Wie de bal steen kaatst kan 'm terug verwachten
.....in de vorm van een auto. ![:tearsofjoy:]()
.....in de vorm van een auto.
.....in de vorm van een auto. Andrew zei:Lekker voor ze, kankerkinderen.
Chris Pontius zei:Andrew zei:Lekker voor ze, kwajongens.

tomz0r zei:Begrijpelijke reactie van de bestuurder die wellicht wel levensgevaar loopt. Wel jammer dat zo'n jong zielig gehersenspoeld ventje wordt aangereden en niet 1 van die volwassene kankeridioten.
clockcable zei:Be'eri is de baas van een groepering die ervoor strijdt om voor Joodse families een woning te vinden in de Arabische gebieden.
Dat snap ik ook niet.langeman zei:Ik snap niet dat die zoektocht in arabische gebieden moet plaatsvinden.
En dit vind ik op zijn zachtst gezegd overdreven. Doe eens normaal.langeman zei:Wat mij betreft hadden ze die stenen niet op zijn auto moeten gooien, maar op zijn knar.
langeman zei:Wat mij betreft hadden ze die stenen niet op zijn auto moeten gooien, maar op zijn knar.

dan is het erg begrijpelijk dat er problemen van komen.Be'eri is de baas van een groepering die ervoor strijdt om voor Joodse families een woning te vinden in de Arabische gebieden.
Heeft niks met pro-Israël te maken. Ik ben geen groot fan van dat griezelige gekoloniseer van o.a. de heer Be'eri, maar ik zou me zelf ook flink bedreigd voelen als er ineens een grote groep kids met stenen op mijn auto aan het gooien zou zijn, dat je dan op één of andere manier probeert te ontsnappen lijkt me toch wat logischer dan dat je de rem indrukt en je met een big smile laat stenigen.Wackie zei:Heh WTF, zijn jullie hier (op langeman na) pro israel ofzo ?![]()
Natuurlijk, maar dat betekent niet dat het gelijk goed te praten valt.Wackie zei:dan is het erg begrijpelijk dat er problemen van komen.
Mee eens.Wackie zei:Joodse kolonisten zijn imo echt beyond believe achterlijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."