#1
ben benieuwd
Oh ze hebben hem vooruit geschoven, belooft niet veel goedsStemming is morgen:
Wijziging van de Opiumwet in verband met het toevoegen van een derde lijst met als doel het tegengaan van de productie van en de handel in nieuwe psychoactieve stoffen en enkele andere wijzigingen (36159)
Stemmingen | Tweede Kamer der Staten-Generaal
Welke drie stofgroepen worden op de nieuw te vormen lijst IA gezet? Zijn dat de Phenethylaminen, Cannabinoïden en de Cathinonen? Blijven de Lysergamiden, Tryptamines en Aryclcyclohexamines buiten schot? Van de Phenethylaminen vind ik nog wel wat stoffen interessant en zou het zonde vinden deze weer op de zwarte markt te moeten "scoren". De Cannabinoïden en Cathinonen kunnen me gestolen worden en heb ik helemaal niks mee.
Hoezo verwacht😂Oh nee hoor , verwacht volgende maand een beslissing en juni/juli het daadwerkelijke verbod.
Mag toch wel een klein beetje positief blijven 😁 maar je hebt gelijk hoorHoezo verwacht😂
Hier is gewoon een planning voor. As said: deze week, de 16e, de stemmingen. Daarna nog naar de eerste kamer.
Oh ze hebben hem vooruit geschoven, belooft niet veel goeds
drugsforum.nl
drugsforum.nl
Ik zal voor het overzicht morgen na de stemming nog een topic aanmakenAh ik snap de verwarring al - dit is gewoon nog een extra topic over t onderwerp.
nieuwe wet in de maak voor verbod research chemicals 2022 / 2023
Hoe zeer ik me ook zou willen inzetten voor meer verstand en ratio in deze materie. Ik moet er nu eigenlijk alleen een beetje van huilen. Ik denk ook niet dat deze domheid met steekhoudende argumenten kan worden overwonnen. Ik ga mijn energie wel steken in ontwijken van handhaving van de wet...drugsforum.nl
3MMC binnenkort verboden? 3MMC krijgt Media aandacht.
Heeft iemand die gaat skiën recht op zorg als hij zn nek breekt ? Vergelijk je nu echt een vrijetijdsbesteding met drugs waarvan geweten is hoe schadelijk die is ?😶 Hier stop ik met deze discussie 👍drugsforum.nl
Ik dacht al, deze info is toch allang gegeven allemaal😂 Tis niet echt per se enorm naar voren gehaald. Sterker nog, het is ook al meer dan eens uitgesteld en stond al voor veel eerder, 2022, gepland. Hier vind je de belangrijkste stukken + tijdlijn: https://www.tweedekamer.nl/kamerstukken/wetsvoorstellen/detail?id=2022Z14042&dossier=36159
Zal jou eens aanmaken!Ik zal voor het overzicht morgen na de stemming nog een topic aanmaken
Die stemming gaat vanmiddag door. Daar hebben ze geen minister voor nodig (aangezien de minister niet in de Tweede Kamer zit, maar aan de Tweede Kamer verantwoording aflegt).Hoe zit het eigenlijk met deze stemming nu de minister van Volksgezondheid Kuijpers z'n biezen gepakt heeft? Gaat er nu echt een Christen Unie / CDA wetje a la "Drugs are Bad mkay?" erdoorheen gedrukt worden met medewerking van PVV, VVD, BBB ?
Als de afgelopen paar jaar een leidraad is, al maar slechtere, meer neurotoxische meuk.In ieder geval wordt het weer hard werken voor de ontwerpers van rc soorten.
Nu moeten er weer nieuwe ontworpen worden die niet in het stofgroepverbod vallen en die dan toch weer een goede werking hebben.
Ik ben benieuwd naar wat er komen gaat....
Ik ga geen nieuwe versies meer proberen. Beetje klaar met proefkonijn zijn.In ieder geval wordt het weer hard werken voor de ontwerpers van rc soorten.
Nu moeten er weer nieuwe ontworpen worden die niet in het stofgroepverbod vallen en die dan toch weer een goede werking hebben.
Ik ben benieuwd naar wat er komen gaat....
Ik ga geen nieuwe versies meer proberen. Beetje klaar met proefkonijn zijn.
Ik ben benieuwd naar wat er komen gaat.
Persoonlijk denk ik dat designerdrugs ten onrechte in een slecht daglicht wordt gezet. In coke of xtc weet je bv ook niet wat erin zit. Dus dat proefkonijn verhaal vind ik niet kloppen.
Zelf heb ik (nog) nooit designerdrugs gehad. Kan dus niet beoordelen of het bv veel verslavender is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."