#1
megaquote
Dat is sowieso niet mijn advies nee, dat is alleen wat ik heb ervaren. En het is niet in 1 avond maar meer in 1 weekend. De eerste keer dat ik het deed voelde ik een bommetje van 150mg ook, maar vond dat gewoon teleurstellend en was gelijk opzoek naar het dubbele voor een lekkere buzz. ik heb dan ook altijd een flinke tolerantie voor stims gehad, 2 gram pure pep en 1 gram mdma op een weekend was dan ook zeer normaal.Klinkt alsof je ervaring hebt en dus tolerantie. Ken er ook genoeg die 5g op een avond erdoorheen jassen: het is namelijk vet verslavend. Dus laten we hopen dat first timers níet jouw advies opvolgen en en startdosis van 300mg pakken🙃
Ja ik had dit zelfs na t 3 maanden niet gebruikt te hebben, dus mss was het wel gewoon wat anders dan 3-mmc. of preban of weetikveel wat. heb t nooit getest dus blijft een raadsel.dat had ik ook tijdens gebruik dankzij tolerantie
Ik heb er zeker wat van gemerkt, met de bommetjes. alleen de hoeveelheden die ik moest nemen vond ik altijd teveel, mja heb t ook altijd gemixed met alcohol. dat zorgt waarschijnlijk. ook voor dat het minder goed werkt.Hij zal er best wel wat van gemerkt hebben.
Je hebt altijd van die mensen die zeggen niks te merken maar dik onder invloed zijn met kikkerogen van jewelste.
5 gram op korte periode met veel tolerantie is best wel mogelijk.
2-mmc bestond nog niet toen ik het kocht. 3-cmc wel denk ik, maar die kon ik er zo tussen uit plukken, heb die keer van vendor gehaald en vond t niet zoveel aan.Ik ben niet zo thuis in de 3mmc, maar dit klinkt als mijn ervaring met 2 mmc, en ik heb wel eens begrepen dat er dealers zijn die dit als 3mmc verkopen
Precies laten we t erop houden dat t niet zeker is welke stof t geweest is, en hoe sterk die is.In dit soort discussies is het altijd maar zeer de vraag wat mensen bedoelen met “3-mmc”. Gaat het over redelijk betrouwbare 3-mmc van voor de ban of over whatever jouw dealer momenteel verkoopt als 3-mmc? Dat laatste is zelden echt 3-mmc, dus wie weet over welke stof @ILoveRCs het heeft.
Daarom heeft het ook niet zo veel zin om te discussiëren over hoeveelheden, want ja, iedereen heeft het toch over een andere stof.
Dat is echt niet mijn intentie om het zo over te brengen. voor iedereen is het ook anders. daarnaast de kwaliteit. maar voor mij is 3-mmc de drugs bij uitstek waarvan ik het meeste heb moeten nemen om een effect naar wens te krijgen. dat is alles wat ik wil zeggen. absoluut niet stoer doen. gewoon verbaasd over hoe mega veel ik ervan moest nemen in vergelijking met elke andere drugs (350mg+ heavy dose volgens psychonautwiki).Nou mijn belangrijkste punt was vooral dat het overkwam alsof 300 mg helemaal niks is en dat kan voor nieuwe gebruikers nogal gevaarlijk zijn. Bovendien erg nare “kijk eens hoeveel ik door m’n neus kan halen en hoeveel ik kan hebben met 50mg ben je echt een loser”-vibe door de manier van posten dus helemaal onbelangrijk om erover te praten vind ik het ook niet, haha. Boeit me verder geen kut of @ILoveRCs het wel of niet voelde, kutspul heeft of nie, maar boeit me wel dat hij andere gebruikers niet aanspoort tot onverstandig gedrag met zn houding.