#1
Wel jammer gebruik alleen nog maar RC's. Misschien dat een ander land zoals Polen of Tsjechië het gaat overnemen van Nederland.
Gelukkig hebben we altijd nog het darknet.
Gelukkig hebben we altijd nog het darknet.
drugsforum.nl
drugsforum.nl
Ik zal voor het overzicht morgen na de stemming nog een topic aanmakenAh ik snap de verwarring al - dit is gewoon nog een extra topic over t onderwerp.
nieuwe wet in de maak voor verbod research chemicals 2022 / 2023
Hoe zeer ik me ook zou willen inzetten voor meer verstand en ratio in deze materie. Ik moet er nu eigenlijk alleen een beetje van huilen. Ik denk ook niet dat deze domheid met steekhoudende argumenten kan worden overwonnen. Ik ga mijn energie wel steken in ontwijken van handhaving van de wet...drugsforum.nl
3MMC binnenkort verboden? 3MMC krijgt Media aandacht.
Heeft iemand die gaat skiën recht op zorg als hij zn nek breekt ? Vergelijk je nu echt een vrijetijdsbesteding met drugs waarvan geweten is hoe schadelijk die is ?😶 Hier stop ik met deze discussie 👍drugsforum.nl
Ik dacht al, deze info is toch allang gegeven allemaal😂 Tis niet echt per se enorm naar voren gehaald. Sterker nog, het is ook al meer dan eens uitgesteld en stond al voor veel eerder, 2022, gepland. Hier vind je de belangrijkste stukken + tijdlijn: https://www.tweedekamer.nl/kamerstukken/wetsvoorstellen/detail?id=2022Z14042&dossier=36159
Zal jou eens aanmaken!Ik zal voor het overzicht morgen na de stemming nog een topic aanmaken
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."