Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKansloos

Kansloos

40 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lauu zei:
Lawine pijl in het achterwerk van de daders
Klik om te vergroten...
Waarom met vuurwerk als je veel leukere dingen kan doen? :C
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kat dood door rotje in achterwerk

KLAZIENAVEEN - De Dierenbescherming Zuidoost-Drenthe doet woensdag aangifte van dierenmishandeling in het Drentse Klazienaveen. Een kat stierf daar op oudejaarsdag, nadat er een rotje in het achterwerk was gestopt.

Ook elders op het lichaam zaten brandplekken. Dat heeft een woordvoerster van de Dierenbescherming dinsdag gemeld.

Het dier overleed kort nadat een vrouw uit Emmen het had gevonden. Van wie de kat was, is niet bekend.

''Zoiets hebben we nog nooit meegemaakt. Dit is echt verschrikkelijk'', aldus de woordvoerster van de Dierenbescherming. De organisatie is op zoek naar getuigen van het misdrijf.

Dinsdagochtend meldde een inwoner van Arnhem zich bij de Dierenbescherming. Hij looft belangeloos 5000 euro uit voor de tip die leidt tot aanhouding van de dader. Die riskeert volgens het Openbaar Ministerie in Assen een straf van maximaal drie jaar cel of een boete van 18.500 euro.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Oog om oog, tand om tand.

Maar dan natuurlijk wel in verhouding.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lawine pijl in het achterwerk van de daders
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Die mag je inderdaad gewoon doodmaken wat mij betreft.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja erg zielig ...... ben dan wel geen kattenfanaat maar iemand die zich niet kan verweren ietes aandoen vind ik het laagste van het laagste
:kots:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ollemann zei:
Dit soort laaghartige acties doen mij koken van woede. Ik kan me vinden in de lawinepijl, maar als Andrew dat wilt mag hij ook z'n gang gaan van mij.

Olle
Klik om te vergroten...

Waarom maar 1x straffen als meerdere keren ook mogelijk is?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Andrew zei:
Lauu zei:
Lawine pijl in het achterwerk van de daders
Klik om te vergroten...
Waarom met vuurwerk als je veel leukere dingen kan doen? :C
Klik om te vergroten...

dan iets kleiner vuurwerk, kan jij je ding daarna nog doen met ze
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit soort laaghartige acties doen mij koken van woede. Ik kan me vinden in de lawinepijl, maar als Andrew dat wilt mag hij ook z'n gang gaan van mij.

Olle
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Doet me erg aan deze album cover denken. :grin:

N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lauu zei:
Waarom maar 1x straffen als meerdere keren ook mogelijk is?
Klik om te vergroten...

Precies! Ik zeg eerst 1000 mics erin dan even wachten tot het werkt dan de lawinepijl dan Andrew


En ik gebruik het woord niet vaak maar wil nu toch even van de gelegenheid gebruik maken:

Dat deze Kankerlijer langzaam en pijnlijk aan de Kanker mag dood Kankeren :angry:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#12
waarom niet gewoon andrew eerst en dan de lawine pijl ?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gatverdamme wat een misselijkmakend, afschuwelijk nieuws! Hoop dat de dader gepakt wordt! Van mij mag ie best (minimaal) drie jaar brommen en ook nog eens die boete van 18500,- daar bovenop krijgen! :kots: :kots: :kots:

Het wordt sowieso zo eens tijd hier in Nederland dat dierenmishandeling zwaarder bestraft gaat worden!
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dit heb ik ook gelezen ja. Precies hetzelfde is een jaar of 10 geleden in Wijk Bij Duurstede gebeurt. Ik kan hier zo boos om worden. Als iemand zoiets doet in mijn zicht of bij één van mijn katten - ik sta niet voor de gevolgen in die mijn gedrag dan kunnen brengen.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zeg: 1000 ug LSD erin, opsluiten in een isoleercel, terror op repeat zetten en de stroboscoop erop.

Dan, na 48 uur in die hel, haal ik die vieze teringlijer eruit, overgooi hem met een bak zoutzuur, en strooi ik zout, azijn en citroensap over hem heen. Als ik één voor één zijn vingers en ledematen eraf heb gesneden met een bot, roestig aardappelschilmisje, vet ik zijn reet in en laat ik hem zitten op een gloeiend hete staaf.

Langzaam zakt hij naar onder, totdat zijn darmen er via z'n mond uitkomen. En ik zal LACHEN.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Maar wel tegen de doodstraf zijn?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#17
De doodstraf is geen vonnis wat door de rechter uitgesproken moet worden; dat is wat ik dit onmens zelf aan wil doen. En principieel ben ik tegen de doodstraf, an eye for an eye will make the whole world blind. Maar deze vergelding heeft dan ook niets met rechtsspraak te maken. :grin:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Zulke dingen zei ik toen ik jonger was als grap, maar dat iemand nou écht zo stom is om het te doen... triest.
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een stel gekken heeft die 2 jaar geleden ook bij een eend gedaan bij mij in de buurt, dat beest zn bek was eraf geblazen :angry: :angry:

Vind dat je bij dit soort types echt geen genade mag tonen, als je dit soort dingen doet zit er echt een groot steekje bij je los hoor, dit soort kk lijers zijn de kogel niet waard, voor deze klootzakken mogen ze wel zo'n dodenvlucht maken!

Snap zowieso niet dat justitie hier niet heel hard tegen optreed, als je dit soort dingen al doet als je jong bent, wat ga je wel niet doen als je volwassen bent? Serial killer anyone?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bevriezen in de hel zullen zij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."