Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMan rijdt jonge stenengooier omver

Man rijdt jonge stenengooier omver

64 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heh WTF, zijn jullie hier (op langeman na) pro israel ofzo ? :confused:

Natuurlijk is het niet goed dat die kindertjes stenen gooien (en is deze kei dom dat ie de rijdende auto tegemoed rent wat dan opzich wel weer humoristisch is) maar ze leven wel in een bezet gebied waarbij die israelische bezetters echt geen haar beter zijn dan om het even welke palestijn die geweld gebruikt en de palestijnen daar toch eerst woonden. Dus wanneer er dan zo een figuur in de buurt komt
Be'eri is de baas van een groepering die ervoor strijdt om voor Joodse families een woning te vinden in de Arabische gebieden.
Klik om te vergroten...
dan is het erg begrijpelijk dat er problemen van komen.

Joodse kolonisten zijn imo echt beyond believe achterlijk.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wackie zei:
Heh WTF, zijn jullie hier (op langeman na) pro israel ofzo ? :confused:
Klik om te vergroten...
Heeft niks met pro-Israël te maken. Ik ben geen groot fan van dat griezelige gekoloniseer van o.a. de heer Be'eri, maar ik zou me zelf ook flink bedreigd voelen als er ineens een grote groep kids met stenen op mijn auto aan het gooien zou zijn, dat je dan op één of andere manier probeert te ontsnappen lijkt me toch wat logischer dan dat je de rem indrukt en je met een big smile laat stenigen.
Wackie zei:
dan is het erg begrijpelijk dat er problemen van komen.
Klik om te vergroten...
Natuurlijk, maar dat betekent niet dat het gelijk goed te praten valt.
Wackie zei:
Joodse kolonisten zijn imo echt beyond believe achterlijk.
Klik om te vergroten...
Mee eens.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb geen respect voor de joodse kolonisatie, maar ik zou zo`n kind denk ik ook in stukken scheuren...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Terechte actie :wink: Wie niet horen wil moet maar voelen
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wackie zei:
Heh WTF, zijn jullie hier (op langeman na) pro israel ofzo ? :confused:
Klik om te vergroten...

Ja!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."