#1
ik kreeb toen mdphp pellets als sample...Zoals bromazolam sample bij 2-mmc.
2-mmc is de easy to handle cathinone van allemaal en dan krijg je zo'n monsterbenzo.
Niet te vatten
ik kreeb toen mdphp pellets als sample...Zoals bromazolam sample bij 2-mmc.
2-mmc is de easy to handle cathinone van allemaal en dan krijg je zo'n monsterbenzo.
Niet te vatten
Daar heb je een punt. Ik verwees vooral naar tryptaminen. Die lijken me vrij onschuldig, maar zeker weten doen we dat niet.Kunnen we daar wel zo zeker van zijn? Naar de meeste designerdrugs is er nog veel te weinig onderzoek gedaan.
Belgie ook me de mephedrone(3mmc -4mmc)Wat is hier angstzaaiend aan? Dit is de realiteit in sommige gebieden in Nederland..
Idd ben met miauw gestopt want heb 3 dagen non stop gesnoven door de cravings. Jezus wat een vuile troemHopelijk. Maar het wordt echt misbruikt. Zie het met eigen ogen om me heen helaas. Al jaren..
Waar lees je die claim dan?Is dat zo? Het artikel gaat letterlijk over een man, Kay, en 3 van zijn vrienden die allemaal behoorlijk onderdoor zijn gegaan aan het gebruik van ‘miauw’ (en speed en mdma trouwens, voor alle volledigheid). De suggestie wordt gewekt dat zij een representatief voorbeeld vormen van alle mensen die ‘designerdrugs’ gebruiken, maar die claim wordt niet onderbouwd. Daarom vind ik het artikel bangmakerij, want de suggestie is dat het gebruik van ‘designerdrugs’ altijd tot problemen leidt en dat klopt niet, want 1) sommige designerdrugs zijn waarschijnlijk vrij onschadelijk en 2) zelfs schadelijke designerdrugs worden door veel mensen wel op een verstandige manier gebruikt.
Als iemand genoeg verstand heeft om zijn 3-mmc te laten testen en dus te verifiëren dat het echt om 3-mmc gaat dan hebben ze hopelijk ook genoeg verstand om niet zomaar een of andere random dosering over te nemen van iemand op een drugsforum die zijn/haar 3-mmc niet laat testen en die dus ik-weet-niet-wat gebruikt 😅Nou mijn belangrijkste punt was vooral dat het overkwam alsof 300 mg helemaal niks is en dat kan voor nieuwe gebruikers nogal gevaarlijk zijn.
al hebben wel altijd nog harm reduction je weet nooit hoe mensen dingen zien/ hoe ze het opvattenAls iemand genoeg verstand heeft om zijn 3-mmc te laten testen en dus te verifiëren dat het echt om 3-mmc gaat dan hebben ze hopelijk ook genoeg verstand om niet zomaar een of andere random dosering over te nemen van iemand op een drugsforum die zijn/haar spullen niet laat testen en die dus ik-weet-niet-wat gebruikt 😅
Daar heb je helemaal gelijk in.al hebben wel altijd nog harm reduction je weet nooit hoe mensen dingen zien/ hoe ze het opvatten
Jij bent errag optimistischAls iemand genoeg verstand heeft om zijn 3-mmc te laten testen en dus te verifiëren dat het echt om 3-mmc gaat dan hebben ze hopelijk ook genoeg verstand om niet zomaar een of andere random dosering over te nemen van iemand op een drugsforum die zijn/haar 3-mmc niet laat testen en die dus ik-weet-niet-wat gebruikt 😅
Precies. Zie dat wel bietje als onze taak. Bovendien heb ik gewoon een pesthekel aan grootdoenerij, zeker als het op drugs aankomt dus - *EEERRRRRRRR🚨* gele kaart😂al hebben wel altijd nog harm reduction je weet nooit hoe mensen dingen zien/ hoe ze het opvatten
Dat is sowieso niet mijn advies nee, dat is alleen wat ik heb ervaren. En het is niet in 1 avond maar meer in 1 weekend. De eerste keer dat ik het deed voelde ik een bommetje van 150mg ook, maar vond dat gewoon teleurstellend en was gelijk opzoek naar het dubbele voor een lekkere buzz. ik heb dan ook altijd een flinke tolerantie voor stims gehad, 2 gram pure pep en 1 gram mdma op een weekend was dan ook zeer normaal.Klinkt alsof je ervaring hebt en dus tolerantie. Ken er ook genoeg die 5g op een avond erdoorheen jassen: het is namelijk vet verslavend. Dus laten we hopen dat first timers níet jouw advies opvolgen en en startdosis van 300mg pakken🙃
Ja ik had dit zelfs na t 3 maanden niet gebruikt te hebben, dus mss was het wel gewoon wat anders dan 3-mmc. of preban of weetikveel wat. heb t nooit getest dus blijft een raadsel.dat had ik ook tijdens gebruik dankzij tolerantie
Ik heb er zeker wat van gemerkt, met de bommetjes. alleen de hoeveelheden die ik moest nemen vond ik altijd teveel, mja heb t ook altijd gemixed met alcohol. dat zorgt waarschijnlijk. ook voor dat het minder goed werkt.Hij zal er best wel wat van gemerkt hebben.
