#1
Andrew zei:Lekker voor ze, kwajongens.
Andrew zei:Lekker voor ze, kwajongens.
Chris Pontius zei:paddofiel zei:Ziek volk die Joden daar in Israël!
ik keur dat stenen gooien zeker goed, je moet is weten hoe die Palestijnen worden onderdrukt door de Israëliërs. Het is gewoon van de gekke dat we daar niks aan doen, maar ja de joden gebruiken altijd als excuus dat ze zielig zijn en daarom het recht hebben om zomaar een volk te onderdrukken.
Trouwens, wij Nederlanders hebben vroeger toch ook gevochten tegen de Spaanse bezetting. Logisch dat we dat deden, we werden ook onderdrukt, met precies dezelfde reden doen de Palestijnen dat nu ook.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Andrew zei:Lekker voor ze, kankerkinderen.
paddofiel zei:Ziek volk die Joden daar in Israël!
ik keur dat stenen gooien zeker goed, je moet is weten hoe die Palestijnen worden onderdrukt door de Israëliërs. Het is gewoon van de gekke dat we daar niks aan doen, maar ja de joden gebruiken altijd als excuus dat ze zielig zijn en daarom het recht hebben om zomaar een volk te onderdrukken.
Trouwens, wij Nederlanders hebben vroeger toch ook gevochten tegen de Spaanse bezetting. Logisch dat we dat deden, we werden ook onderdrukt, met precies dezelfde reden doen de Palestijnen dat nu ook.
Angramar Temenos zei:Andrew zei:Lekker voor ze, kankerkinderen.
En, elke cultuur gebaseerd op een religie is achterlijk. Of het nou de Islam, christendom, jodendom of whatever is. Bah.
Dat is niet achterlijk, dat is gewoon een puberale fase.Dreuge zei:Een duikbrilletje op je hoofd zetten en neppe felgroene dreads in je haar plakken is achterlijk. Om een religie te beschrijven vind ik dat niet echt een geschikt woord.
Dreuge zei:Een duikbrilletje op je hoofd zetten en neppe felgroene dreads in je haar plakken is achterlijk. Om een religie te beschrijven vind ik dat niet echt een geschikt woord.
Haha, ja dat is echt heel goed vergelijkbaarpaddofiel zei:Ziek volk die Joden daar in Israël!
ik keur dat stenen gooien zeker goed, je moet is weten hoe die Palestijnen worden onderdrukt door de Israëliërs. Het is gewoon van de gekke dat we daar niks aan doen, maar ja de joden gebruiken altijd als excuus dat ze zielig zijn en daarom het recht hebben om zomaar een volk te onderdrukken.
Trouwens, wij Nederlanders hebben vroeger toch ook gevochten tegen de Spaanse bezetting. Logisch dat we dat deden, we werden ook onderdrukt, met precies dezelfde reden doen de Palestijnen dat nu ook.
BlackRobBlunt zei:Dreuge zei:Een duikbrilletje op je hoofd zetten en neppe felgroene dreads in je haar plakken is achterlijk. Om een religie te beschrijven vind ik dat niet echt een geschikt woord.
Inderdaad, dat vind jijIk zou persoonlijk nog wel wat verder gaan als "achterlijk" wanneer het om religie gaat.
En wat uiterlijk betreft kun je iedereen wel afzeiken, vrij nutteloze toevoeging imho.

Dreuge zei:Pfff hoe arrogant kan je zijn.. Hele culturen af doen als achterlijk. Maar dat mag natuurlijk als je getript hebt en dus op een betere manier heb leren denken.

+1YawningMan zei:Als mensen zich iets meer zouden verdiepen in deze lap grond en diens bewoners, zou zich realiseren dat 'Palestijnen' niet bestaan. Dit zijn gewone Arabieren, die eveneens als de Joden, louter imperialistisch ingesteld zijn. Palestina is ook nooit een écht land geweest. Behalve rond 100 na Christus, waar het toen nog het 'land der Joden' was. Duidelijk?
PS; Van mij had het een Hummer mogen zijn. Met een stuk meer snelheid.
.....in de vorm van een auto. "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."