#1
Maar blijkbaar ben je wel een held als je een steen naar een jood gooit...
cropp zei:Maar blijkbaar ben je wel een held als je een steen naar een jood gooit...
Adrenochroom zei:Mwah ik zou ook stenen kankeren naar die Joden daar, de nieuwe nazi's zijn het!
<3BlackRobBlunt zei:Adrenochroom zei:Mwah ik zou ook stenen kankeren naar die Joden daar, de nieuwe nazi's zijn het!
Vooral doen, maar dan ook niet huilen als ze op je schieten.
paddofiel zei:Ziek volk die Joden daar in Israƫl!
ik keur dat stenen gooien zeker goed, je moet is weten hoe die Palestijnen worden onderdrukt door de Israƫliƫrs. Het is gewoon van de gekke dat we daar niks aan doen, maar ja de joden gebruiken altijd als excuus dat ze zielig zijn en daarom het recht hebben om zomaar een volk te onderdrukken.
Trouwens, wij Nederlanders hebben vroeger toch ook gevochten tegen de Spaanse bezetting. Logisch dat we dat deden, we werden ook onderdrukt, met precies dezelfde reden doen de Palestijnen dat nu ook.
Andrew zei:Lekker voor ze, kwajongens.
Chris Pontius zei:paddofiel zei:Ziek volk die Joden daar in Israƫl!
ik keur dat stenen gooien zeker goed, je moet is weten hoe die Palestijnen worden onderdrukt door de Israƫliƫrs. Het is gewoon van de gekke dat we daar niks aan doen, maar ja de joden gebruiken altijd als excuus dat ze zielig zijn en daarom het recht hebben om zomaar een volk te onderdrukken.
Trouwens, wij Nederlanders hebben vroeger toch ook gevochten tegen de Spaanse bezetting. Logisch dat we dat deden, we werden ook onderdrukt, met precies dezelfde reden doen de Palestijnen dat nu ook.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Andrew zei:Lekker voor ze, kankerkinderen.
paddofiel zei:Ziek volk die Joden daar in Israƫl!
ik keur dat stenen gooien zeker goed, je moet is weten hoe die Palestijnen worden onderdrukt door de Israƫliƫrs. Het is gewoon van de gekke dat we daar niks aan doen, maar ja de joden gebruiken altijd als excuus dat ze zielig zijn en daarom het recht hebben om zomaar een volk te onderdrukken.
Trouwens, wij Nederlanders hebben vroeger toch ook gevochten tegen de Spaanse bezetting. Logisch dat we dat deden, we werden ook onderdrukt, met precies dezelfde reden doen de Palestijnen dat nu ook.
Angramar Temenos zei:Andrew zei:Lekker voor ze, kankerkinderen.
En, elke cultuur gebaseerd op een religie is achterlijk. Of het nou de Islam, christendom, jodendom of whatever is. Bah.
Dat is niet achterlijk, dat is gewoon een puberale fase.Dreuge zei:Een duikbrilletje op je hoofd zetten en neppe felgroene dreads in je haar plakken is achterlijk. Om een religie te beschrijven vind ik dat niet echt een geschikt woord.
Dreuge zei:Een duikbrilletje op je hoofd zetten en neppe felgroene dreads in je haar plakken is achterlijk. Om een religie te beschrijven vind ik dat niet echt een geschikt woord.
Haha, ja dat is echt heel goed vergelijkbaarpaddofiel zei:Ziek volk die Joden daar in Israƫl!
ik keur dat stenen gooien zeker goed, je moet is weten hoe die Palestijnen worden onderdrukt door de Israƫliƫrs. Het is gewoon van de gekke dat we daar niks aan doen, maar ja de joden gebruiken altijd als excuus dat ze zielig zijn en daarom het recht hebben om zomaar een volk te onderdrukken.
Trouwens, wij Nederlanders hebben vroeger toch ook gevochten tegen de Spaanse bezetting. Logisch dat we dat deden, we werden ook onderdrukt, met precies dezelfde reden doen de Palestijnen dat nu ook.
BlackRobBlunt zei:Dreuge zei:Een duikbrilletje op je hoofd zetten en neppe felgroene dreads in je haar plakken is achterlijk. Om een religie te beschrijven vind ik dat niet echt een geschikt woord.
Inderdaad, dat vind jijIk zou persoonlijk nog wel wat verder gaan als "achterlijk" wanneer het om religie gaat.
En wat uiterlijk betreft kun je iedereen wel afzeiken, vrij nutteloze toevoeging imho.

Dreuge zei:Pfff hoe arrogant kan je zijn.. Hele culturen af doen als achterlijk. Maar dat mag natuurlijk als je getript hebt en dus op een betere manier heb leren denken.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."