Je hebt altijd van die mensen die zeggen niks te merken maar dik onder invloed zijn met kikkerogen van jewelste.
5 gram op korte periode met veel tolerantie is best wel mogelijk.
2-mmc bestond nog niet toen ik het kocht. 3-cmc wel denk ik, maar die kon ik er zo tussen uit plukken, heb die keer van vendor gehaald en vond t niet zoveel aan.Ik ben niet zo thuis in de 3mmc, maar dit klinkt als mijn ervaring met 2 mmc, en ik heb wel eens begrepen dat er dealers zijn die dit als 3mmc verkopen
Precies laten we t erop houden dat t niet zeker is welke stof t geweest is, en hoe sterk die is.In dit soort discussies is het altijd maar zeer de vraag wat mensen bedoelen met “3-mmc”. Gaat het over redelijk betrouwbare 3-mmc van voor de ban of over whatever jouw dealer momenteel verkoopt als 3-mmc? Dat laatste is zelden echt 3-mmc, dus wie weet over welke stof @ILoveRCs het heeft.
Daarom heeft het ook niet zo veel zin om te discussiëren over hoeveelheden, want ja, iedereen heeft het toch over een andere stof.
Dat is echt niet mijn intentie om het zo over te brengen. voor iedereen is het ook anders. daarnaast de kwaliteit. maar voor mij is 3-mmc de drugs bij uitstek waarvan ik het meeste heb moeten nemen om een effect naar wens te krijgen. dat is alles wat ik wil zeggen. absoluut niet stoer doen. gewoon verbaasd over hoe mega veel ik ervan moest nemen in vergelijking met elke andere drugs (350mg+ heavy dose volgens psychonautwiki).Nou mijn belangrijkste punt was vooral dat het overkwam alsof 300 mg helemaal niks is en dat kan voor nieuwe gebruikers nogal gevaarlijk zijn. Bovendien erg nare “kijk eens hoeveel ik door m’n neus kan halen en hoeveel ik kan hebben met 50mg ben je echt een loser”-vibe door de manier van posten dus helemaal onbelangrijk om erover te praten vind ik het ook niet, haha. Boeit me verder geen kut of @ILoveRCs het wel of niet voelde, kutspul heeft of nie, maar boeit me wel dat hij andere gebruikers niet aanspoort tot onverstandig gedrag met zn houding.
gram pure pep en 1 gram mdma op een weekend was dan ook zeer normaal.
1 gram mdma in 1 weekend is gestoord. Geen wonder dat je weinig van de 3m merkt.megaquote
Dat is sowieso niet mijn advies nee, dat is alleen wat ik heb ervaren. En het is niet in 1 avond maar meer in 1 weekend. De eerste keer dat ik het deed voelde ik een bommetje van 150mg ook, maar vond dat gewoon teleurstellend en was gelijk opzoek naar het dubbele voor een lekkere buzz. ik heb dan ook altijd een flinke tolerantie voor stims gehad, 2 gram pure pep en 1 gram mdma op een weekend was dan ook zeer normaal.
Ja ik had dit zelfs na t 3 maanden niet gebruikt te hebben, dus mss was het wel gewoon wat anders dan 3-mmc. of preban of weetikveel wat. heb t nooit getest dus blijft een raadsel.
Ik heb er zeker wat van gemerkt, met de bommetjes. alleen de hoeveelheden die ik moest nemen vond ik altijd teveel, mja heb t ook altijd gemixed met alcohol. dat zorgt waarschijnlijk. ook voor dat het minder goed werkt.
2-mmc bestond nog niet toen ik het kocht. 3-cmc wel denk ik, maar die kon ik er zo tussen uit plukken, heb die keer van vendor gehaald en vond t niet zoveel aan.
Precies laten we t erop houden dat t niet zeker is welke stof t geweest is, en hoe sterk die is.
Dat is echt niet mijn intentie om het zo over te brengen. voor iedereen is het ook anders. daarnaast de kwaliteit. maar voor mij is 3-mmc de drugs bij uitstek waarvan ik het meeste heb moeten nemen om een effect naar wens te krijgen. dat is alles wat ik wil zeggen. absoluut niet stoer doen. gewoon verbaasd over hoe mega veel ik ervan moest nemen in vergelijking met elke andere drugs (350mg+ heavy dose volgens psychonautwiki).
