Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMan rijdt jonge stenengooier omver

Man rijdt jonge stenengooier omver

64 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Andrew zei:
Lekker voor ze, kwajongens.
Klik om te vergroten...
p
paddofielLid
01-01-2024, 00:00
#2
Chris Pontius zei:
paddofiel zei:
Ziek volk die Joden daar in Israël!

ik keur dat stenen gooien zeker goed, je moet is weten hoe die Palestijnen worden onderdrukt door de Israëliërs. Het is gewoon van de gekke dat we daar niks aan doen, maar ja de joden gebruiken altijd als excuus dat ze zielig zijn en daarom het recht hebben om zomaar een volk te onderdrukken.

Trouwens, wij Nederlanders hebben vroeger toch ook gevochten tegen de Spaanse bezetting. Logisch dat we dat deden, we werden ook onderdrukt, met precies dezelfde reden doen de Palestijnen dat nu ook.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Heb je wel gehoord van de zilveren vloot,
De zilveren vloot van Spanje?
Die had er veel Spaanse matten aan boord,
En appeltjes van Oranje.
Piet Hein!, Piet Hein!,
Piet Hein, zijn naam is klein,
Zijn daden benne groot,
Zijn daden benne groot:
Hij heeft gewonnen de Zilveren Vloot,
die heeft gewonnen, gewonnen de Zilveren Vloot.
die heeft gewonnen de Zilvervloot. :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Andrew zei:
Lekker voor ze, kankerkinderen.
Klik om te vergroten...

En, elke cultuur gebaseerd op een religie is achterlijk. Of het nou de Islam, christendom, jodendom of whatever is. Bah.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#4
paddofiel zei:
Ziek volk die Joden daar in Israël!

ik keur dat stenen gooien zeker goed, je moet is weten hoe die Palestijnen worden onderdrukt door de Israëliërs. Het is gewoon van de gekke dat we daar niks aan doen, maar ja de joden gebruiken altijd als excuus dat ze zielig zijn en daarom het recht hebben om zomaar een volk te onderdrukken.

Trouwens, wij Nederlanders hebben vroeger toch ook gevochten tegen de Spaanse bezetting. Logisch dat we dat deden, we werden ook onderdrukt, met precies dezelfde reden doen de Palestijnen dat nu ook.
Klik om te vergroten...

De Palestijnen worden vooral onderdrukt door Hamas, en de rijkere elite daar. Met al het geld dat er naar die gebieden gaat is het toch gek dat er niks word gedaan in de armere regio's, maar dat er wel badplaatsen en waterparken worden gebouwd. Ik pleit niks goed van wat de Israëli's doen, maar er kan geen vrede zijn voordat de Hamas pacificeert en de Joodse staat officieel erkend word.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Angramar Temenos zei:
Andrew zei:
Lekker voor ze, kankerkinderen.
Klik om te vergroten...

En, elke cultuur gebaseerd op een religie is achterlijk. Of het nou de Islam, christendom, jodendom of whatever is. Bah.
Klik om te vergroten...

Een duikbrilletje op je hoofd zetten en neppe felgroene dreads in je haar plakken is achterlijk. Om een religie te beschrijven vind ik dat niet echt een geschikt woord.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dreuge zei:
Een duikbrilletje op je hoofd zetten en neppe felgroene dreads in je haar plakken is achterlijk. Om een religie te beschrijven vind ik dat niet echt een geschikt woord.
Klik om te vergroten...
Dat is niet achterlijk, dat is gewoon een puberale fase.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dreuge zei:
Een duikbrilletje op je hoofd zetten en neppe felgroene dreads in je haar plakken is achterlijk. Om een religie te beschrijven vind ik dat niet echt een geschikt woord.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, dat vind jij :) Ik zou persoonlijk nog wel wat verder gaan als "achterlijk" wanneer het om religie gaat.

En wat uiterlijk betreft kun je iedereen wel afzeiken, vrij nutteloze toevoeging imho.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#8
paddofiel zei:
Ziek volk die Joden daar in Israël!

ik keur dat stenen gooien zeker goed, je moet is weten hoe die Palestijnen worden onderdrukt door de Israëliërs. Het is gewoon van de gekke dat we daar niks aan doen, maar ja de joden gebruiken altijd als excuus dat ze zielig zijn en daarom het recht hebben om zomaar een volk te onderdrukken.

