Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Friday =D (staat zelfs op youtube, matige kwaliteit ofcourse) misschien een beetje moeilijk te vinden tussen al die parodieen van dat ene nummer die al onze oren liet bloeden =("
"Jammer hoor Nederland"
"Pim070 zei: dit is best wel sterk spul, heb het afgelopen zaterdag gedaan. ik zou beginnen met de helft! en een fijn veilig plekje uitkiezen, hij is erg visueel, dus ik zou niet in het donker trippen. sowieso is het heerlijk als je niet moe bent van een dag werken Klik om te vergroten... hoe ga jeje voelen en na hoelang? (ik krijg ze binnenkort ook binnen) heb aleen nog maar Wiet/Hasj gebruikt, moet ik nog ergens op letten?"
"Re: Recepten! http://www.youtube.com/watch?v=KobocjGHol4&feature=fvst ik weet niet echt hoe je de filmpjes er zo mooi in krijgt /noob deze man is geweldig, als je lekkere dingen van je groene vriend wil maken moet je zeker even kijken"
"Zorg voor een ontspannen sfeer en genoeg drinken/eten, wees heel bewust hoe jeje voelt, dan merk je precies waar je grens zit (luister er naar) Van harte welkom trouwens"
"Elohtibbar zei: Ik zeg: 1000 ug LSD erin, opsluiten in een isoleercel, terror op repeat zetten en de stroboscoop erop. Dan, na 48 uur in die hel, haal ik die vieze teringlijer eruit, overgooi hem met een bak zoutzuur, en strooi ik zout, azijn en citroensap over hem heen. Als ik één voor één zijn vingers en ledematen eraf heb gesneden met een bot, roestig aardappelschilmisje, vet ik zijn reet in en laat ik hem zitten op een gloeiend hete staaf. Langzaam zakt hij naar onder, totdat zijn darmen er via z'n mond uitkomen. En ik zal LACHEN. Klik om te vergroten... Allemaal leuk en aardig, maar hij is allang buiten bewustzijn (nadat een bepaalde pijn is bereikt gaat je lichaam op safemode) of gewoon dood (permanente safemode) =) too much effort denk ik =("