Juist, en daarom werkt het voor mij gewoon minder dan voor andere. dus ik zeg niet dat andere zoveel moeten nemen, en raad dat ook zeker niet aan. zeg alleen dat ik zoveel nodig had om er wat van te voelen. Daarmee is duidelijk dat mijn tolerantie dus vele malen hoger is dan bij vele anderen. En daarom mijn ervaring anders is.Dit is het antwoord op jou totaalervaring.
Ik denk dat dat voor velen inderdaad ondenkbaar is. Voor mij was het gewoon normaal, tegenwoordig zou ik het ook niet meer doen, want die katers en werk zijn gewoon niet te combineren. maar die tolerantie is eigenlijk altijd hoog gebleven1 gram mdma in 1 weekend is gestoord. Geen wonder dat je weinig van de 3m merkt.
Ja ik heb inderdaad niet echt rekening gehouden met mijn tolerantie want dit is voor mij zo normaal dat ik er niet eens over nadenk. Ik wil dat best terug nemen ja. maar blijf erbij dat de hoeveelheid milligrammen die je bij 3-mmc moet nemen bijzonder hoog is vergeleken met andere drugs (vooral met cathinones). Daarom is het naar mijn mening een niet potente drug. De term zwak is nogal relatief.. ik kan wel degelijk hard gaan op 3-mmc. heb dit ook ervaren met het nemen van ~600 milligram in 1 uur, maar daarom vind ik het dus zwak want dan heb ik al bijna 2/3e gram op in korte tijd.
De eerste paar keer dat ik 3-mmc heb gedaan vond ik het ook wel echt lekker. had toen een halve ons besteld en toen was de pret al snel over. Baal er achteraf van dat ik het niet heb gekocht toen het nog legaal was.. 8 euro de gram voor top kwaliteit.
Juist, en daarom werkt het voor mij gewoon minder dan voor andere. dus ik zeg niet dat andere zoveel moeten nemen, en raad dat ook zeker niet aan. zeg alleen dat ik zoveel nodig had om er wat van te voelen. Daarmee is duidelijk dat mijn tolerantie dus vele malen hoger is dan bij vele anderen. En daarom mijn ervaring anders is.
Ja ik heb inderdaad niet echt rekening gehouden met mijn tolerantie want dit is voor mij zo normaal dat ik er niet eens over nadenk. Ik wil dat best terug nemen ja. maar blijf erbij dat de hoeveelheid milligrammen die je bij 3-mmc moet nemen bijzonder hoog is vergeleken met andere drugs (vooral met cathinones). Daarom is het naar mijn mening een niet potente drug. De term zwak is nogal relatief.. ik kan wel degelijk hard gaan op 3-mmc. heb dit ook ervaren met het nemen van ~600 milligram in 1 uur, maar daarom vind ik het dus zwak want dan heb ik al bijna 2/3e gram op in korte tijd.Dus moraal van het verhaal. Jouw stelling dat 3-mmc de zwakste drug is kan je nu toch wel terug nemen en toegeven dat het een foute redenering was.
Zelf ook gekke periodes gekend met wekelijks xtc en amfetamine gebruik maar weet nog met 1ste malen 3-mmc tijdens die misbruikperiode dat ik uit mijn dak ging rushen.
De 1ste keer stuurde een vendor 100 x 1 gratis gram 3-mmc per klant uit en dat was echt topspul. Een jaar later nog weinig zo'n goeie 3-mmc tegengekomen.
uiteindelijk had ik dik 500mg nodig in 1 capsule met een beetje ghb om een beetje in the flow te komenTolerantie gaat ook snel met cathinones en 3-mmc. Na een paar keer wekelijks of maandelijks gebruik ga je telkens meer en meer gebruiken en zijn heel hoge doseringen nodig voor een prettig effect.
uiteindelijk had ik dik 500mg nodig in 1 capsule met een beetje ghb om een beetje in the flow te komen
Dus moraal van het verhaal. Jouw stelling dat 3-mmc de zwakste drug is kan je nu toch wel terug nemen en toegeven dat het een foute redenering was.
Zelf ook gekke periodes gekend met wekelijks xtc en amfetamine gebruik maar weet nog met 1ste malen 3-mmc tijdens die misbruikperiode dat ik uit mijn dak ging rushen.
De 1ste keer stuurde een vendor 100 x 1 gratis gram 3-mmc per klant uit en dat was echt topspul. Een jaar later nog weinig zo'n goeie 3-mmc tegengekomen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."