Trouwens, wij Nederlanders hebben vroeger toch ook gevochten tegen de Spaanse bezetting. Logisch dat we dat deden, we werden ook onderdrukt, met precies dezelfde reden doen de Palestijnen dat nu ook.
Klik om te vergroten...
Haha, ja dat is echt heel goed vergelijkbaar :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#9
BlackRobBlunt zei:
Dreuge zei:
Een duikbrilletje op je hoofd zetten en neppe felgroene dreads in je haar plakken is achterlijk. Om een religie te beschrijven vind ik dat niet echt een geschikt woord.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, dat vind jij :) Ik zou persoonlijk nog wel wat verder gaan als "achterlijk" wanneer het om religie gaat.

En wat uiterlijk betreft kun je iedereen wel afzeiken, vrij nutteloze toevoeging imho.
Klik om te vergroten...

Pfff hoe arrogant kan je zijn.. Hele culturen af doen als achterlijk. Maar dat mag natuurlijk als je getript hebt en dus op een betere manier heb leren denken.

:kots:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dreuge zei:
Pfff hoe arrogant kan je zijn.. Hele culturen af doen als achterlijk. Maar dat mag natuurlijk als je getript hebt en dus op een betere manier heb leren denken.
Klik om te vergroten...

Ontzettend arrogant. Religie is iets voor mensen die de moeite niet willen nemen om voor zichzelf te denken. Gisteren Zeus, vandaag Jezus, morgen Oprah. En je hebt geen flauw idee hoe ik tegen andere culturen aan kijk, alleen (georganiseerde) religie wijs ik in alle vormen af.

En toevallig heb ik niet zo heel veel met trippen, leuk om geprobeerd te hebben maar daar houd t op. Maar wel makkelijk natuurlijk om iemand z'n mening op zoiets af te schuiven.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#11
godverdomme man, generaliseer nog wat meer :tearsofjoy:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#12
Iemand met 2 langharige blowers in zijn signature heeft sowieso ongelijk. :sunglasses:
M
Mrrow14Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ach ja zolang ik er geen last van heb . :rock:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#15
http://youtubedoubler.com/?video1=h...4VTq0sa9yg&start2=&authorName=northernlightbe

:sunglasses:
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als mensen zich iets meer zouden verdiepen in deze lap grond en diens bewoners, zou zich realiseren dat 'Palestijnen' niet bestaan. Dit zijn gewone Arabieren, die eveneens als de Joden, louter imperialistisch ingesteld zijn. Palestina is ook nooit een écht land geweest. Behalve rond 100 na Christus, waar het toen nog het 'land der Joden' was. Duidelijk?

PS; Van mij had het een Hummer mogen zijn. Met een stuk meer snelheid.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik blijf echt kromliggen om die vergelijking met de Spaanse bezetting :grin:
p
pinnesLid
01-01-2024, 00:00
#18
YawningMan zei:
Als mensen zich iets meer zouden verdiepen in deze lap grond en diens bewoners, zou zich realiseren dat 'Palestijnen' niet bestaan. Dit zijn gewone Arabieren, die eveneens als de Joden, louter imperialistisch ingesteld zijn. Palestina is ook nooit een écht land geweest. Behalve rond 100 na Christus, waar het toen nog het 'land der Joden' was. Duidelijk?

PS; Van mij had het een Hummer mogen zijn. Met een stuk meer snelheid.
Klik om te vergroten...
+1
Israel is het land van de Joden; waar moeten ze anders wonen? Anti-zionisme is gewoon een
eufemisme voor anti-semitisme.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wie de bal steen kaatst kan 'm terug verwachten :rolleyes:.....in de vorm van een auto. :tearsofjoy:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#20
Twee Arabische kinderen uit de Israëlische buurt Silwan zijn door de Joodse zionist David Be’eri omver gereden. Deze kinderen waren bezig met het gooien van stenen op auto's. Be'eri is de baas van een groepering die ervoor strijdt om voor Joodse families een woning te vinden in de Arabische gebieden.

"Zijn auto werd expres bekogeld met stenen en er stonden wel tien mensen om zijn auto. Toen ze begonnen met gooien probeerde Be'eri te vluchten in zijn auto, maar de kinderen liepen voor zijn auto. Hij voelde zich bedreigd, omdat de straat vol met stenen lag en er veel mensen in afwachting van hem stonden," aldus de woordvoerder van de Joodse Be'eri.

De twee jongens die gewond zijn geraakt bij het incident zijn overgebracht naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis in Jeruzalem. Be'eri is inmiddels aangehouden door de politie, maar is daarna weer vrijgelaten na het betalen van een borg. De politie is bezig met een onderzoek.


[youtube]l_DxQvxg3JQ&feature=player_embedded[/youtube]

Ik heb nog nooit zo hard gelachen om een aanrijding :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."