Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKansloos

Kansloos

40 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bevriezen in de hel zullen zij.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#2
Anon zei:
Dinsdagochtend meldde een inwoner van Arnhem zich bij de Dierenbescherming. Hij looft belangeloos 5000 euro uit voor de tip die leidt tot aanhouding van de dader
Klik om te vergroten...

Zulke mensen heb je gelukkig ook nog.. :)
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mensen die dieren mishandelen, hebben later in hun leven een grotere kans om ditzelfde bij mensen te doen.
Dus preventief ruimen lijkt me in dit geval een serieuze optie mocht de dader gepakt worden.

Goed zover het rationele stuk:
Wat voor een walgelijk persoon kan zoiets nou doen en dan denken, ow dit is eigenlijk best grappig :kots:
Ik denk dat een combinatie van de voorgestelde straffen hier het meest toepasselijk is...
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Veel stoere praat in dit topic zeg.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Immo zei:
Veel stoere praat in dit topic zeg.
Klik om te vergroten...

Stoere reactie van jou Immo :)
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#6
ImmortalTech zei:
Anon zei:
Dinsdagochtend meldde een inwoner van Arnhem zich bij de Dierenbescherming. Hij looft belangeloos 5000 euro uit voor de tip die leidt tot aanhouding van de dader
Klik om te vergroten...

Zulke mensen heb je gelukkig ook nog.. :)
Klik om te vergroten...

Mag inderdaad ook even notitie van genomen worden :)
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
W.F.L. zei:
Immo zei:
Veel stoere praat in dit topic zeg.
Klik om te vergroten...

Stoere reactie van jou Immo :)
Klik om te vergroten...

Je weet toch.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nathaniel zei:
ImmortalTech zei:
Anon zei:
Dinsdagochtend meldde een inwoner van Arnhem zich bij de Dierenbescherming. Hij looft belangeloos 5000 euro uit voor de tip die leidt tot aanhouding van de dader
Klik om te vergroten...

Zulke mensen heb je gelukkig ook nog.. :)
Klik om te vergroten...

Mag inderdaad ook even notitie van genomen worden :)
Klik om te vergroten...
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zeg 5k voor zn schedel :wave:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rabbithole zei:
Ik zeg: 1000 ug LSD erin, opsluiten in een isoleercel, terror op repeat zetten en de stroboscoop erop.

Dan, na 48 uur in die hel, haal ik die vieze teringlijer eruit, overgooi hem met een bak zoutzuur, en strooi ik zout, azijn en citroensap over hem heen. Als ik één voor één zijn vingers en ledematen eraf heb gesneden met een bot, roestig aardappelschilmisje, vet ik zijn reet in en laat ik hem zitten op een gloeiend hete staaf.

Langzaam zakt hij naar onder, totdat zijn darmen er via z'n mond uitkomen. En ik zal LACHEN.
Klik om te vergroten...
Jij hebt best leuke ideeën.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rabbithole zei:
Ik zeg: 1000 ug LSD erin, opsluiten in een isoleercel, terror op repeat zetten en de stroboscoop erop.
Klik om te vergroten...

Hij zal vast geen zelfmoord gepleegt hebben dan :tearsofjoy:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rabbithole zei:
Ik zeg: 1000 ug LSD erin, opsluiten in een isoleercel, terror op repeat zetten en de stroboscoop erop.

Dan, na 48 uur in die hel, haal ik die vieze teringlijer eruit, overgooi hem met een bak zoutzuur, en strooi ik zout, azijn en citroensap over hem heen. Als ik één voor één zijn vingers en ledematen eraf heb gesneden met een bot, roestig aardappelschilmisje, vet ik zijn reet in en laat ik hem zitten op een gloeiend hete staaf.

Langzaam zakt hij naar onder, totdat zijn darmen er via z'n mond uitkomen. En ik zal LACHEN.
Klik om te vergroten...
Dat klinkt als AT
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bedankt mensen, ik vond het zelf ook wel creatief. :grin: Als ik het zo nalees dan denk ik: ja, dat heb ik weer mooi bedacht.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alleen zou ik niet zijn kontje invetten. Gewoon droog rammen. Dan schuurt het nog net ff lekkerder.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Immo zei:
Veel stoere praat in dit topic zeg.
Klik om te vergroten...

Dit.

En ik hou zelf enorm veel van katten en vind het ronduit gruwelijk wat ze die kat hebben aangedaan, maar vind je jezelf nu beter dan de dader(s) met je foltertechnieken?
Dat je die kerel in elkaar slaagt als je hem tegenkomt terwijl hij bezig is met dat katje kan ik wel nog begrijpen, maar wat ik hier soms lees.. :kots:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Soma zei:
maar vind je jezelf nu beter dan de dader(s) met je foltertechnieken?
Klik om te vergroten...

Ja.

En verder moet je wellicht niet alles serieus nemen.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja, je hebt gelijk. Ik neem dit hele topic veel te serieus :).

Maar toch

Rabbithole zei:
Soma zei:
maar vind je jezelf nu beter dan de dader(s) met je foltertechnieken?
Klik om te vergroten...

Ja.
Klik om te vergroten...

:rolleyes:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind het anders best een toffe actie.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Zulke "mensen" hebben het gewoon niet helemaal begrepen.
R
R4diumzLid
01-01-2024, 00:00
#20
Elohtibbar zei:
Ik zeg: 1000 ug LSD erin, opsluiten in een isoleercel, terror op repeat zetten en de stroboscoop erop.

Dan, na 48 uur in die hel, haal ik die vieze teringlijer eruit, overgooi hem met een bak zoutzuur, en strooi ik zout, azijn en citroensap over hem heen. Als ik één voor één zijn vingers en ledematen eraf heb gesneden met een bot, roestig aardappelschilmisje, vet ik zijn reet in en laat ik hem zitten op een gloeiend hete staaf.

Langzaam zakt hij naar onder, totdat zijn darmen er via z'n mond uitkomen. En ik zal LACHEN.
Klik om te vergroten...
Allemaal leuk en aardig, maar hij is allang buiten bewustzijn (nadat een bepaalde pijn is bereikt gaat je lichaam op safemode) of gewoon dood (permanente safemode) =) too much effort denk ik =(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."