#1
Goh hé! "Drugs"...
Algemeen Dagblad, superkwaliteitskrant van Nederland.
Algemeen Dagblad, superkwaliteitskrant van Nederland.
Dat onderzoek moeten we vooral overlaten aan mensen die daar voor opgeleid zijn en het hele plaatje kennen.Het enige wat ik me afvraag is wat de oorzaak zou kunnen zijn en als ik arts zou zijn zou ik daarbij niets uitsluiten, dat is geen speculeren maar onderzoeken vind ik.
En toch is er over de hele wereld een sterke correlatie te vinden (lees: niet perse causaal verband) tussen sterfte en vaccinatie. Overigens is dit dacht ik voornamelijk bij de oudere leeftijdscategorieën.Kom op, rot even op met die bullshit over vaccinaties. Er vallen niet een boel mensen om door die vaccinaties en er is al helemaal geen verband te trekken tussen iemand die overleden is op een festival + drugsgebruik.
Schaam je dat je zo'n onderwerp gebruikt om je politieke standpunt te pushen.
@Demri @Stratora
Met wat gezond verstand kun je wel een verband leggen, ook al is dit speculatie omdat dit niet onderzocht is/wordt. Het is een gegeven dat bij voornamelijk jongeren er (tijdelijk?) hartschade kan ontstaan, de reden waarom diverse landen de vaccins nu enkel nog aan 50+'ers geven. En als je hartschade hebt, een stofje tot je neemt dat extra stress voor je hart oplevert en flink staat te bewegen, dan is het niet zo onwaarschijnlijk.Eens met @FredKroket.
Wat @Demri en @Stratora schrijven is pure speculatie over vaccinatie en drugs.
Erg gevaarlijk dit soort reacties.
Goed argument, dus van roken ga je ook niet dood? Dat hebben de meesten ook wel meer dan 4x gedaan!als je van de vaccinaties doodgaat had ik dat al 4x moeten zijn haha :P
Dat topic is gesloten en daarom@JohnGalt er is een apart Corona topic, daar kun je helemaal losgaan op dit onderwerp en daarom hoef ik hier ook niet in te gaan op deze onzin (‘dacht ik’, ‘gezond verstand’ en ‘gegeven’: allemaal zonder bron).
In andere topics is dit namelijk niet toegestaan.
Mag je dit onderwerp mooi ergens anders bespreken @JohnGalt. Lees: niet op DF.En toch is er over de hele wereld een sterke correlatie te vinden (lees: niet perse causaal verband) tussen sterfte en vaccinatie. Overigens is dit dacht ik voornamelijk bij de oudere leeftijdscategorieën.
Met wat gezond verstand kun je wel een verband leggen, ook al is dit speculatie omdat dit niet onderzocht is/wordt. Het is een gegeven dat bij voornamelijk jongeren er (tijdelijk?) hartschade kan ontstaan, de reden waarom diverse landen de vaccins nu enkel nog aan 50+'ers geven. En als je hartschade hebt, een stofje tot je neemt dat extra stress voor je hart oplevert en flink staat te bewegen, dan is het niet zo onwaarschijnlijk.
De vraag is echter, om hoe grote populatie gaat het?
Goed argument, dus van roken ga je ook niet dood? Dat hebben de meesten ook wel meer dan 4x gedaan!
Hou toch op man, waar heb je het over? Geen bronvermelding plus dezelfde copy paste onzin die je overal online ziet.En toch is er over de hele wereld een sterke correlatie te vinden (lees: niet perse causaal verband) tussen sterfte en vaccinatie. Overigens is dit dacht ik voornamelijk bij de oudere leeftijdscategorieën.
Met wat gezond verstand kun je wel een verband leggen, ook al is dit speculatie omdat dit niet onderzocht is/wordt. Het is een gegeven dat bij voornamelijk jongeren er (tijdelijk?) hartschade kan ontstaan, de reden waarom diverse landen de vaccins nu enkel nog aan 50+'ers geven. En als je hartschade hebt, een stofje tot je neemt dat extra stress voor je hart oplevert en flink staat te bewegen, dan is het niet zo onwaarschijnlijk.
De vraag is echter, om hoe grote populatie gaat het?
Goed argument, dus van roken ga je ook niet dood? Dat hebben de meesten ook wel meer dan 4x gedaan!
Overigens is dit dacht ik voornamelijk bij de oudere leeftijdscategorieën.
Dit gaat ook niet helemaal lekker. Lees je überhaupt wel wat je kopieert en plakt?Het is een gegeven dat bij voornamelijk jongeren er (tijdelijk?) hartschade kan ontstaan, de reden waarom diverse landen de vaccins nu enkel nog aan 50+'ers geven
Ik heb hem er al op aangesproken dat hij het onderwerp hier mag laten rusten. Het zou fijn zijn als jij dat dan ook doetDit gaat ook niet helemaal lekker. Lees je überhaupt wel wat je kopieert en plakt?
Klinkt ook wel een beetje als mogelijk 'excited delirium syndrome', maar dat is pure speculatie. Waarschijnlijk gaan we het niet weten, ik las in ieder geval dat er geen politieonderzoek ingesteld wordt omdat er geen sprake lijkt te zijn van drogeren. Ik zou toch wel benieuwd zijn van welke drug(s-combinatie) er dan precies een overdosis is genomen.
Kun je mij uitleggen wat er zo slecht is aan de combinatie die je onderaan benoemd?😊Ah ik zag het artikel van het AD net ook voorbijkomen.
Ik moest ook gelijk denken aan een opwindingsdelier. Maar dat is inderdaad speculatie.
Ik begon ook gelijk allerlei drugs combos te bedenken die zoiets kunnen doen 😳
MDMA en 3-meo-pcp bijvoorbeeld
Dat is verschrikkelijk inderdaad. Wat ook verschrikkelijk is, is de framing van de media wat betreft drugs.Ik zie wat reacties en conclusies over zijn al dan niet verstandigheid/verantwoordelijkheid of hoe het nieuws het brengt. Wat doet dat ertoe? Er is een negentienjarige jongen uit de bloei van zijn leven gerukt en dat is al verschrikkelijk genoeg. Laten we dat onderwerp niet misbruiken om over drugsgebruik in de media en/of onverstandig gebruik te insenueren
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."