niks goed van wat de Israƫli's doen, maar er kan geen vrede zijn voordat de Hamas pacificeert en de Joodse staat officieel erkend word.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Angramar Temenos zei:
Andrew zei:
Lekker voor ze, kankerkinderen.
Klik om te vergroten...

En, elke cultuur gebaseerd op een religie is achterlijk. Of het nou de Islam, christendom, jodendom of whatever is. Bah.
Klik om te vergroten...

Een duikbrilletje op je hoofd zetten en neppe felgroene dreads in je haar plakken is achterlijk. Om een religie te beschrijven vind ik dat niet echt een geschikt woord.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dreuge zei:
Een duikbrilletje op je hoofd zetten en neppe felgroene dreads in je haar plakken is achterlijk. Om een religie te beschrijven vind ik dat niet echt een geschikt woord.
Klik om te vergroten...
Dat is niet achterlijk, dat is gewoon een puberale fase.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dreuge zei:
Een duikbrilletje op je hoofd zetten en neppe felgroene dreads in je haar plakken is achterlijk. Om een religie te beschrijven vind ik dat niet echt een geschikt woord.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, dat vind jij :) Ik zou persoonlijk nog wel wat verder gaan als "achterlijk" wanneer het om religie gaat.

En wat uiterlijk betreft kun je iedereen wel afzeiken, vrij nutteloze toevoeging imho.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#15
paddofiel zei:
Ziek volk die Joden daar in Israƫl!

ik keur dat stenen gooien zeker goed, je moet is weten hoe die Palestijnen worden onderdrukt door de Israƫliƫrs. Het is gewoon van de gekke dat we daar niks aan doen, maar ja de joden gebruiken altijd als excuus dat ze zielig zijn en daarom het recht hebben om zomaar een volk te onderdrukken.

Trouwens, wij Nederlanders hebben vroeger toch ook gevochten tegen de Spaanse bezetting. Logisch dat we dat deden, we werden ook onderdrukt, met precies dezelfde reden doen de Palestijnen dat nu ook.
Klik om te vergroten...
Haha, ja dat is echt heel goed vergelijkbaar :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#16
BlackRobBlunt zei:
Dreuge zei:
Een duikbrilletje op je hoofd zetten en neppe felgroene dreads in je haar plakken is achterlijk. Om een religie te beschrijven vind ik dat niet echt een geschikt woord.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, dat vind jij :) Ik zou persoonlijk nog wel wat verder gaan als "achterlijk" wanneer het om religie gaat.

En wat uiterlijk betreft kun je iedereen wel afzeiken, vrij nutteloze toevoeging imho.
Klik om te vergroten...

Pfff hoe arrogant kan je zijn.. Hele culturen af doen als achterlijk. Maar dat mag natuurlijk als je getript hebt en dus op een betere manier heb leren denken.

:kots:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dreuge zei:
Pfff hoe arrogant kan je zijn.. Hele culturen af doen als achterlijk. Maar dat mag natuurlijk als je getript hebt en dus op een betere manier heb leren denken.
Klik om te vergroten...

Ontzettend arrogant. Religie is iets voor mensen die de moeite niet willen nemen om voor zichzelf te denken. Gisteren Zeus, vandaag Jezus, morgen Oprah. En je hebt geen flauw idee hoe ik tegen andere culturen aan kijk, alleen (georganiseerde) religie wijs ik in alle vormen af.

En toevallig heb ik niet zo heel veel met trippen, leuk om geprobeerd te hebben maar daar houd t op. Maar wel makkelijk natuurlijk om iemand z'n mening op zoiets af te schuiven.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#18
godverdomme man, generaliseer nog wat meer :tearsofjoy:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
Iemand met 2 langharige blowers in zijn signature heeft sowieso ongelijk. :sunglasses:
M
Mrrow14Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ach ja zolang ik er geen last van heb . :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."